שיטת אנדרו פינס להגדלת הפין (מול אקסטרה סייז)

גברים רבים ממתמודדים עם בעיות בתחום המיניות, הנובעות מאיבר מין "לא מספק" – קונספט שהוטמע בתודעתנו על ידי החברה המודרנית, ויוצר אצל נשים וגברים כאחד תפיסה שגויה לגבי גודל הפין הממוצע והנחשק. כך או כך, קיימות דרכים רבות להתמודד עם בעיה זו. בכדי להגדיל את איבר המין, קיימים פתרונות רבים, מביניהם שיטת אנדרו פינס להגדלת הפין. עם זאת, פתרון זה גורר איתו קשיים חדשים. במאמר זה, נסקור את שיטת אנדרו פינס, נציג את היתרונות והחסרונות שלה ואף נציע פתרון אלטרנטיבי להגדלת הפין.

 

הבעיה המהותית: עם מה גברים מתמודדים בחברה המודרנית

היות ותחום המיניות נכנס ללב השיח הפתוח שבחברה המודרנית בשנים האחרונות, עלו גם מיס-קונספציות שרודפות גברים בכל רחבי העולם. כל גבר, כבר מגיל צעיר, מבין כי הוא יצטרך לעמוד בציפיות לא ריאליסטיות, הנובעות מתרבות פורנו המהדרת "ציוד" לא ריאליסטי, והופכת פין של אחד למיליון לרף המינימאלי. לכן, אנו הגברים מתמודדים עם לחצים לאורך חיינו המיניים. לא כל אחד נולד עם הסחורה ה"נדרשת", בה זוכים רק אחוזון קטן ומצומצם מאוכלוסיית הגברים שברחבי העולם. על כן, גברים דרושים לעמוד בדרישות לא ריאליות או מחוברות למציאות – דבר שלא תלוי בהם. בכדי להפיג את חוסר הביטחון, ובכדי לעזור לגברים להתמודד עם בעיות אלו, נוצרו פתרונות יצירתיים, שונים ומשתנים להגדלת הפין. שיטת אנדרו פינס היא אחת מהשיטות הללו.

 

אנדרו פינס: מכשיר להגדלת הפין

אנדרו פינס הוא למעשה מכשיר שתוכנן במטרה ללבושו על איבר המין הרפוי (פין לא עומד), בעזרת רצועות ובהתאם לגודלו. מכשיר זה מפעיל לחץ על איבר המין בכדי למתוח אותו, הליך לא נעים במיוחד, היוצר חוסר נוחות בגין צביתות ומתח באיזור הרגיש ביותר של הגבר. לאורך תקופה ממושכת בה הגבר לובש את המכשיר, אמור איבר מינו לגדול, להתארך ולהתעבה. הליך זה הינו איטי ולעיתים אף קשה – היות והתוצאות מגיעות אך ורק לאחר זמן ממושך שבו הוא נלבש, במהלכו הגבר יסבול מאי נוחות סדירה וקבועה.

 

אפקטיביות המכשיר

המכשיר פועל על בסיס חוקי הפיזיקה בהיבט של חיכוך: שיטה זו, המשומשת על פני מגוון רחב של טיפולים וניתוחים, מובילה לכאורה לתוצאות קוסמטיות ופיזיולוגיות משתפרות ואפקטיביות. טכניקות המנצלות חיכוך משומשות בעולם הכירורגי, אצל מנתחים, ובשלל אופרציות שונות הקשורות בתחום הקוסמטיקה, הפיזיולוגיה והמיניות. בעת שימוש באנדרו פינס, הגבר יוכל לראות תוצאות איטיות וקבועות.

 

למה גברים נמנעים משימוש בשיטת אנדרו פינס להגדלת הפין?

אם לוקחים בחשבון את העובדה שגברים רבים מתמודדים עם קשיים בגין גודל איבר מינם, וכמו כן, רוצים להגדילו – ברור כי דרושים פתרונות אופטימליים, נוחים ואפקטיביים. אנדרו פינס מספק את התוצאה הסופית, אך האפקטיביות שלו שנויה במחלוקת, והנוחות שלו רחוקה מההגדלה של "אופטימלית". בכדי להגיע לתוצאה הסופית – הגדלת איבר הפין – יידרש הגבר שמשתמש במכשיר להתמודד עם אי נוחות ואף סבל ממושך, לאורך תקופה ממושכת, עד שיראה תוצאות בשטח. בנוסף לפתרון זה, קיימים פתרונות פשוטים יותר לשימוש.

 

אם לא אנדרו פינס, מה יכול לעזור לי?

שאלה טובה. למזלך, יש לה תשובה ברורה וחד משמעית: אקסטרא סייז. זהו פתרון הנובע מפיתוח חדשני של פתרונות מודרניים למטרת הגדלת איבר המין הגברי. היות ופתרונות כמו אנדרו פינס מהווים קשיים רבים, וכמו כן, מכבידים על חייו של הגבר, מן הראוי כי יעלו פתרונות חדשים ומעודכנים, הנותנים מענה אפקטיבי בהרבה לבעיה קיומית זו. אקסטרא סייז הוא אחד מהפתרונות הללו.

 

אקסטרא סייז: פתרון טבעי לבעיה טבעית

בכדי להתמודד עם בעיות טבעיות, כמו גודל איבר מין ממוצע, או איך שנשים יגדירו, "לוקה", דרוש פתרון טבעי. אקסטרא סייז היא תרופה המנצלת מרכיבים פעילים הנמצאים לחלוטין בחיק הטבע. היא אינה מסכנת את הנוטל אותה, ומאפשרת לגבר להגדיל את איבר מינו תוך חיסכון מלא של אי נוחויות או סבל.

 

הסוד של אקסטרא סייז להגדלת הפין

אקסטרא סייז הוא מוצר המגיע בשתי וריאציות: ניתן לנטול אותו כטבלית (כדורים) או כקרם אותו מורחים על איבר המין. התרכובת אינה משתנה בין שתי הדרכים לנטילתו – היא מכילה רכיבים פעילים המופקים מצמחים שונים הנמצאים בחיק הטבע (אפימדיום, ג'ינסנג, ליקריץ ועוד). כלל הרכיבים הללו מוכחים כתורמים לתחום המיניות במגוון דרכים.

 

היתרונות הרבים של אקסטרא סייז

תחילה, נבהיר כי נטילת אקסטרא סייז לאורך תקופת זמן ממושכת תוביל להגדלת איבר המין הגברי. מעבר לכך, האמנם, ללקיחת אקסטרא סייז יתרונות רבים נוספים. מיד לאחר הלקיחה, יוכל הגבר ליהנות מזרימת דם מוגברת לאיבר המין ולכלי הדם שבאיזורו – מה שיוביל לזקפה משופרת, לשפיכה מאוחרת, לתפקוד מיני מוגבר ולהתמודדות עם בעיות כמו אימפותנטיות, אין אונות וכו'. שיפור התפקוד המיני יוביל גם לשיפור המצב הנפשי של הגבר. לבסוף, חשוב לציין כי המוצר נגיש לחלוטין דרך החנות האינטרנטית של אקסטרא סייז. כל שצריך לעשות זה לגשת לאתר, לבחור מוצר רלוונטי וליהנות מהיתרונות הרבים שהוא מציע.

צמח הליקריץ כמסייע להגדלת הפין
צמח הליקריץ כמסייע להגדלת הפין

 

לסיכום: אנדרו פינס או אקסטרא סייז?

כפי שציינו במאמר זה, לאנדרו פינס שני חסרונות עיקריים: תקופת הזמן לפני שרואים תוצאות ניכרות וחוסר הנוחות (ואף הסכנה) שבשימוש בו. מנגד,הקפסולות של  אקסטרא סייז פותרות את כלל הקשיים הללו, ואף מוסיפות ערך רב מוסף בצורת יתרונות רלוונטיים ואטרקטיביים לגברים הרוצים להגדיל את איבר מינם.

המשיכו לקרוא עוד על מוצרי אקסטרה סייז, חקרו את העולם של הגדלת הפין בצורה טבעית, ותהנו יחד עם עוד אלפי גברים בישראל, מהשיטה הייחודית והטבעית להגדלת איבר המין ושיפור חיי המין שלכם.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר