איך לאונן – המדריך המלא לגברים ונשים

גוף האדם הוא מכונה מופלאה ומורכבת, שעדיין הרבה דברים לא באמת ידועים לגביה. גברים ונשים שמחפשים תשובות בנוגע לשאלה איך לאונן, בדרך כלל מוצאים את עצמם עם הרבה מאוד ידע שזורם בעולם האינטרנט ומעט מאוד פרקטיקה לגבי איך לעורר באמת את הגוף וליצור תחושה מושלמת. למה זה קורה? לכל אחד ואחת מאיתנו יש דרך אחרת לתקשר עם הגוף דרך מגע, תחושות ואפילו אווירה. מה שיעשה עבודה מופלאה על האיבר של אחד לא בטוח יתאים לאחר ומי אמר שנשים חייבות להשתמש רק באמצעי מסוים כדי להשיג גירוי מושלם לדגדגן?

 

 

הבעיה מתחילה בניסיון לחפש את מה שעושה לנו טוב, על ידי הקשבה לעצות של אחרים. זה אולי נכון למה ללבוש או באיזו מסעדה שווה לאכול היום בערב, אבל שגוי לחלוטין בעולם האוננות. הדרך לעונג העצמי המושלם עוברת דרך הרבה ניסוי וטעייה. הבונוס הוא שרק כך משיגים היכרות עמוקה ביותר עם הגוף, שתעזור לנו להשיג הנאה משובחת יותר עם בני הזוג. ככל שהגבר או האישה יודעים במדויק בזכות אוננות מה עושה להם טוב, מה "מפעיל" אותם ומייצר גירוי נכון, הם מצליחים לכוון טוב יותר את הפרטנרים שלהם וליהנות מסקס מספק ביותר. ולכן גם את המדריך הבא שמיד תקראו, צריך לקחת בעירבון מוגבל. מומלץ לקרוא ולקבל השראה כדי להתנסות ולנסות, ללמוד את הגוף ואת סודותיו ולהשתמש באוננות כאקט בריא ומשחרר.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

איך לאונן בצורה בריאה?

נכון שהיא מתבצעת בפרטיות ובצניעות, אך באוננות אין כל בושה. למעשה, זו פעולה טבעית שלא מצריכה שום הכנה פרט לחשק והרצון האישיים. קיימות עוצמות, מהירויות, טכניקות שניתן ליישם ועל פי כל המחקרים, כל עוד היא לא גורמת לנזק, אפשר לבצע אותה גם מספר פעמים ביום. אם אתם מרגישים שפיתחתם תלות לגבי האוננות, שאתם מתקשים ליצור ממנה סיפוק ורוגע, קושי להירדם בלעדיה או כשהיא גורמת לכם לוותר על מפגשים חברתיים ואפילו מחויבויות, היא הופכת לבלתי בריאה. עד אז, אפשר להמשיך ליהנות בשקט.

 

נכנסים לאווירה

לחלק מכם הכי טבעי ונוח לשלוח יד למכנסיים ולהתחיל לגעת, ללטף ולמשש. אך לא בטוח שלאחרים זה מגיע באופן טבעי ומגרה כל כך, בטח שלא במהלך ההתנסויות הראשונות בחוויית האוננות. לכן אפשר להסיר מגננות על ידי יצירת אווירה מתאימה וחושנית, מה שיגביר את הגירוי והחשק ויהפוך את האקט לזורם יותר ופחות מביך. לבישת תחתון צמוד שמעניק תחושה סקסית או חיכוך מגרה עם המכנסיים, שכיבה בעירום ללא בגדים, החשכת החדר או עמעום התאורה, ריח, טמפרטורה ואפילו צלילים מסוימים יכולים לעזור מאוד. מחקרים מראים כי ככל שנוצרת אווירה מתאימה לזמן הסקס, כך הוא הופך למהנה ומספק יותר. ובכלל, מי רוצה לגעת בעצמו במקום או אווירה שגורמים לו להמשיך לחשוב על דברים אחרים מאשר לתת לדמיון מלהשתולל, לפנטז ולהישאב לתוך העונג?

 

אוננות עם אביזרים: זה טוב. לפעמים

עולם אביזרי הסקס הוא כל כך רחב ומגוון, כך שבטוח תמצאו לפחות אביזר אחד או שניים שיכולים להשפיע לטובה על חוויית האוננות. נשים יכולות להשתמש בוויברטורים בגדלים או צורות שונות, גברים ישמחו לחומך סיכוך מסוים ובחדרי חדרים נספר לכם שגם דברים כמו בובות מין או חפצי פטיש פרטיים בהחלט תופסים. שני המינים יכולים לאונן גם מול תמונות חושניות או סרטי פורנו. אם ישנם חפצים שעושים לכם טוב, זכרו שצריך להגביל את השימוש בהם ויש לכך כמה סיבות חשובות.

הראשונה – אחרי כמה זמן עם אותו האביזר האהוב, התחושה נפגעת ואיתה גם רמות העונג. השנייה – מציאת האביזר המושלם מאוד תגביל אתכם מלנסות להמשיך ולהכיר את הגוף ולגלות מה עוד עושה לו טוב. השלישית והחשובה מכולן – אוננות קבועה עם אביזרים מובילה בסופו של דבר לציפיות לא הגיוניות מהמפגשים המיניים עם בני זוג, מחבלות בגירוי והסיפוק שתשיגו במיטה יחד ואף מייצרות לא מעט תסכולים, מתחים ובעיות בזוגיות. כמו כן, זכרו שחפצים עלולים לפצוע או להכאיב בשימוש לא נכון וליצור בעיות חמורות לעור או הפעילות הטבעית של איבר המין. השתמשו במתינות ואחריות.

 

עובדים בשלבים – ללמוד איך לאונן

זה כמעט נשמע בנאלי לומר לכם איך להתחיל ואיך להמשיך, כשכל אחד אוהב ונמשך לדברים כשהם קורים בקצב שלו. המטרה כאן היא לוודא שאתם לא נכנסים חזק מידי ומהר מידי לתוך העניינים, כי גם אוננות לצורך קבלת סיפוק מהיר ומידי עלולה לגרום להרגלי מין שגוים ובלתי מספקים בעתיד. נסו לראות כיצד גופכם מגיב ומתענג על ידי מעבר על כל שלבי הסקס – מנגיעות וליטופים איטיים מעל הבגדים, דרך שליחת ידיים לאזורים אינטימיים ועד צביתות, טפיחות ותנועות סיבוביות. נסו להבין מה מתעורר בכם בכל אחד מהשלבים, מה מושך אתכם לבצע יותר ומה רק לרגע קל. קחו את העניינים כמו באקט אמיתי: עדינים, רגועים, נעימים ומתפתחים. אין שום צורך למהר כשמדובר בזמן האיכות שלכם עם עצמכם ועשר אצבעותיכם. אם אתם מרגישים שבאופן כללי קשה לכם לגמור מאוננות תוך זמן סביר, זה בסדר לפנות לעצמכם זמן מיוחד בלו"ז לטובת העניין.

 

כשבא לנו, אבל הגוף עוד לא שם

כפי שכבר ציינו, אוננות זקוקה לאווירה ותחושות כדי להפוך לאפקטיבית ולכן נהוג לומר על מין שהוא מתחיל קודם כל בראש. בהחלט יכול לקרות מצב שבו ממש בא לכם, אבל אתם מרגישים שהגוף נוקשה, קפוא או בלתי מגיב. באופן די הגיוני אנחנו נוטים להקשיב לראש לפני שמקשיבים לגוף, אחרת אי אפשר להסביר מדוע אנחנו נמשכים למזון, חומרים או פעילויות שיוצרים לנו אושר רגעי ונזק ארוך טווח. באוננות, צריך להקשיב גם לגוף. אם אתם מרגישים שזה אפשרי ואתם זקוקים בסך הכל לפוש קטן, אפשר להשתמש בעזרים חיצוניים וזמינים כמו תמונות מושכות באיזה מגזין או פורנו. אם לא עובד לכם אחרי זמן מה, אין כל סיבה להיכנס לתסכול עמוק. כנראה אתם טרודים או מפליגים במחשבות ולכן בצעו קודם כל מה שרובץ לכם על המחשבה ורק אז גשו שוב לתהליך.

ועוד מילה בנוגע לצריכת פורנו – ברור לכולנו שמדובר במצג לא אמיתי, גם אם זה סרטון סופר חובבני. בעולם הפורנוגרפי נכנסים לעניינים מיד ומהר, אין ביטוי רגשי ובדרך כלל מדובר בתעשייה נצלנית ולא בבני זוג או תלמידי קולג' שמאוד חובבים סקס לעיני מצלמות. הימנעו מלאונן באופן קבוע מול סרטים כדי לא לפגוע בחוויה הגופנית ולהבנות את המחשבה רק לכיוון אחד. מעבר לכך, זו התמכרות לכל דבר וככל ההתמכרויות, היא מסוכנת ומזיקה בטווח הארוך.

איך לאונן - המדריך המלא לגברים ונשים
איך לאונן – המדריך המלא לגברים ונשים

 

שנסכם הכל על איך לאונן

תיגעו, תלטפו, תאוננו בכיף ותשמרו על פרטיותכם. אין צורך לספר לעולם על מעלליכם האישיים וישנם סודות שאם תרצו, יכולים להיות שמורים רק לכם ולפעמים גם לבני הזוג במערכת היחסים. ככל שתתנסו ביותר סגנונות, טכניקות, עוצמות, עזרים ותנוחות, כך תלמדו מהן נקודות העונג העילאיות שלכם ומה פחות עושה לכם טוב. עשו זאת כשאתם רגועים ונטולים ממתחים או דאגות וצרו לכם סביבה שקטה, תומכת ובטוחה שבה הקשר הנפלא שלכם עם גופכם אמור וצריך להתקיים.

ואל תשכחו כשאתם ביחד עם בן זוג ומרגישים שאתם צריכים עזרה אקסטרה הסתכלו באתר אקסטרה סייז ותמצאו את התשובה שלכם להנאה מירבית.

איך לאונן

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר