עיבוי והארכת איבר המין

מכה מתחת לחגורה תספיק כדי לפגוע בכל גבר פיזית, אבל אותה המכה תספיק גם כדי לגרום לו להיפגע רגשית. איבר המין הגברי הוא איבר שנחשף בפני הזכר כבר בגיל מוקדם ביותר והחל מאותו רגע הופך להיות אחד הנכסים החשובים לו בעולם. הסיבה הביולוגית ברורה: פין תקין מסמל פריון ואין נקבה בטבע שתסרב לו, בייחוד כשהוא גדול וארוך יותר, מה שיסב לא רק חדירה אלא גם הנאה מלאה וסיפוק לבת הזוג. לכן כאשר מדובר בתהליך של עיבוי והארכת איבר המין לרוב גברים לא יתפשרו.

עם יד על הלב, אין גבר שלא השווה את גודל האיבר שלו לאחרים וככל ששלב החיים הולך ומתבגר, כך ההשוואות נעשות הדדיות ולגיטימיות בכל מלתחת גברים. גם אלו שבורכו באיבר גדול מהממוצע תמיד יודו שהיו רוצים את שלהם גדול יותר וגם אם "הגודל לא קובע", יש לו לא מעט סטטוס חברתי והמון השפעה והשלכות על אורך החיים.

על כמה עומד הממוצע העולמי?

גברים ואיבר מינם הוא נושא רגיש כמו נשים ומשקלן. יש הערות או אמירות שלא כדאי להעלות אפילו בצחוק. אך בין אם נזרקה אמירה זדונית לחלל החדר ובין אם משהו "התפקשש" במהלך הסקס, נוצר פתח מסוים לבושה שחווה הגבר מכאן והלאה ביחס לגודל האיבר שלו והיכולת שלו לבצע אקט מושלם ומשביע רצון בהמשך.

ופה, כבר אין שום קשר להשוואות עם אחרים אלא אתה ועצמך, הביטחון העצמי, תחושת המסוגלות והיכולת להביא לאורגזמה אמיתית את הפרטנרית, בלי שהיא תזייף.כפי שכל אחד מאיתנו נולד עם נתונים גופניים ופיזיים שונים, כך גם הפין משתנה בגודלו בין אחד לשני.

שוברים את הסטיגמה

גודל איבר המין הממוצע בעולם עומד על 13 ס"מ בקרב חוקרי המערב ואם מערבים גם את ארצות המזרח הרחוק במשוואה, יורד הממוצע ל..9 ס"מ. מעודד אתכם? זה עוד לא הכל.
בזקפה גדל איבר המין ב-100% מגודלו המקורי, כאשר אצל גבר עם איבר מכובד במיוחד הוא גדל רק ל-75%, מה שאומר שגם פין קצר יגיע בזקפה לגודל דומה כמעט לזה של הגבר הכי מצויד בסביבה. איזה גוד ניוז! עכשיו צאו מהלחץ ותמשיכו לקרוא בנחת.

 

עיבוי והארכת איבר המין: אילו פתרונות קיימים?

למרות הנתונים המעודדים, לכולם יש "שריטה" בנוגע לגודל איבר מינם וללא שום קשר לממוצע העולמי. ככה זה בחיים. מה שהמומחים מכנים "סינדרום הפין הקטן" נתון לטיפול בעשרות אם לא מאות טכניקות שונות, החל מבדיקת אורולוג שתקבע אם אתם אותם 5% מהאוכלוסייה שסובלים מ"סמול פינס" (small pines) או "מיקרופינס" הפוגע בין היתר גם בתפקוד במתן השתן ותפוקת הזרע, דרך כדורים, ניתוחים, משחות ועד לתוספים טבעיים מוצלחים ואפקטיביים.

כבר הדהדו בעולם טענות לגבי היכולת לעבות ולהאריך את האיבר הגברי ב-30% אך רבים תופסים אותן כפיקציה. כרמאות. אלא שאם כבר קיימים (ולא מעט שנים, יש לציין) אינספור פתרונות לעיבוי השפתיים או הגדלת החזה שנשים יעמדו בשבילן בתור, אין זה מפתיע שהפיתוח הפרא-רפואי, טכניקות הטיפול השונות וגם רקיחת התרופות הטבעיות אמורות לסייע משמעותית גם לאיבר המין הזכרי לגדול, להתעבות ולהתחזק.

למעט ניתוח, אין שום פתרון שכרוכים בו סיבוכים ולכל הפחות התוצאה פחות תתאים למה שחשבתם. בכל מקרה, כל דבר שיוצע לכם יחייב באישורים מטעם משרד הבריאות ואל תתפתו לשום ספאם שמציע "הגדלה מטורפת של הפין כבר עכשיו!!!" מבלי שבדקתם באמת מה ההצעה ומה היא כוללת והאם קיים או לא אישור של משרד הבריאות.

ברפואה הפלסטית מיישמים בדיוק את אותן השיטות לשדיים וגם לפין: "הלוואת" שומן מנקודה אחרת בגוף, הזרקת סיליקון נוזלי או מכשיר לעידוד יצירת הרקמות, כפי שמבצעים בצורתם הקדומה שבטים אפריקאים במטרה להאריך את הצוואר, האוזניים או השפתיים. מדובר בשיטות שהן טבעיות ובלתי פולשניות לחלוטין ואכן מעניקות תוצאה ראויה.

אך כמו בכל תהליך טבעי, גם הגדלת הפין בשיטה הפלסטית תתפוגג תוך מספר חודשים, מה שמביא אותנו לתמצת את הבעיה: זה יקר. מאוד.

עיבוי והארכת איבר המין: הפתרון הטבעי מבית XtraSize

לאנשים שכל סנטימטר נוסף חשוב להם, יש לא מעט בעיות דימוי עצמי. ולכן בין אם אתם מאמינים בשיטות הקיימות ובין אם נראה לכם שזה פשוט לא יעבוד, לא יזיק להתנסות ולהיווכח. אמנם אין פתרונות "קסם" שיהפכו איבר צנוע לכלי מרשים ומכובד בצורה קבועה, אך פתרונות טבעיים, קטנים ומתוחכמים יועילו לכם בקיום המשגל, יסייעו לכם להשיג תחושת ביטחון מוגברת במהלכו וכמובן, לספק את בת הזוג בהצלחה.

במקום להשקיע כספים בשיטות רפואיות בעלות סיכונים או השפעה חולפת או להתמקד בפעולות כושר לחיזוק והארכת האיבר שיצריכו מכם התמסרות מוחלטת לטווח זמנים ארוך עד בלתי ידוע (פלוס הרבה כוח סבל), יש לכם אפשרות להאריך ולעבות את גודל איבר המין על ידי תכשיר המופק מצמחים טבעיים, מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות ועובר תחת ידיו גם בכל הקשור לתהליך הייצור ובעיקר, מתהדר בגאווה בשלל המלצות מפרגנות.

התכשיר הטבעי הקיים מבית XtraSize מציע תמיכה מושלמת לכוח האלפא שלכם סביב כל כניסה לחדר המיטות. כדור אחד ביום יאפשר לכם לראות שיפור משמעותי מכל הבחינות, להגדיל את הזקפה, לעבות את האיבר ולגרום לו לתפקד בגודל סופר אקסטרה לארג' למשך זמן רב.

המוצר מתאים גם לפתרון בעיות של אין-אונות ואימפוטנציה וכל מקרה שבו קיימת זקפה חלשה או כזו שנמשכת לטווח זמנים מועט. ואם היתרונות הללו מזכירים לכם את הוויאגרה, אתם לא טועים. XtraSize הוא למעשה וויאגרה טבעית שתעשיר את חיי המין שלכם ללא שום תופעת לוואי, ללא צורך במרשם רופא ובעלות נוחה שמתאימה לכל כיס.

אמנם ההשפעה תפוג בסוף, אך בנטילה קבועה תוכלו לעשות את מה שאתם הכי מצטיינים בו ולהשוות בין הגודל של עכשיו לבין מה שהיה כאן קודם.

יחסי מין עשירים ומהנים

אמנם יאמרו כולם שסקס טוב מתחיל ונגמר במוח, אך כדי לגרום למוחנו לתפקד באופן רצוי לאורך המשגל מבלי להיכנס לתסריטי אימה מלחיצים ביחס ליכולת הביצוע, הוא צריך להתחיל במוצר הטבעי מבית XtraSize. השיטה הטבעית שתיצור עיבוי והארכת איבר המין איננה מכאיבה ולא מצריכה מכם דבר פרט לבקבוקון הכדורים, שמביא תוך זמן קצר לעיבוי והתארכות עד 7.5 ס"מ יותר מגודל האיבר הרגיל!

תכולת הכדורים מופקת מתמציות צמחים 100% טבעיים הידועים כמסייעים לאיזון ההורמונלי בגוף, כמעודדים את זרימת הדם וכבעלי השפעה על העוררות המינית והתשוקה שאתם חווים כמו דקל ננסי, סרפד, ליקריץ ועוד, שמשמשים בנוסף לצרכים רפואיים רבים ולא רק לפטנט המדובר.

כלל מוצרי החברה הכוללים בין היתר קרם להגדלת איבר המין ותרסיס לעיכוב השפיכה (מומלץ גם לסובלים משפיכה מוקדמת או מהירה) שיוכלו לספק לכם חיי מין מהנים ומספקים לשני הצדדים, ביטול התחושות הנפשיות שאתם חווים בעקבות גודל האיבר וחיזוק הביטחון העצמי שלכם בסקס.

הגיע הזמן שתיקחו שליטה ותעניקו לעצמכם את הזכות ליהנות ולהסב הנאה על ידי איבר מין גדול ועבה עם און ארוך טווח. על שום מרכיביו הטבעיים, נחשב המוצר של XtraSize כתוסף מזון לכל דבר ואיננו מחבל בשגרת היום שלכם, לא מונע עישון או שתיית אלכוהול, לא מצריך מכם שום משטר דיאטטי או תרגילים כאלה ואחרים.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר