תפקידו של צמח הדקל הננסי להגדלת הפין

צמח הדקל הננסי – מה זה?

צמח הדקל הננסי, הידוע גם בשם "פלמטו סו", הינו צמח הגודל בעיקר באמריקה הצפונית. הדקל הננסי הינו צמח המכיל תכונות רפואיות ובריאותיות רבות – מתפקוד מיני מוגבר, להגדלת איבר המין הגברי, עד להפתחת דלקות בגוף ומעבר. הצמח עצמו אינו אכיל, אך הפרי שלו – גרגירי פירות קטנים המזכירים שילוב של שקד ושל ענב, ניתנים לאכילה. בעזרת תהליכים מדעיים שונים, ניתן לחלץ מהפרי שלו מגוון חומרים פעילים, אותם לא ניתן לנצל בעת צריכה שגרתית של הפרי. בעת תהליך הפיכת חומרים אלו לכדורים, אותם ניתן ואף מומלץ לצרוך, צמח זה מקנה יתרונות רבים.

 

החומרים הפעילים בצמח הדקל הננסי

הדקל הננסי מכיל מגוון חומרים פעילים המסייעים לו להשפיע בצורה רפואית, טיפולית ותזונתית. לצמח זה יש עשרות חומרים פעילים, אך קיימים כמה חומרים פעלים אותם חשוב להכיר:

-בטה-סיסטוסטרול: חומר טבעי המופק מהפרי של הדקל הננסי. הבטה-סיסטוסטרול משפר את התפקוד המיני, מעצים את התחושות בעת האקט ואף תומך ביצירת זרע ובהפרייתו.

-פיטוסטרוגנים: קבוצה של חומרים העוזרים בעצירת ייצור הגוף של הורמונים שונים, המקשים על גדילת איבר המין הגדלי, ובכך – תורמים בקיום זיקפה ובהגדלה כללית של מידות הפין.

-שומן גורגר: שומן טבעי המפעיל תפקודים תת-רקמיים (בתוך הרקמה), התורמים בבריאות הרקמות שמסביב ובתוך איבר המין, באשכים וכד'. שומן הגורגר מסייע בהבראת התאים השונים הרלוונטיים לתפקוד המיני של הגבר ושל איבר מינו.

-פיטוסטרולונים: חומרים אנטי-דלקתיים הנמצאים בפרי של צמח הדקל הננסי. הפיטוסטרולונים מסייעים בהפחת דלקות בגוף, ואף מסוגלים לסייע בשיפור התפקוד המיני של הגבר.

תפקידו של צמח הדקל הננסי להגדלת הפין
תפקידו של צמח הדקל הננסי להגדלת הפין

 

יתרונותיו של צמח הדקל הננסי – הגדלת הפין וחיזוק האון הגברי

צריכת החומרים הפעילים בדקל הננסי מקנה יתרונות רבים. ראשית, חומרים אלו תומכים בתפקוד המיני של הגבר, ובשיפורו. בנוסף, צריכת החומרים הפעילים בצמח הדקל הננסי יכולה להוביל גם, בשילוב עם חומרים אחרים, להגדלת הפין. כמו כן, העצמה של התחושות המיניות בשל תמיכה בבריאות תאי רקמות באיבר המין גם היא יתרון ברור של הדקל הננסי. יתרון נוסף של הדקל הננסי הינו הפחת העייפות – המשפיעה בתפקוד סדיר על הביצועים המיניים.

לבסוף, החומרים הפעילים בדקל הננסי עשויים להגן על הגוף מפני דלקות ומחלות לא רצויות באיזור איבר המין הגברי. לכן גם הדקל הננסי משתלב כאחד מן המרכיבים הטבעיים הבולטים בכדורי Xtra size להגדלת הפין.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר