שיטת ג'לקינג להגדלת הפין (מול אקסטרה סייז)

גברים רבים החיים בחברה המודרנית חפצים להגדיל את איבר מינם. אין חטא ברצון זה, אך בעת ניסיון הגדלתו, רצוי לבחור בדרך הנכונה והבטוחה ביותר לגבר. שיטת ג'לקינג להגדלת הפין היא דרך ותיקה להגדלת הפין. הרעיון שמאחוריה נשמע אטרקטיבי לחלוטין: כל שצריך לעשות זה לשפשף את איבר המין בצורה אגרסיבית והוא, כבר בעצמו, יגדל באורך פלא. במאמר זה, נציג את השיטה ואת הרעיון שעומד מאחוריה, וכמו כן, ניגע בדרכים נוספות להגדלת הפין.

 

הגדלת הפין באמצעות שיטת ג'לקינג

שיטת ג'לקינג היא שיטה פשטנית בבסיסה – בכדי להגדיל את הפין, גברים שפועלים על פיה בוחרים למתוח את איבר מינם בדרך שמזכירה "חליבה" של פרה. את הפעולה הזו עושים כשהפין נמצא במצב "חצי תורן", או במילים אחרות, עומד למחצה. מאחורי השיטה תיאוריות רבות, עליהן נרחיב בהמשך.

 

מקורות השיטה

מקור שיטת הג'לקינג להגדלת הפין הינו בתרבות העתיקה שבמדינות ערב. בימים עברו, האמינו ערבים אלו כי מתיחת הפין באמצעות שיטת ג'לקינג תוביל לשני דברים: האחד – פעולת החליבה תייצר קרעים מיקרוסקופיים ברקמות שבאיבר המין, שעם הזמן יתמלאו בתאים חדשים ומחודשים, ובכך תוביל להגדלתו. השני – פעולה זו תוביל להגדלת הכיבולת של איבר המין להחיל דם בכל רגע נתון, ובכך תוביל לחיזוק הזקפה ולהגדלתה.

 

שיטת ג'לקינג – היבט רפואי

קיימים בעולם מומחים הטוענים כי השיטה יכולה, בפוטנציאל, להשפיע. רופאים אלו מבססים את התאוריה על פי עובדה פשוטה המוכחת בשטח: לחץ וזמן יכולים לשנות כל דבר בעולם – זוהי הדרך שבה הוא עובד. עם זאת, לא קיימות תאוריות קונקרטיות להוכחת האפקטיביות של שיטת ג'לקינג להגדלת הפין.

 

הפיל בחדר: איפה הבעיה בשיטת ג'לקינג להגדלת הפין?

מנגד לזרם רגוע זה קיים זרם עצום, כמעט צונאמי, של מומחים המתייחסים לנושא. הקונצנזוס שהם מעלים גורף וברור: שיטת ג'לקינג אינה תורמת להגדלת הפין, ובסיטואציות מסויימות, אף חושפת את הגבר לסכנה ממשית לפגיעה בתפקוד איבר המין כקולקטיב. סכנה זו נובעת מכשל בהבנת האנטומיה הכירוגית של איבר המין הגברי. מדובר במקבץ של כלי דם עדינים, בהם ניתן לפגוע בקלות במידה ולא מתייחסים אליהם כמו שצריך. שיטת ג'לקינג יכולה לפצוע, לפגוע ואף להרוס את תפקוד הפין, ולכן, מומלץ להרחיק את עצמכם משימוש בה.

 

אם זה לא עובד, מה האלטרנטיבות?

היות ואנחנו גברים החיים במאה העשרים ואחת, אנו יכולים ליהנות מיתרונות של פיתוחים טכנולוגיים רפואיים, מהפכניים וחדשניים. בין היתרונות הללו, הגבר החי בחברה המודרנית יכול ליהנות מפתרונות בצורת כדורים ומשחות להגדלת הפין. בשוק קיימות אופציות רבות, אך מביניהן קיימת אחת שביססה עצמה כבולטת מהשאר: אקסטרא סייז.

 

אקסטרא סייז: להגדיל את הפין באופן טבעי לחלוטין

אקסטרא סייז הוא מוצר מהפכני הנמכר על ידי החנות בעלת אותו השם. מוצר זה, המגיע בצורת טבליות או קרם, מאפשר את הגדלת הפין בדרך טבעית לחלוטין, ללא סכנות הנשקפות לגבר הנוטל את הפתרון המהפכני. אקסטרא סייז מכיל תרכובת שמקורה בטבע לחלוטין, ללא חומרים כימיים שיסכנו את בריאות הגבר.

 

איך זה עובד

החומרים הפעילים שבאקסטרא סייז, שמקורם בטבע השופע שלעולם יש להציע, מכילים כולם סגולות הרלוונטיות לתחום המיניות ולהגדלת הפין. בקפסולות של אקסטרה סייז תמצאו חומרים ידועים כמו ג'ינסנג , צמח המאקה ודקל ננסי, הידועים שמגבירי זרימת דם ומשפרי תפקוד מיני.

תוך מידור הגבר מסכנות פוטנציאליות, אקסטרא סייז מאפשר לו ליהנות מיתרונות רבים בעת נטילה. בפועל, נטילת אקסטרא סייז תוביל לזרימת דם מוגברת לאיבר המין ולכלי הדם שסובבים אותו. פעולה זו, המאומתת על ידי רופאים בארץ ובעולם, הינה בטוחה לחלוטין.

 

יתרונות המוצר המהפכני

לנטילת אקסטרא סייז יתרונות רבים, מנקודת המבט הגברית. ראשית, נציין שוב כי לא נשקפת סכנה בכלל לנוטלים את המוצר. שנית, תוכל להיות בטוח כי נטילת המוצר, בין אם בצורת טבלית או קרם, תוביל להשפעות ארוכות וקצרות טווח: כחצי שעה לאחר הנטילה תוכל ליהנות מזקפה איכותית, תשואתית ונשלטת ולאורך התקופה הממושכת שבה תנטול את אקסטרא סייז תוכל לשים לב כי איבר מינך גודל, באופן מדוד ומבוקר, בעד לכשבעה סנטימטרים!

 

למה אקסטרא סייז ולא שיטת ג'לנקינג?

היתרונות הברורים של אקסטרא סייז, אל מול הסכנה הנשקפת באופק בעת שימוש בשיטת ג'לקינג להגדלת הפין מובילים לשאלה שהתשובה לה ברורה: למה להסתכן בפגיעה באיבר המין, כשאפשר ליהנות מיתרון קיומי זה, בצירוף היתרונות הנוספים, בצורה טבעית לחלוטין, מוכחת רפואית וללא סכנות מקיפות? אקסטרא סייז היא הבחורה הברורה והאופטימלית לכל גבר הרוצה להגדיל את איבר מינו, ועל הדרך גם לטפל בבעיות נוספות הנלוות, כמו חוסר ביטחון, אין אונות וקשיי זקפה.

שיטת ג'לקינג להגדלת הפין (מול אקסטרה סייז)
שיטת ג'לקינג להגדלת הפין (מול אקסטרה סייז)

 

להשיג בקלות: משלוח דיסקרטי עד הבית דרך החנות האינטרנטית של אקסטרא סייז

החשש העיקרי של גברים, בעת הסתכלות על פתרונות בצורת תרופות, הינו קשיי השגה ומידור מרכישת המוצרים בדרך ריאלית ובטוחה. תרופות רבות נוטות לעלות הון תועפות ולהיות ממודרים מאחורי מרשם רפואי, עלויות עתק וחשש מביקורת חברתית. אקסטרא סייז פותרת את כלל החששות הללו בצורה פשוטה ונוחה. את המוצר ניתן להשיג דרך החנות האינטרנטית של אקסטרא סייז, בצירוף משלוח דיסקרטי עד הבית. כל שצריך לעשות זה להזמין את המוצר הרצוי באתר, והשליח יגיע עד לכתובת המשלוח מבלי לדעת מה יש בחבילה ומבלי לחשוף את תכולתה. על גוף החבילה יופיעו רק הפרטים הנדרשים – שם הנמען, כתובתו ופרטי התקשרותו.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר