המרכיבים הטבעיים מאחורי מוצרי Xtrasize להגדלת הפין

"הגודל לא קובע" מצהירים שוב ושוב כל הסקסולוגים שבעולם, אבל בואו נודה באמת: אתם כאן כי חיפשתם דרך טובה ויעילה להגדיל את הפין וזה בכלל לא קשור לגודל הנוכחי שלכם. גם גברים בעלי איבר מין גדול באופן מרשים ביותר מודים שהיו רוצים אותו קצת יותר ארוך או עבה כדי לאפשר לביטחון העצמי שלהם לנסוק מעלה וגם כדי לגרום לבת הזוג סיפוק והנאה מלאים.

מה גם שמחקרים אחרונים אישרו שגברים בעלי איבר מין גדול, מצטיינים יותר בלהביא נשים לאורגזמה מחדירה וברצף. הנתון הזה לצד שורה ארוכה מאוד של יתרונות לגודל הגדול, משאירים את הגברים שאין להם כלי מי יודע מה מרשים בצד ומפתח אצלם רגישות יתר לנושא ודימוי עצמי נמוך. אז למה לא לפתור את הבעיה אחת ולתמיד?

 

הפתרון הטבעי להגדיל את הפין

בחיי המין בין בני זוג, תמיד רווחת העובדה שאתה יכול להיות מאהב מדהים ובעל ביצועי סקס אדירים, אבל ללא איבר שעושה את העבודה שהוא יודע לעשות לא תוכלו להגיע לתוצאת סיפוק את של בת זוגתך. מה גם שלא תוכל לממש בפועל את הפוטנציאל החבוי בך.

הגברים של היום צריכים לחזור לשליטה העצמית שלהם כאשר אנו מדברים על קיום יחסי מין וזה כולל הגדלתו של איבר המין בצורה המספקת את בן או בת הזוג. על מנת לתת לגבר בטחון מושלם גאווה והכי חשוב שהוא ובת זוגתו יגיעו לסיפוק מיני הדדי.

 

הפתרון של מוצרי Xtrasize

בעזרת Xtrasize שהיא נוסחה אמריקאית חדשה של כדורים המבוססים על חומרים טבעיים בלבד של תוספי מזון מעולם הצומח, אנשים המשתמשים בחומרים אלו יוכלו להינות הרבה יותר כאשר איבר המין לשלהם יגיע למימדים נוספים של עד תוספת של 7 סנטימטרים, ובנוסף לכך, בתור בונוס – תקבלו זקפה ענקית שתאפשר לכם לעשות את העבודה כמו שצריך בחדר המיטות.

מה שאתם צריכים לעשות על מנת שזה יעבוד זה – ליטול כדור Xtrasize אחד אחרי ארוחת הבוקר. תוכלו לראות ולהרגיש את ההשפעות המיוחדות והראשוניות של זקפות חזקות ואיכותיות יותר אחרי מספר ימים מועט לאחר תחילת נטילת התוסף.

כמובן שיש להמשיך בטיפול ובנטילת הכדור במהלך כל הימים על מנת להגדיל בהדרגה את איבר המין. Xtrasize – זהו תוסף מזון המיועד בצורה המדוייקת ביותר בשבילך כדי ובכך לאפשר שיפור משמעותי בחיי המין שלך ולשכוח מ"נפילות" וממצבים מביכים בעת ביצוע המשגל עם הפרטנר/ית שלך.

 

למה לא ניתוח?

הרפואה כבר הצליחה למצוא פתרון גם לבעיה הזו וניתן כיום לבצע ניתוח שבו משתמשים בשומן ורקמות ממקומות אחרים בגוף כדי להוסיף לגודל הפין. באותה טכניקה משתמשים גם בעולם הניתוחים הפלסטיים והרפואה האסתטית כדי לשקם אף, אוזניים, למלא חלקי גוף או פנים מסוימים וגם לעצב מחדש את מראה השדיים.

הניתוח אמנם פשוט לביצוע, אך לא כל כך פשוט להחלמה ומצריך מנוחה והתנזרות ארוכה ממין כשלאחר מכן תוכלו להבחין בתוספת של שני ס"מ בקירוב.

מעבר לאישורים הרפואיים, הבדיקות, זמן ההמתנה עד לניתוח, תקופת ההחלמה הלא פשוטה, תקופת הצינון והתוספת הצנועה לגודל, מתווספים גם שני פרמטרים נוספים שעלולים לגרום לכם לקחת צעד אחורה: העלות והתוצאות לטווח ארוך.

מובן שניתוח בסדר גודל כזה עולה לא מעט במכונים הפרטיים (עשרות אלפי שקלים) ולכן רק מי שיכול להרשות לעצמו או להציב את בולבולו בראש סדר העדיפויות הצרכני באמת עושה זאת. הסיבה השנייה נוגעת לתקופת הגאווה שאחרי ההחלמה ובה סביר להניח שתסתובבו כמו צ'יף אינדיאני בכל מקום אפשרי, עד להתמוססות אחוז ניכר מהשומן המושתל וחזרה לנקודת האפס.

זאת מאחר ושומנים הם רכיב גופני טבעי והם נוטים להתפרק כחלק מהתהליך הטבעי שלהם, מה שיצריך מכם לבצע ניתוח חוזר תוך שנה או קצת יותר ואחריו עוד אחד ועוד אחד נוסף, רק כדי לקבל בסופו של דבר את הגודל שיהיה לשביעות רצונכם.

אתם יכולים לפנות בכיף גם אל החומצה ההיאלורונית שמקשטת את שפתותיהן של בנות ישראל המפורסמות והנוצצות. גם הפעם מדובר בחומר טבעי המצוי בגוף שיוכל להיות מוחדר לאיבר המין על ידי שתי דקירות מחט ויש לחזור עליו אחת למספר חודשים כי גם לו יש תאריך תפוגה.

 

מוצר אמיתי ומוצר פיראטי

אז מה הפתרון, אתם שואלים? השוק רווי במבחר עצום של כדורים וטבליות להגדלת איבר המין – חלקם טובים ואפקטיביים וחלקם לא ישפיעו עליכם במקרה הטוב, או יגרמו לכם לתופעות לוואי מסוכנות במקרה הרע. כדור "סרק" שנמכר לכם מבלי שאתם מודעים לתוכנו הוא טעות מהיסוד, מפני שאתם משקיעים בנוסחת קסמים שמישהו מבטיח לכם ללא כיסוי ובטח שאין לכך שום אישור תקף מאת משרד הבריאות.

תכשירים פיקטיביים מסכנים אתכם בריאותית אך גם יוצרים הבטחות שווא בעייתיות כלפי סוגיית הגודל ולכן רק מלבים ומקבעים בעיות של דימוי עצמי נמוך, חשש מכניסה למיטה עם פרטנרית חדשה, קשיים ביצירת קשרים רומנטיים וכמובן בעיות בתפקוד המיני לסוגיהן.

טבליות שכן עברו את אישור משרד הבריאות והוכחו כיעילות ואפקטיביות הן אלו של חברת אקסטרה סייז – xtrasize. החברה פועלת כבר 12 שנים בתחום האון הגברי על ידי יצירת פתרונות טבעיים ובריאים שאינם כרוכים בתנאים רפואיים, באישורי בריאות או בתקופת התנסות כזו או אחרת.

כדורי XtraSize להגדלה ועיבוי איבר המין מספקים תוצאות כבר מהרגע הראשון, כאשר בשימוש קבוע (כדור אחד ליום) ניתן לראות את השיפור המשמעותי בגודל – עד 7.5 ס"מ. בנוסף הכדור תורם למניעת בעיות אימפוטנציה ואין אונות במהלך קיום המשגל ומתפקד כוויאגרה טבעית לכל דבר, ללא צורך במרשם רופא.

 

ממה עשויות קפסולות להגדלת איבר המין?

בעוד שהפתרונות הרפואיים הקליניים הקיימים משפיעים כימית על הגוף והמוח וכופים עליהם לבצע את הנדרש, כדורים 100% טבעיים מעודדים את הגוף לביצוע פעולה בדרכים אמפתיות וללא שום השפעה עתידית על המצב הגופני או הפיזי וללא תופעות לוואי אפשריות.

בעיות של זקפה באיכות נמוכה או זקפה חזקה שמתרחשת לטווח קצר בלבד נובעות מזרימת דם לא תקינה לאיבר המין, בעוד שסוגיית הגודל היא יותר פסיכולוגית ומי שסובל ממין בלתי מספק יכול לסבול מגם וגם – אנשים שיש להם גודל מרשים עלולים לסבול מתפקוד מיני לקוי ואנשים שאין להם שום בעיה תפקודית אבל הם חסרי ביטחון במה שיש להם להציע יכולים לפתח חרדת ביצוע.

הכל קיים, הכל נכון והכל נפוץ. לכן העובדה כי קיים פתרון טבעי אחיד שמסוגל להתמודד עם סיטואציה אפשרית – הופכת את הדברים להרבה יותר מרגיעים ובעיקר לכאלה ששווים את הניסיון שלכם לכל הפחות.

 

כדורי אקסטרה- סייז מופקים ממספר צמחים שמשמשים תכשירים ומוצרי ריפוי שונים בכל העולם

מאקה – צמח ב שנתי שגדל בהרי האנדים בבוליביה ופרו ומשמש את המקומיים כמרכיב תזונתי בעל ערכים גבוהים וחשובים. המאקה מיושם כבר דורות רבים כמטפל במחלות ממושכות, בעיות עקרות ופוריות ותופעות גיל המעבר. פיתוחים וניסויים רפואיים הוכיחו כי הוא יעיל גם לשיפור התפקוד המיני ולשיכוך תופעות של סטרס, אנמיה ותשישות פיזית או נפשית.

דקל ננסי – גדל באמריקה ומשומש למגוון צרכים רפואיים, מבעיות שתן בקרב גברים ובעיות בתפקוד בלוטת הערמונית ועד לפתרון בעיות אנטי דלקתיות ושיפור מצב הרוח והחשק המיני. הדקל הננסי המצוי בטבליות אקסטרה סייז משפר בין היתר בעיות אימפוטנציה ואיכות זרע נמוכה.

סרפד – הסרפד בעל הסגולות הרפואיות הרבות נחשב לצמח תזונתי בעל ערך גבוה וחשוב מאין כמוהו לסילוק רעלנים מהגוף, שיכוך כאבים ושיפור זרימת הדם.

אפימדיום – "עשב התיש החרמן" שכולכם מכירים גם כחילבה הוא צמח נפוץ ברפואה הסינית והרפואה בכלל ולו יכולת לחזק את החשק המיני והאון הגברי, שיפור תפקוד הכליות וריבוי טסטסטורון.

ג'ינסנג – מפחית המתחים הנפשיים מס' 1 וסגולותיו נמנות עם שיפור רמת האנרגיה וטיפול בכשלים חיסוניים, הגנה מפני מחלות והגברת הליבידו. הג'ינסנג תומך במערכת העצבים ומשקם אותה, מונע דלקתיות כרונית ומשפר את התפקוד הקוגניטיבי בגילאים מבוגרים..

ליקריץ – אתם מכירים אותו כספירולינה או שוש קירח והוא מגיע מדרום אירופה וחלקים מאסיה והודו המשתמשים בו למאכל כקטנייה. לצמח אין כל קשר למאכל הגומי הדביק והאהוב ויש לו רזומה עשיר בטיפול במחלות ותופעות התקרחות, ריח גוף רע, פצעים, עייפות ותשישות, דיכאון, מחלות זיהומיות ונגיפיות, פטריות, בעיות כבד, גידים ותפקוד לקוי של הערמונית. בין לבין הוא גם מפחית סטרס, מה שיוכל לעזור לכם להיכנס למיטה בראש שקט ונטול דאגות וחששות מקדימים.

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

רוצים לנסות את הקפסולות הטבעיות של Xtrasize להגדלת הפין? מעולה!

אם החלטתם להתנסות בטבליות XtraSize, תוכלו לרכוש בקבוקון של 60 טבליות וליהנות מ-60 מפגשים מיניים מלאים ומספקים. כשמערכות הגוף מתפקדות באופן יעיל ואין שום הגבלה תחושתית, איבר המין יכול להמשיך ולהפגין את גודלו באין מפריע וכך להשפיע על הגודל הסופי של הזקפה, על הביצוע ובעיקר על ההנאה שלכם ושל בת הזוג.

התחושה הרווחת בקרב רבים מבני זוג המקיימים יחסי מין כי לא תמיד איבר המין הגברי גדול דיו בשביל לספק את בת הזוג. גם הגבר רוצה להרגיש בטוח בעצמו ולהנות מאיבר מין גדול לשביעות רצונו. רבים הגברים שפנו בעבר לכל מיני טיפולים ודרכים משונות להגדלת איבר המין.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר