כיצד צמח הסרפד מסייע לתפקוד המיני הגברי והגדלת הפין?

צמח הסרפד – מה זה

צמח הסרפד הינו צמח מצוי בטבע, במרבית פינות תבל – המרוחקות, המתויירות ומאוכלסות. להבדיל מהדעה הרווחת, צמח זה אינו רק מטרד אשר משאיר גירוד מטריד לאחר פגישתו עם עור האדם. בעת הרתחתו, ניתן להוציא מצמח זה מספר חומרים פעילים אשר מסייעים בשיפור רמת התפקוד המיני, העצמה של התשוקה המינית, שיפור התחושה בעת ביצוע אקט מיני, העלאה של החשק המיני ואף הגדלת איבר המין הגברי.

 

החומרים הפעילים בצמח הסרפד

הסרפד מכיל מגוון חומרים פעילים המסייעים לו להשפיע בצורה רפואית, טיפולית ותזונתית. לצמח זה יש עשרות חומרים פעילים, אך קיימים כמה חומרים פעלים אותם חשוב להכיר:

-פיטוסטרוגנים: חומרים טבעיים המקנים לסרפד את יכולתו לשפר את פעילות המערכות השונות בגוף האדם, המשפיעות על התפקוד המיני. כמו כן, הפיטוסטרוגנים עוזרים לאזן את רמת הטוסטסטרון בגוף לרמה בריאה ותקינה.

-ספודון: חומר פעיל המצוי בסרפד, העוזר בהגברת התשוקה לאקט מיני ולתחושה במהלך ביצועו.

-פורסקולין: תרכובת פיטוסטרוגנים המופקת מהסרפד בעת הרתחתו. הפורסקולין עוזרים לשמר את איכות וספירת הזרע, וכמו כן לשפר את התפקוד המיני.

-גקוזין: חומר טבעי הנמצא בסרפד, ומרוכז בעת הרתחתו. הגקוזין, גם הוא, תומך בשימור ושיפור התפקוד המיני.

-פטרוזינים: נוגדי דלקות טבעיים הנמצאים בצמח הסרפד. הפטרוזינים תומכים בבריאות תאי הרקמות מסביב ובתוך איבר המין, ועוזרים לפתח חסינות בפני מחלות מין שונות.

כיצד צמח הסרפד מסייע לתפקוד המיני הגברי והגדלת הפין
כיצד צמח הסרפד מסייע לתפקוד המיני הגברי והגדלת הפין

 

יתרונותיו של צמח הסרפד לתפקוד המיני של הגבר והגדלת הפין

צריכת הסרפד, לאחר הפקת החומרים הפעילים השונים המצויים בו, מספקת יתרונות רבים לתמיכה בתפקוד המיני ולהגדלת איבר המין הגברי. יתרונות אלו כוללים שיפור בפעילות המינית והעצמת התחושות בעת ביצוע אקטים מיניים. כמו כן, צריכת הסרפד תומכת ברמת הטוסטסטרון בגוף, ועוזרת לאזן אותה. בנוסף, צריכת הסרפד מסייעת בהגברת החשק המיני. יתרון נוסף של צריכת הסרפד הינו התמיכה שהוא מקנה בבריאות

תאי הרקמות שקיימים מסביב ובתוך איבר המין. יתרונות אלו, בצירוף החומרים הפעילים הנוספים הקיימים בסרפד, תורמים להגדלת הפין, להעצמת החוויה המינית ולשיפור התפקוד המיני כקולקטיב. לכן סרפד משתלב בקלות כאחד מן המרכיבים הטבעיים הבולטים בכדורי Xtra size להגדלת הפין.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר