צמח הג'ינסנג כתומך לשיפור האון הגברי והגדלת הפין

צמח הג'ינסנג – מה זה?

צמח הג'ינסנג (Panax Ginseng) הינו צמח ממשפחת הארלבים, המצא במקורו בעיקר בסין, בקוריאה וברוסיה. הצמח גדל על קרקע עשירה במים, ועל כן הוא נמצא בעיקר ביבשת אסיה. הג'ינסנג מחולק לכמה מינים, אך כלל המינים הללו מכילים חומרים פעילים דומים. מהצמח עצמו מופקת תמצית המשמשת לייצור מוצרים לתמיכה בתפקוד המיני ובהגדלת איבר המין הגברי.

צמח הג'ינסנג ידוע ומפורסם בעולם הרפואי כמיועד לשימוש כתוסף תזונה ואף ניתן למצוא ריכוזים שונים שלו כחלק מתרופות רשמיות לצרכים שונים.

 

החומרים הפעילים בצמח הג'ינסנג

הג'ינסנג מכיל מגוון חומרים פעילים המסייעים לו להשפיע בצורה רפואית, טיפולית ותזונתית. לצמח זה יש עשרות חומרים פעילים, אך קיימים כמה חומרים פעלים אותם חשוב להכיר:

-גינסנוסידים: תרכובות פיטוכימיות המיוחסות לכימיה המיוחדת של צמח הג'ינסנג. הגינסנוסידים משפרים את הפעילות המינית ואת התפקוד המיני בעת ביצוע אקטים מיניים.

-סטרולים: כימיקליים טבעיים הנמצאים מבין המרכיבים הבוטניים השונים של צמח הג'ינסנג. הסטרולים ידועים כתומכים בהגברת התשוקה המינית, בהגדלת החשק המיני ובתמיכה בתפקודים מיניים שונים.

-פיטוסטרוגנים: תרכובות כימיות נוספות המצויות בצמח הג'ינסנג. הפיטוסטרוגנים מסייעים בניהול פעילות מינית לאורך זמן, ובשמירה על שגרה מינית פעילה, בריאה ותכופה.

-פוליפנולים: תרכובות כימיות נוספות המשמשות לתמיכה בתחושות הסיפוק מביצוע אקטים מיניים שונים.

צמח הג'ינסנג כתומך לשיפור האון הגברי והגדלת הפין
צמח הג'ינסנג כתומך לשיפור האון הגברי והגדלת הפין

 

יתרונות צמח הג'ינסנג לשיפור החשק הגברי והגדלת הפין

צריכה של צמח הג'ינסנג מספקת יתרונות רבים בהיבט של התפקוד המיני, הביצועים בעת קיום של יחסי מין ופעולות מיניות נוספות ובהגדלת איבר המין הגברי. הג'ינסנג מכיל תרכובות כימיות שונות המיוחסות לתכונות אלה. יתרונות הג'ינסנג כוללים תמיכה בפעילות המערכת המינית, בהגברת התשוקה המינית ובהעלאת החשק המיני.

כמו כן, צריכת הג'ינסנג תשפר את רמת הטסטוסטרון וזרימת הדם לאיבר המין – דבר שישפר את התפקוד המיני של גברים הצורכים את התרופות שנוצרות על בסיס צמח זה. זו גם הסיבה שהג'ינסנג משתלב כאחד מן המרכיבים הטבעיים הבולטים בכדורי Xtra size להגדלת הפין.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר