האם כדאי להזריק חומצה היאלרונית לפין? בעד ונגד

אם גודלו של איבר המין שלכם מעסיק אתכם, אתם לא לבד – גברים רבים חשים חוסר שביעות רצון לגבי הגודל והמראה של הפין שלהם ונעזרים בפתרונות שונים על מנת לשנות זאת. האם נחוצה התערבות כירורגית? האם כדאי להזריק חומצה היאלרונית לפין? בעד ונגד ואולי יש שיטות טבעיות שאינן פולשניות? כל מה שחייבים לדעת על הגדלת הפין, ממש כאן.

 

"הגודל לא קובע"

יודעי דבר טוענים כי הגודל לא קובע ואפשר להתווכח או להסכים, אבל דבר אחד בטוח – קובע או לא, הוא בהחלט משפיע. אז נכון, גם אם הטבע לא חנן אתכם באיבר מין גדול במיוחד, אתם יכולים להיות שלאגרים במיטה ולהפציץ בביצועים שישאירו את הפרטנרים חסרי נשימה, אבל זה לא סותר את זה שאיבר גדול הוא נקודת פתיחה הרבה יותר טובה ואופטימית לכל סשן בחדר המיטה. במילים אחרות – אל תמעיטו בחשיבותו של רושם ראשוני.

 

רוצים להגדיל את איבר המין? אתם בחברה טובה

כל אחד מאיתנו שונה ומיוחד, אבל דבר אחד משותף לגברים באשר הם גברים ולא משנה מהיכן הם בעולם, בני כמה ומהו הג'נדר המועדף עליהם – התעסקות כמעט אובססיבית באיבר המין. למרבה השמחה, אם בעבר גודל וצורת האיבר היו גזרת גורל, כיום ישנן שיטות שונות ומגוונת להגדיל ולעבות אותו, חלקן יציבו אתכם על שולחן הניתוחים ולעומתן ישנן שיטות טבעיות לחלוטין שאינן פולשניות ותוכלו לבחור מה מתאים לכם.

 

הגדלת הפין – האם חייבים לעבור תחת סכין המנתחים?

בשיחות בחדרי חדרים, הגדלת איבר המין איננה הנושא המועדף ולמעשה, זהו נושא שנחשב כמעט "טאבו", למרות התקדמות המדע והטכנולוגיה לצד הפרוגרסיביות המחשבתית. ובכל זאת, ישנן לא מעט דרכים להגדיל את איבר המין כך שלא רק שזו איננה גזרת גורל, לא חייבים לשכב על מיטת הניתוחים כדי ליהנת מתוצאות מרשימות שישפרו את חיי המין שלכם ויתרמו רבות לבטחון העצמי.

בין השיטות המקובלות ישנן ניתוחים, תוספים טבעיים, שאיבה בואקום, שיטת ג׳לקינג ועוד.
 

>>> הגדל את הפין שלך עם חבילת המוצרים המשלימה של Xtrasize לעיבוי איבר המין באופן טבעי<<<

 

ניתוח להגדלת הפין באמצעות השתלת שומן

ניתוח להגדלת הפין הוא כאמור אחת הדרכים להגדיל את איבר המין, אם כי היא איננה היחידה. שיטה זו מתבססת בעיקר על השתלת שומן עצמי, אותו שואבים מהיכן שהוא נמצא בעודף. שומן זה, כאשר הוא מושתל בפין, יוצר מראה גדול יותר הן באורך והן בעובי.

יתרונות השיטה ברורים, אך ישנם גם חסרונות, בין היתר – ניתוח בהרדמה מלאה, תיתכן פגיעה עצבית, ספיגה חוזרת של השומן, התנזרות מיחסי מין למשך כמה חודשים והוצאה כספית כבדה.

 

עיבוי הפין – האם כדאי להזריק חומצה היאלרונית לפין? בעד ונגד

עיבוי הפין באמצעות חומצה היאלרונית הוא טיפול שנמצא על התפר בין ניתוח לבין פעילות שאיננה ניתוחית – הוא איננו מצריך הרדמה, אך כן מדובר בפעולה פולשנית משום שהיא כרוכה בהזרקה ישירה של חומר לאיבר המין.

בטיפול אסתטי זה מזריקים לפין חומצה היאלרונית, הנחשבת כחומר טבעי משום שגם הגוף מייצר אותה, מה שאומר שמדובר בטיפול עם מעט מאוד תופעות לוואי ובנוסף, זהו טיפול זול משמעותית בהשוואה לניתוח. ומה נגד? ובכן, גם במקרה זה יש צורך להתנזר מיחסי מין למשך כמה חודשים, ההחלמה כרוכה בכאב ויש צורך לחזור על הטיפול מפאת ספיגה חוזרת.

קראו עוד על הגדלת הפין והאם זה עובד? במחקר של WebMD.

 

הגדלת הפין בשיטה טבעית – הדיסקרטיות מובטחת

שיטה טבעית להגדלת הפין מתייחסת לשימוש בתוספי תזונה (קפסולות להגדלת הפין), כמו למשל כדורי Xtrasize, המכילים חומרים טבעיים בלבד ועל כן עומדים בתקני משרד הבריאות ונחשבים בטוחים לשימוש ללא תופעות לוואי. שיטה זו אומנם זמנית אך היא בטוחה לחלוטין והיתרון הגדול שלה הוא שהיא דיסקרטית כיוון שאין צורך במרשם רופא.

להגברת אפקט הקפסולות, ניתן לשלב גם ספריי להגדלת הפין – גם הוא טבעי לחלוטין ומשפר את קיבולת זרימת וספיגת הדם באיבר המין, מה שיוצר זיקפה גדולה, עבה וחזקה. החסרון כאמור הוא שמדובר בפעולה זמנית אך מנגד – אין מניעה לקיים יחסי מין, ניתן לשלב עם אלכוהול והמחיר נגיש.

האם כדאי להזריק חומצה היאלרונית לפין בעד ונגד
האם כדאי להזריק חומצה היאלרונית לפין בעד ונגד

הגדלת הפין באמצעות חומצה הילארונית? יש פתרון אחר

הגדלת הפין היא יותר מאיבר גדול, זיקפה מעוררת קנאה וקלף פתיחה טוב בחדר המיטות, מדובר גם בהנאה מוגברת לכם ולפרטנר ובעיקר עליה ניכרת בבטחון העצמי, מה שישפיע על היבטים נוספים בחיים שלכם, ביחסים בינאישיים ואף בעבודה. כשזה נאמר, חשוב להתעכב על הסיכונים ולתת להם משקל בהחלטה באיזה דרך לבחור להגדלת הפין.

הסיכון הבולט והמפחיד ביותר הוא זה שכרוך בשולחן הניתוחים – הרדמה מלאה, כמו במקרה של השתלת שומן, או חלקית, כמו בהזרקת חומצה היאלרונית. בשני המקרים ישנו גם סיכוי לרשלנות רפואית חלילה ולראייה – קיראו את המסמך עליו אתם נדרשים לחתום טרם הפרוצדורות ובל נשכח, יש צורך להימנע מקיום יחסי מין לכמה חודשים, מה ששם גם את מערכת היחסים בסיכון מסוים.

למרות זאת, ישנן שיטות שאינן פולשניות, כמו שיטת ג'לקינג, גומיית אנדרו פינס וכאמור – כדורים להגדלת איבר המין וספריי לעיבוי הזקפה, מבית אקסטרה סייז.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר