איך צמח האפימדיום מגביר את החשק ומגדיל את איבר המין של הגבר?

צמח האפימדיום – מה זה

צמח האפימדיום, או בשמו הנפוץ – "עשב עזים חרמן" – הינו עשב הנמצא בעיקר בדרום סין ובמספר איזורים שונים ביבשת אסיה. האפימדיום קיבל את שמו המרתק בשל התגלותו הראשונית על ידי תיירים, בה נודע על התכונות השונות של הצמח בהיבט של שיפור החוויה המינות, התפקוד המיני והגדלת איבר המין הגברי. מיצוי החומרים הפעילים של האפימדיום מתבצע באמצעות מיצוי הצמח והפיכתו לתמצית – אותה ניתן לצרוך בצורה בטוחה ובריאה.

 

החומרים הפעילים בצמח האפימדיום

האפימדיום מכיל מגוון חומרים פעילים המסייעים לו להשפיע בצורה רפואית, טיפולית ותזונתית. לצמח זה יש עשרות חומרים פעילים, אך קיימים כמה חומרים פעלים אותם חשוב להכיר:

-פיטוסטרוגנים: תרכובות כימיות טבעיות המכילות סטרולים וסטרולידים המשפרים את הפעילות המינית, את התפקוד המיני ואת התשוקה המינית.

-אפימדיוזידס: תרכובות פיטוכימיות המיוחסות ליתרונותיהם בתחום המיניות, ובהגדלת איבר המין הגברי.

-אפימדיומסין: תרכובות כימיות פיטוכימיות נוספות המזוהות בצמח האפימדיום. תרכובות אלו תומכות בהסדר הפעילות המינית, ובתמיכה בביצועה.

-איקארין: חומר פעיל טבעי הנמצא באפימידיום. האיקארין משפר את זרימת הדם לאיבר המין, את משך התפקוד המיני ואת החשק המיני. חומר זה נחשב מקביל לכדור ה"וויאגרה", אך נחשב עדיף בהרבה בשל היותו טבעי לחלוטין.

סטילבנואידים: תרוכובת פיטוכימיות המצאות בצמח האפימדיום. תרכובות אלו מזוהות כתומכות בתאי הרקמות שמסביב ובתוך איבר המין, ועל כן משפרות את התפקוד המיני ואת בריאות המערכות המיניות השונות הנמצאות בגוף הגבר.

איך צמח האפימדיום מגביר את החשק ומגדיל את איבר המין של הגבר
איך צמח האפימדיום מגביר את החשק ומגדיל את איבר המין של הגבר

 

היתרונות של צמח האפימדיום להגדלת הפין והחשק הגברי

צריכה של צמח האפימדיום, לאחר הפקת החומרים הפעילים בו, מספקת יתרונות רבים בתחום התפקוד המיני ולמטרת הגדלת הפין. יתרונות אלו כוללים ביניהם תמיכה בפעילות המינית, הגברת התשוקה והחשק המיני, שיפור זרימת הדם לאיבר המין ועוד. צריכת האפימדיום מומלץ ואף נדרש בכדי לשפר את התפקוד המיני, את ההנאה מהאקטים המיניים, ואת היכולת לנהל שגרת חיים מינית, פעילה ובריאה, ללא צריכה של חומרים סינטטיים ופוגעניים.

מכל הסיבות הבריאות שנזכרו כאן, מובן מדוע צמח האפימדיום משתלב כאחד מן המרכיבים הטבעיים הבולטים בכדורי Xtra size להגדלת הפין.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר