הגדלה טבעית של הפין – איך זה עובד?

מי שאמר שהגודל לא קובע, ודאי לא חווה קשיים בחדר המיטות ולא משנה אם איבר המין שלכם קטן או אפילו גדול מהממוצע – זה בסדר גמור אם אינכם מרגישים איתו בנוח ורוצים בסתר לבכם להגדיל אותו. הגדלה טבעית של הפין – איך זה עובד? תופתעו לגלות שיש שלל דרכים להגדיל את הפין בלי לשכב על שולחן הניתוחים.

 

הגדלת פין ללא ניתוח – יש חיה כזאת?

גברים רבים מרגישים לא בנוח עם איבר המין שלהם ומאמינים שאיבר גדול יותר ייתן להם את הבוסט שחסר לבטחון העצמי שלהם בחדר המיטות. למרות המטרה הנעלה, קצת מפחיד לעבור תחת סכין המנתחים משום שכרוכות בכך סכנות רבות, כפי שניתן לצפות מכל ניתוח בהרדמה מלאה.

למרבה השמחה, אתם ממש לא חייבים לעבור תהליך כירורגי על מנת להגדיל את איבר המין – עם התקדמות הטכנולוגיה והרפואה, כיום יש שלל שיטות טבעיות לחלוטין להגדיל את איבר המין וליהנות מתוצאות מרשימות במיוחד בפרק זמן קצר ובדיסקרטיות מוחלטת, בלי ניתוח.

 

למה כדאי להגדיל את איבר המין?

לפני שנסקור את השיטות הטבעיות השונות להגדיל את איבר המין, כדאי שנתעכב לרגע קט על האם כדאי בכלל לעשות זאת? חשוב להדגיש שלא משנה מה גודל האיבר שלכם והאם הטבע (כלומר הגנטיקה) חנן אתכם באיבר מרשים או צנוע, shower או grower, אם אתם מרגישים בנוח עם הגוף שלכם – אנחנו מצדיעים לכם. ובהתאם, לא משנה מה הנתונים הטבעיים שלכם – אם אתם לא מרגישים איתם בנוח, בהחלט יש מה לעשות בנידון.

גברים רבים בוחרים להגדיל את איבר המין שלהם ולא בכדי. לאיבר גדול יש יתרונות רבים, כך שהשינוי מסתכם בהרבה יותר מתוספת של כמה סנטימטרים. מה למשל?

  • בטחון עצמי גבוה, במיוחד בחדר המיטות
  • עיבוי הפין וזיקפה חזקה לאורך זמן
  • הנאה מוגברת לכם ולפרטנר
  • חדירה עמוקה יותר (משמעותי במיוחד לשחיינים שלכם)

 

נוסף ליתרונות אלו, גם שיטת ההגדלה שלעצמה מהווה יתרון, כי אם בעבר הדרך היחידה להגדיל את איבר המין הייתה באמצעות ניתוח פולשני, היום יש כמה דרכים ידידותיות למדיי שמאפשרות להגדיל את הפין בכמה סנטימטרים, לעבות אותו באופן ניכר וליהנות מזיקפה חזקה ומרשימה תוך זמן קצר.

 

הגדלה טבעית של הפין – איך זה עובד?

כפי שאמרנו, כיום הטכנולוגיה מאפשרת להגדיל את איבר המין בלי התערבות כירורגית ומדובר בהליך שגרתי ופשוט שגברים רבים מכל קצוות תבל בוחרים בו. למעשה, מדובר בפרוצדורה כה פופולרית, כך שיש לא דרך אחת אלא כמה דרכים להשיג את התוצאות הרצויות.

בין הטכניקות הפופולריות ביותר תמצאו משאבת ואקום, גומייה (שיטת אנדרו פינס להגדלת הפין), שיטת ג'לקינג ועוד, אך השיטה הפופולרית והידידות ביותר, הם כדורים להגדלת הפין וקרם אקסטרה סייז להגדלת ועיבוי הפין. שתי האחרונות נחשבות למוצלחות במיוחד היות והן מתבססות על רכיבים טבעיים בלבד וככאלה, מאושרות על ידי משרד הבריאות. אז איך הן עובדות?

קרם אקסטרה סייז להגדלת הפין וכמוהו, קפסולות להגדלת ועיבוי איבר המין, מכילים ויטמינים, מינרלים, סופר פוד ורכיבים איכותיים נוספים הידועים בהשפעתם החיובית על אורכו והיקפו של איבר המין בכך שהם מעודדים ספיגת וזרימת דם דרכו, מה שבא לידי ביטוי בהתעבות, גדילה והתמצקות.

מבחינה פיזיולוגית, פעולות אלו קורות הודות למבנה של איבר המין, המורכב משתי שכבות הקרויות קורפורה קברנוסה, בהן צינורות המשפיעים על צורת איבר המין בעת זיקפה, דרכם עוברים גם כלי הדם. ניתן לדמות שכבות אלה לספוג, כאשר הוא מתמלא במים (או במקרה של איבר המין, בדם) הוא גדל ונעשה קשה.

נטילת הכמוסות ו/או מריחת קרם אקסטרה סייז פועלת על שכבות סופגות אלה, בצורה שמאפשרת להן לספוג כמות גדולה יותר של דם. העלאת קיבולת ספיגת הדם, כמו גם שיפור כללי בזרימת הדם לאזור הפין, מתבטאת בהגדלת ההיקף של איבר המין, כמו גם באורך גדול יותר – עד 7.5 ס"מ!

 

האם קפסלות ומשחה להגדלה טבעית של הפין בטוחות לשימוש?

קרם אקסטרה סייז להגדלת הפין וכדורי אקסטרה סייז לעיבוי והגדלת הזיקפה הינם מוצרים 100% טבעיים. היות ומדובר בשיטות שאינן פולשניות אשר מאושרות לשימוש על ידי משרד הבריאות, הן בטוחות לשימוש על ידי גברים בכל הגילאים ונטולות תופעות לוואי, כל עוד מבצעים אותן בהתאם להתוויות ולהמלצות המומחים.

הגדלה טבעית של הפין - איך זה עובד
הגדלה טבעית של הפין – איך זה עובד

 

>>> רכשו כעת את חבילת "אקסטרה" להגדלת ועיבוי הפין עד 7 ס"מ <<<

 

Xtrasize – דיסקרטיות מוחלטת והגדלה טבעית של הפין

אחרי שדיברנו על הגדלה טבעית של הפין – איך זה עובד ומדוע כדאי להשתמש בטכניקה של כדורים להגדלת הפין וקרם לעיבוי הזיקפה על פני שיטות אחרות, כדאי שנציין את היתרון הגדול ביותר של שימוש בטכניקות טבעיות להגדלת הפין – שמירה על דיסקרטיות.

בעוד שניתוח להגדלת הפין ותרופות למיניהן לטיפול במצב מצריכים מרשם רופא, מעבר בבית המרקחת ולעיתים אפילו משאירים סימנים מוחשיים על איבר המין, הטכניקות הטבעיות מאפשרות לכם לשמור על אנונימיות מוחלטת, בין אם מדובר בתרגילים אותם תבצעו כשאתם לבד או קרם אותו ניתן להזמין אונליין עד פתח הבית.

לסיכומו של דבר, אין שום דבר רע בלרצות להיות תותחים בחדר המיטות ולהציג ביצועים מרשימים ואם הגדלת הפין היא מה שעומד ביניכם לבין הגשמת הפנטזיות שלכם – הפתרון קל, נגיש, נוח ולא פולשני. סקרנים לשמוע עוד? צוות המומחים של אקסטרה סייז ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם להפוך לגברים חזקים ועוצמתיים.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר