הגדלת הפין בעזרת משאבת ואקום

חווים חוסר ביטחון בחדר המיטות? מרגיש לכם שאילו הייתם זוכים בעוד סנטימטר או כמה חיי המין שלכם היו משתפרים באורך פלא? אתם לא לבד. גברים רבים מזדהים עם התחושה והפחד שמא איבר המין שלהם לא מספיק גדול, אך יש פתרון – הגדלת הפין בעזרת משאבת ואקום לצד שיטות טבעיות נוספות. סקרנים? המשיכו לקרוא.

הגדלת הפין בעזרת משאבת ואקום – הפתרון לו חיכיתם

כמעט כל גבר יחווה בחייו לפחות פעם אחת קושי, תסכול או בעיה כלשהי הקשורים לתפקוד המיני – זקפה חלשה, שפיכה מהירה או גודל פין לא מספק. למרבה השמחה, כיום יש שלל תרופות וטכניקות שיאפשרו לכם להפוך לפנתר שתמיד ידעתם שחבוי בכם ולהפתיע עם ביצועים מרשימים בחדר המיטות.

הגדלת הפין בעזרת משאבת ואקום נמנית בין הפתרונות הזמינים ולמרות שנדמה כי מדובר בהמצאה של השנים האחרונות, היא נמצאת בגרסאות כאלה ואחרות בשימוש כבר מסוף המאה ה-19. מאז עברה המשאבה גלגולים רבים וכיום ניתן למצוא אותה בשלל צורות, עם או בלי סוללות.

איך עובדת משאבת ואקום להגדלת הפין?

על מנת להבין איך עובדת המשאבה, חשוב להבין את הייעוד המקורי שלה – סיוע במצבים של אין אונות אצל גברים המתקשים להגיע לזקפה חזקה בגלל זרימת דם לא טובה לאיבר המין. במצבים אלה, המשאבה מחליפה, או מסייעת, לפעילותן של הרקמות הרופפות, מזרימה דם לאיבר המין וממלאה אותו בדם. זרימה מוגברת של דם לאיבר המין גורמת לזקפה חזקה, כמו גם למראה גדול ועבה יותר של איבר המין.

מבחינת מנגנון השאיבה עצמו, מדובר במבנה דמוי גליל הפתוח בצדו האחד ואילו בצדו השני נמצאת משאבת יניקה. כאשר מכניסים את הפין לצד הפתוח ומפעילים את מנגנון השאיבה, נוצר לחץ שלילי אשר "שואב" את הפין – פעולה זו מובילה לזרימה מוגברת של דם לאזור הפין וזו יוצרת זקפה מלאה יותר, חזקה יותר, גדולה ומרשימה.

חשוב לדעת לפני השימוש במשאבה – חסרונות, למי אסור להשתמש בה ועוד

אנחנו מבינים את הבהילות והרצון לראות תוצאות כאן ועכשיו, אבל למעט הבטיחות שלכם, או אם נדייק – של איבר המין שלכם, חשוב להשתמש במשאבה בהתאם להתוויות. כלומר – בהתאם לתוכנית מבוקרת ומדורגת, אחרת אתם עשויים לגרום לנזקים בשל לחץ חזק מדי.

בנוסף, חשוב לדעת כי על מנת למנוע את בריחת הדם הזורם לפין, בעת השימוש במשאבה מולבשת טבעת גומי על בסיס הפין. טבעת זו נשארת על הפין במהלך האקט המיני ולכל היותר למשך 30 דקות – מה שאומר שזהו לא פתרון דיסקרטי והוא מוגבל בזמן.

בנוסף, חשוב לדעת כי אם אתם סובלים מבעיות בקרישת דם (עם או ללא תרופות) או בעיות זקפה מאובחנות קלינית, יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש במשאבה. כך או כך, יש לשים לב לתופעות לוואי המופיעות לעיתים: תחושת כאב או קור באיבר המין, שטפי דם, קושי בחדירה, קשיים בשפיכה, נימול.

הגדלת הפין בעזרת משאבת ואקום
הגדלת הפין בעזרת משאבת ואקום

הגדלת הפין בדרך טבעית

אם שימוש במשאבה או עזרים חיצוניים פחות מדבר אליכם, תוכלו להסתייע בתוספים טבעיים לחלוטין להגדלת הפין וחיזוק הזקפה, כמו למשל כמוסות אקסטרה סייז וקרם אקסטרה סייז – שני תכשירים מבוססי צמחי מרפא, באישור משרד הבריאות וללא תופעות לוואי.

לסיכום, יש מגוון שיטות להגדלת הפין, כך שאין זו גזירת גורל. רוצים לשמוע עוד על שיטות טבעיות להגדלת ועיבוי הפין? סקרנים לשמוע היכן ניתן לרכוש קפסולות להגדלת הפין בחבילות חיסכון ומשלוח דיסקרטי עד הבית? צוות המומחים של אקסטרה סייז כאן בשבילכם.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר