איזה מאכלים מגדילים את הפין

תאמינו או לא – אבל מאכלים מסוימים מסוגלים להשפיע במידה מסוימת על גודל האיבר הגברי ובהתאמה גם על התפקוד המיני, עוצמת הזקפה וכמובן החשק. אבל אם ציפיתם לגלות שמדובר במאכל אהוב כמו פיצה או המבורגר, כמובן שנאלץ לאכזב אתכם. מדובר בעיקר בקבוצות הבסיס של פירמידת המזון, שמעניקים תוספת נאה מאוד לגודל וששווה להכיר.

 

קבלו אותם: רשימת המאכלים שמגדילים את הפין

קפה

על סמך מחקרים, שתיית קפה לאורך היום מפחיתה את הסיכוי לאין אונות וזאת משום שהקפה ממריץ את זרימת הדם. נוהגים לשתות 2-3 כוסות קפה ביום? קיים סיכוי גבוה שבגזרה הזו אתם יכולים להיות רגועים.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

חלמון וסלמון

בשני אלו יש כמות די גבוהה של ויטמין D, שאחד מתפקידיו הוא להגדיל את רמות הטסטוסטרון בדם ובהתאמה לרמות הגבוהות עולה גם החשק המיני. ניתן לאכול כל מאכל שיש בו ויטמין D ולהתחיל ליהנות יותר, באופן שמשמר את איתנות הזקפה ומפחית בדומה לקפה את הסיכוי לבעיות אין אונות.

 

פיצוחים

שקדים ואגוזי מלך נחשבים לעלית המזון הבריא, אבל גם לכוהני הסקס שלא הכרתם. למעשה, 100 גרם מהפיצוחים הללו למשך 3 שבועות מביא לזקפה הרבה יותר חזקה, חשק מיני הרבה יותר מוגבר וסיפוק טוב ואיכותי פי כמה וכמה. כדאי לזכור שבפיצוחים יש "שומן טוב" שמפחית מרמת הכולסטרול בדם ובכך משפר את תפקוד הלב, כתוצאה מכך גם את התפקוד המיני.

 

תפוזים ואוכמניות

פירות משפרים חלק ניכר מהתפקוד המיני גם בגילאים מבוגרים. למעשה, מחקר מפורסם של אוניברסיטת הרווארד הראה כיצד 25,000 גברים עד לגיל 70 הפחיתו בכ-10% מהסיכוי האישי שלהם לסבול מאין אונות, הודות לנוגדי החמצון שמצויים בהם ושתומכים בבריאות התקינה של כלי הדם.

 

דגן, קטניות, שמן זית וגם לימון

אם שמעתם לאחרונה על "תזונה ים תיכונית", הנה המרכיבים העיקריים שלה. אבל לא רק שתזונה זו נחשבת לאחת האיכותיות והבריאות ביותר בעולם, היא גם מסייעת משמעותית לבריאות ותפקוד הלב, כך שגם הפין זוכה לבוסט תפקודי מצוין. למעשה, בצריכה מוגברת של מרכיבים אלה לאורך זמן ניתן לחוות שיפור די גדול בעוצמת הזקפה.

 

תרד, פלפלים ואפרסקים

קבוצת המזונות שמכילה כמות גבוהה של ויטמין C נחשבת ליעילה במיוחד למי שרוצה לשמור על תפקוד מושלם בין הסדינים. ויטמין C משפר גם את בריאות הזרע, הן בכמות והאיכות והן בעוצמת הזרימה. חוקרים מניחים שהסיבה לכך היא שויטמין סי מגן על הדי אנ איי של התא מפני הרס מבני, מה שמפחית את הסיכויים להימצאות תאים פגועים שגורעים מהסיכוי להפרות אישה.

 

מלך הגודל ושיפור הביצועים – הפיסטוק

הוא טעים, הוא מבוקש ועכשיו הוא גם כוכב התפקוד המיני החדש שלא הכרתם. אם חיפשתם איזה מאכלים מגדילים את הפין, עליכם לדעת שפיסטוק מהווה את אחד המאכלים המשפיעים ביותר: הוא שומר על זקפה חזקה וממושכת, עתיר חומרים מזינים שמביאים לעלייה בחשק המיני ומתהדר גם ביכולת לשפר את התפקוד בקרב הסובלים מאימפוטנציה. במקביל, פיסטוק מגביר את הימצאותו של הכולסטרול החיובי HDL ומפחית מהכולסטרול השלילי LDL.

איזה מאכלים מגדילים את הפין
איזה מאכלים מגדילים את הפין

 

תוסף תזונה טבעי להגדלה מצוינת

כפי שאתם מבינים, מאכלים מסוימים עשויים לעזור משמעותית אך דורשים התמדה. אם אתם מוכנים להשקיע ורוצים איבר מין גדול ועוצמתי, שלבו בתפריט שלכם את הטבליה הטבעית של אקסטרה סייז להגדלה וחיזוק האיבר וקבלו את מקסימום הגודל, החשק וההנאה שתמיד רציתם. השימוש יומיומי כתוסף תזונה ואיננו מצריך מרשם רפואי.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר