ניתוח להגדלת הפין – האם נחוצה התערבות כירורגית?

מי שאמר שהגודל לא קובע, מן הראוי שילמד דבר או שניים על חדר המיטות כי שם הגודל בהחלט משחק חלק משמעותי ואיבר מרשים יכול להפוך סשן צולע לבלתי נשכח. אבל מה עושים אם לא התברכתם באיבר גדול? ניתוח להגדלת הפין – האם נחוצה התערבות כירורגית? לא בטוח. תופתעו לשמוע שיש פתרון והוא הרבה יותר נגיש ממה שחשבתם.

 

הגודל לא קובע. האמנם?

בעוד שרבים טוענים כי זה לא האיבר אלא מה שעושים איתו, מחקרים רבים מצביעים כי בין הדברים החשובים ביותר בחדר המיטות, הוא גודל האיבר. נכון, בהחלט צריך לדעת איך להשתמש בו, אבל כבר ברושם ראשוני איבר מרשים יכול להיות מקפצה שתיקח אתכם מהיכרות מדשדשת למשחק מקדים סוער ואחריו? טוב, זה כבר תלוי בכם.

למעשה, למרות שלא חייבים איבר גדול על מנת לענג את הפרטנר, נשים רבות מדווחות כי כאשר הופתעו לגלות פין קטן, זה הוריד להן את החשק להמשיך לחדר המיטות וחלקן אף לא המשיכו את הדייט עצמו. נשמע שטחי? אולי, אבל על טעם וריח אין מה להתווכח ואם כך, אפשר להסכים שבמידה מסוימת (לארג', אם אפשר) הגודל כן קובע כשמדובר בסקס.

 

ניתוח לעיבוי הפין

אורכו הממוצע של איבר מין בעת זיקפה הוא 13-16 ס"מ ואיבר הקטן מ-10 ס"מ נחשב רפואית כאיבר קטן אך מכיוון שאף אחת ואחד לא מגיעים לחדר המיטות עם סרגל, נסכים שאיבר קטן היא הגדרה סובייקטיבית ואם אתם מרגישים שתוספת קטנה תעשה הבדל גדול – אנחנו איתכם.

ניתוח להגדלת הפין, או במילים אחרות: עיבוי פין, הוא ניתוח שלא נחשב פופולרי בין הניתוחים הקוסמטיים ויש לכך כמה סיבות כאשר הנפוצה ביותר היא תדמית שלילית לה זכה הניתוח והעובדה כי תרצו או לא, מדובר בהתערבות כירורגית וכל טעות קטנטנה יכולה להיות הרת אסון.

הניתוח מתבסס על אחת משתי שיטות עיקרית – הזרקת חומצה היאלרונית, מה שנחשב ליותר טיפול אסתטי מאשר ניתוח, והשתלת שומן עצמי אשר נלקח מאזורים בגוף בהם הוא נמצא בעודף. אם החלטתם לבחור באפשרות זו, ביחרו ברופא עם המלצות מעולות, רצוי מניסיון אישי של מכר עליו אתם סומכים כי כמו בכל תחום, גם כאן יש לא מעט שרלטנים שמנסים לנצל את מצוקתכם.

 

ניתוח להגדלת הפין – האם נחוצה התערבות כירורגית?

חוששים לשים את איבר המין שלכם תחת סכין המנתחים? בצדק, זהו ללא ספק לא המקום לטעויות וטעות שכזו, אגב, ממש לא חייבת לבוא לידי ביטוי בצורה ויזואלית כפי שאתם ודאי חושבים, אלא יכולה לבוא לידי ביטוי בפגיעה עצבית למשל, מה שיכול להיות בלתי הפיך. נכון, סיבוכים אלו אינם נפוצים אך כדאי קחת אותם בחשבון כאשר חושבים על איבר המין וכמה הוא חשוב לקיום קשר אינטימי.

טעויות נוספות, או אם לדייק – תופעות לוואי, הן ספיגה חוזרת של השומן (למעשה 50% קליטה ומעלה נחשב הצלחה, מה שאומר שבמקרים רבים רוב השומן נספג חזרה על ידי הגוף) או החומצה ההיאלרונית וסיכונים הכרוכים בהרדמה כללית.

לכן, תשמחו לשמוע כי ישנם פתרונות טבעיים שיאפשרו לכם ליהנות מפין גדול וזיקפה חזקה, מהסוג שתמיד רציתם ולא חשבתם שתוכלו לקבל, כמו למשל קפסולות להגדל הפין וקרם אקסטרה סייז לעיבוי הפין.

 

הגדלת איבר המין בשיטות טבעיות

כפי שאמרנו – ניתוח להגדלת איבר המין – האם נחוצה התערבות כירורגית? חד משמעית לא. ישנן שיטות טבעיות לחלוטין שיאפשרו לכם ליהנות מאיבר מרשים וזיקפה חזקה, בלי לעבור תחת סכין המנתחים.

      קפסולות להגדלת איבר המין: כמוסות טבעיות אשר מכיל רכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה, כמו למשל ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו שהוכחו מחקרית בהשפעתם על גודל איבר המין הגברי, לרוב באמצעות הגברת זרימת הדם לאזור, מה שתורם לעיבוי האיבר וזיקפה חזקה.

   קרם לעיבוי הפין: משחה קלילה הנספגת בקלות ויוצרת מראה של איבר עבה יותר, גדול יותר ובעל זיקפה חזקה. גם כאן מדובר ברכיבים טבעיים בלבד וניתן לשלב את המוצר עם הכמוסות להגדל האיבר, לאפקט משולב מרשים במיוחד.

 

שיטות טבעיות להגדלת איבר המין – יתרונות

היתרונות של שימוש בשיטות טבעיות להגדלת הפין, כמו למשל קרם אקסטרה סייז או כמוסות להגדלת הפין, רבים. בין היתר:

  • לא דרוש מרשם רופא, כך שאין צורך לעמוד בתור בקופת החולים ולהיות נבוכים.
  • ניתן לרכוש אותם אונליין ותוך זמן קצר לקבל אותם עד הבית וכך לשמור על דיסקרטיות מוחלטת.
  • אין סכנה להטלת מום וכל הכרוך בניתוח פולשני.
  • הגדלת הביטחון העצמי והנאה מוגברת מיחסים אינטימיים.
  • חומרים טבעיים בלבד, באישור משרד הבריאות, מה שאומר שהשימוש בטוח לחלוטין.
ניתוח להגדלת הפין - האם נחוצה התערבות כירורגית
ניתוח להגדלת הפין – האם נחוצה התערבות כירורגית

 

איפה ניתן לרכוש קפסולות וקרם להגדלת הפין?

את המוצרים תוכלו לרכוש אונליין, בלי להמתין לתורכם בבית המרקחת ולחוש מבוכה כשישאלו אתכם "מה תרצו?". בין האתרים הבולטים בתחום תמצאו את אקסטרה סייז אשר מציע מגוון מוצרים, לרבות חבילות משתלמות במיוחד ושירות משלוחים דיסקרטי, זריז ואמין לכל חלקי הארץ.

לסיכום, לגבי ניתוח להגדלת הפין – האם נחוצה התערבות כירורגית, הבנו שיש שיטות טבעיות שיבטיחו תוצאות מרשימות לא פחות, אז גם אם לא ניחנתם בנתונים טבעיים מרשימים – היכונו למהפך. סקרנים? צוות המומחים של אקסטרה סייז ישמח ללוות אתכם בדרך להגשמת החלום.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר