ספריי השהייה – האם זה באמת עובד?

בין 30% ל-40% מהגברים סובלים משפיכה מוקדמת בשלב מסוים בחייהם. שפיכה מוקדמת עלולה לגרום לבעיות בקרב בני הזוג ולהוביל למצוקה רגשית ואף פיזית. גברים רבים שנגרמו משפיכה מוקדמת מחפשים פתרונות מעשיים, ותרסיסי עיכוב הוכחו כיעילים. ספריי השהייה הם מוצרים המבוססים על חוסר רגישות, שעוזרים לגברים עם שפיכה מוקדמת להחזיק מעמד זמן רב יותר במהלך יחסי מין. הם טיפול בטוח וקל לשימוש שניתן להשתמש בו 10 עד 15 דקות לפני פעילות מינית.

 

מהו ספריי השהייה?

ספריי השהייה הוא אחד ממוצרים המבוססים על תכשירים ללא מרשם המשמשים לטיפול בשפיכה מוקדמת. הם פועלים על ידי הקההת הרגישות של הפין באמצעות אלחוש נקודות העצבים של איבר המין, כדי להאריך את יחסי המין. האם ספריי השהייה עובד? התשובה לכך היא כן, תרסיסי עיכוב שכאלה עובדים. אם ספריי השהייה לא עובד בשבילך, ייתכן ואתה משתמש בהם בצורה לא נכונה.

מחקר משנת 2016 העוסק ביעילות ספריי ההשהיה על גברים הנאבקים בשפיכה מוקדמת הראה שהם קלים לשימוש, יעילים ויכולים להוביל לחוויה מינית טובה יותר. מחקר אחר בשנת 2020 אישר את הממצאים הללו, וקבע ששימוש בתרסיסים דיחויים משפר משמעותית את איכות המגע המיני אצל גברים עם שפיכה מוקדמת.

מחקרים מצביעים על כך שספריי עיכוב עוזרים לגברים להחזיק מעמד ב-65% יותר זמן במיטה, ומוסיפים כשלוש עד ארבע דקות למשך המגע המיני שלהם. עם זאת, ההשפעות של ריסוס עיכוב משתנות מעט עבור כל משתמש.

קראו עוד במחקר שמצא ובדק כי ספריי השהייה יעיל בטיפול בשפיכה מוקדמת ואף משפר את חיי המין של שני הצדדים.

 

>>> הזמן את ספריי השהייה Man Delay – טיפול טבעי לשפיכה מהירה! <<<

 

איך הספריי השהייה עובד?

אז כפי שכבר צוין, ספריי השהייה בדרך כלל פועל על ידי חוסר רגישות של הפין, מה שגורם לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה ולא להגיע לאורגזמה ״מהר״. אבל איך זה קורה? לספריי השהייה יש חומרים מרוכזים ומבטלים רגישות מבוקרים במינון המפחיתים את רגישות הפין בצורה מבוקרת, וכתוצאה מכך לעיכוב שפיכה מבלי להשפיע על ההנאה האורגזמית. ישנם שני סוגים של ספריי השהייה באישור ה-FDA: על בסיס לידוקאין על בסיס בנזוקאין.

תרסיסים של ספריי השהייה על בסיס לידוקאין מכילים 10-11 מיליגרם של לידוקאין (חומר הרדמה מקומית), בעוד תרסיסים על בסיס בנזוקאין מכילים 7.5% בנזוקאין מרוכז (חומר הרדמה מקומי נוסף). בעוד שהם שייכים לשתי מחלקות שונות של חומרי הרדמה מקומיים, לשניהם מנגנון עבודה מדויק; הם גורמים לחוסר רגישות בינוני של האזור.

 

מה כדאי לדעת לגבי ספריי השהייה

לפני השימוש כדאי לנסות את ספריי ההשהייה ואת השפעותיו על עור הגוף שלך. נסה להתחיל עם 2 או 3 השפרצות כדי לראות אם זה עובד עליך. כמו כן, מומלץ לעשות מחקר מהיר לפני רכישת מותג מסוים כדי לוודא שהמותג שאתה קונה מתאים לך. מותגים מסוימים לא צריכים להישטף לפני שאתה עוסק בפעילות מינית כלשהי. עם זאת, בדרך כלל עדיף לשטוף אותו כדי למנוע את העברת המוצר לשותף או השותפה שלך.

בממוצע, גברים מחזיקים מעמד כחמש עד שבע דקות במיטה, וגברים עם שפיכה מוקדמת בקושי מחזיקים עד שתי דקות. תרסיסי דחיה או ספריי השהייה, יכולים לעזור לגברים להחזיק מעמד זמן רב יותר עד 65% יותר, ולהוסיף שלוש עד ארבע דקות לחוויה המינית שלהם.

מצד שני, חשוב לדעת שלנשים לוקח לפחות 18 דקות במיטה: לכן, שימוש בספריי עיכוב, יכול להפוך חוויה טובה גם לנשים. מומלץ להשתמש בכמות המינימלית האפקטיבית עבורך, תוך כדי הבנה מה מתאים לכם ביותר. חשוב מאוד לא להשתמש בספריי השהייה על עור שבור או מגורה.

האם ספריי השהייה באמת עובד
האם ספריי השהייה באמת עובד

 

ספריי השהייה – פתרון נוסף מבית XtraSize

ספריי השהייה, ללא קשר למותג שלהם או לסוג, הוא פתרון יעיל. תרסיסים מסוג זה, מספקים שיעור יעילות של 65% לשפיכה מוקדמת. תרסיסי עיכוב יכולים לגרום לך להחזיק מעמד שלוש עד ארבע דקות טוב יותר.

ספריי השהייה של מן דיליי – גם הוא חלק מאשכול המוצרים של Xtrasize – מוצרים לטיפול בבעיות של גברים, החל מהגדלת הפין ועד לעיכוב שפיכה מוקדמת. נסו ותהנו!

 

>>> הזמן את ספריי השהייה Man Delay – טיפול טבעי לשפיכה מהירה! <<<

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר