צמח הליקריץ כמסייע להגדלת הפין

צמח הליקריץ – מה זה?

צמח הליקריץ הינו צמח מתוק ממשפחת הקפריסיניים. מקור הליקריץ במזרח התיכון ובאזור הים התיכון, בקירבת האיזורים שצמודים למדינת ישראל. גובהו עשוי להגיע עד לשני מטרים – אך השורש שלו הוא החלק העיקרי שנעשה בו שימוש בפן תרופתי. בעזרת חליטה ויבוש של הצמח, מופקים חומרים פעילים שונים. הליקריץ מכיל תרכובות כימיות, המקנות תכונות הנדרשות לתמיכה בתפקוד המיני ולהגדלת איבר המין הגברי.

בחברה המודרנית, הליקריץ משמש ליצירת ממתקים וסבונים, ועל כן מוכר לחברה בצורה זו. עם זאת, הליקריץ משמש להרבה יותר מרק ממתק טעים.

 

החומרים הפעילים בצמח הליקריץ

הליקריץ מכיל מגוון חומרים פעילים המסייעים לו להשפיע בצורה רפואית, טיפולית ותזונתית. לצמח זה יש עשרות חומרים פעילים, אך קיימים כמה חומרים פעלים אותם חשוב להכיר:

-גלבריזיה: תרכובת פיטוכימית המכילה תכונות יעילות בתמיכה בתפקוד המיני ובהגדלת איבר המין הגברי. הגלבריזיה מסייעת בשמירה על רמת הטוסטסטרון ותומכת בביצוע פעולות מיניות שונות בצורה סידרה ותכופה.

-גלבול: חומר פעיל הקיים בצמח הליקריץ. הגלבול ידוע בתכונות פיטוכימיות שונות, המסייעות בהגברת התשוקה המינית ובתמיכה בפעילות מינית רבה ובריאה.

-גלבולין: תרכובת כימית המסייעת בהפחתת נפילות התפקוד בעת ביצוע אקטים מיניים, באמצעות שיפור הזרמת הדם לאיבר המין לאורך זמן ממושך וביום יום.

-איזופלבול: תרכובת נוספת המצויה בצמח הליקריץ. האיזופלבול מסייעת בתמיכה בפעילות מינית ארוכת טווח ובתחזוקה של תפקוד מיני בריא ותכוף.

-דנג'ין: חומר פעיל המצוי, גם הוא, במרכיבים האגרונומים של צמח הליקריץ. הדנג'ין גם הוא תומך בתפקוד מיני תכיף ובטוח.

צמח הליקריץ כמסייע להגדלת הפין
צמח הליקריץ כמסייע להגדלת הפין

 

היתרונות של צמח הליקריץ לזרימת דם מוגברת והגדלת הפין

צמח הליקריץ מציע יתרונות רבים במטרה לשפר את התפקוד המיני ובכדי להגדיל את איבר המין הגברי. המרכיבים הפעילים בצמח תומכים ברמות הטסטוסטרון בגוף, ומשפרים את התפקוד המיני לאורך תקופת זמן ממושכת. צריכה של הליקריץ, לאחר הפקת החומרים הפעילים שבו, משפרת את התשוקה המינית, מגבירה את העינוג מביצוע אקטים מיניים ותומכת בפעילות מינית ארוכת טווח.

כמו כן, צריכה של צמח הליקריץ תומכת בשמירה על תפקוד מיני בצורה תכופה ובריאה ולכן גם הוא משתלב כאחד מן המרכיבים הטבעיים הבולטים בכדורי Xtra size להגדלת הפין.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר