תפקוד מיני לקוי – כיצד לטפל

זינוק של למעלה מ-250% בקביעת התורים לרופא נרשם בתקופה שבה הושקו לראשונה כדורי הויאגרה, אי שם בניינטיז המאוחרות. הכדור הקטן והמוכשר יצר את הבעיטה לחלל העולם שגברים רבים חיכו לה כבר שנים ארוכות – לא עוד הסתגרות מבושה או לחשושים בחדרי חדרים לגבי בעיות תפקוד מיני לקוי. ויאגרה הפכה את המבוכה לשיח גברים פתוח ומודע והציבה בקדמת הבמה גם סוגיות מיניות כמו חרדת ביצוע, אימפוטנציה, אין-אונות, שפיכה מהירה ועוד. וככל שהלכה והתרחבה המודעות – כך פותחו שלל תרופות ותכשירים חדשים שמטפלים ביעילות רבה בכל "בעיית ביצוע", כך שהוויאגרה כבר מזמן אינה הכוכבת היחידה.

 

 

ממה נגרם תפקוד מיני לקוי

תפקוד מיני לקוי גורע מיחסי המין לשני הצדדים ולא שייכות רק לתחום הגברי, למרות שמקובל לחשוב כך. נהוג להצביע לחץ כאשר מדברים על תפקוד מיני לקוי כאשר בטופ הבעיות מככבים דימוי עצמי נמוך או מתח בזוגיות. בעיות נוצרות גם כשיוצאים לא בתוך מערכת יחסים מחייבת – למשל כשהציפייה גדולה מידי ביחס לאקט העצמו, אי הגעה לאורגזמה או מפגש מפתיע עם תנוחות, דרישות ובקשות שקשה להגשים או שאין רצון להגשים. אנשים שסובלים מבעיות בתחום המיני חווים לא מעט מצבי חרדה, דיכאון ותחושות אשם או תסכול ובדרך כלל מתקשים לפתור את הבעיה בכוחות עצמם, או למצוא לה פתרונות טובים.

ומהפאן הפסיכולוגי, אנו עוברים ישירות לביטוי הפיזי שלו – הזקפה והשפיכה. כל גבר שסובל מתחושה אישית שלילית לגבי חוויית הסקס שלו יכול לגרום בטעות לאיבר המין שלו להתרופף ולא להגיע לגודל הרצוי, להתעכב בגמירה, לייצר שפיכה מהירה מידי לסבול מאין אונות למרות המגע המיני ועוד. אז מה קורה פה בעצם? תדמיינו שמדובר במעגל קסמים שחוזר על עצמו שוב ושוב: החייל לא נעמד דום – תסכול וחשש מהפעם הבאה – כניסה ללחץ בכניסה למיטה – חוסר יכולת להעמיד את החייל. מייאש? לגמרי. קרב אבוד? בהחלט לא!

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

האם כולם סובלים מתפקוד מיני לקוי?

נהוג לדבר על 30% מאוכלוסיית העולם שסובלת מקשת בעיות בתחום המיני בכלל, אבל כולנו יודעים שמי שלא נחשף לא נספר ולכן אם היינו מצליחים ליירט כל פורום, כל קהילה סגורה, כל שיחת רופא/ פסיכולוג או שיחה פרטית בין גברים, הנתון הזה ללא ספק היה עומד על גבוה מ-50%!. שורש הבעיה הוא ברוב המקרים פסיכולוגי, אבל גם נסיבות רפואיות שונות יכולות לגרום לבעיות שונות ולכן אם אתם מרגישים שקיימת בעיה חוזרת, משהו קבוע שמלווה אתכם וצף שוב ושוב – כדאי שתקפצו לרופא כדי להתחיל סדרת בדיקות כדי לוודא האם מדובר בבעיה עקב נסיבות בריאותיות.

 

תפקוד מיני לקוי – הבעיה והפתרון שלה

אימפוטנציה

על מה מדובר: תופעת האימפוטנציה מבטאת כשל בזקפה, בחוזק שלה או ביכולת שלה להתקיים לטווח זמנים מספק לטובת המשגל. הופעת הבעיה לא נוגעת לעובדה שאתם חשים גירוי מיני או נמשכים מאוד לפרטנרית והיא נוצרת כתוצאה מבעיה בזרימת הדם לאיבר המין.

מתי זה מופיע ובאיזו תדירות: עם ביצוע האקט מגלה הגבר לאכזבתו כי "העסק לא מתפקד" והבעיה יכולה לתקוף אותו לעתים קרובות מאוד או באופן קבוע. קרה לכם פעם? או אחת למספר שנים/ חודשים? רוב הסיכויים שלא מדובר באימפוטנציה אלא פשוט בבעיה שהטרידה ולכדה לכם את המחשבות על חשבון הביצוע.

מה עושים עם זה: בין אם כתוצאה מבעיה רפואית (חולי סוכרת נוטים לסבול מכך מאוד), בעיה הורמונלית (כמות טסטוסטרון קטנה) או בעיה פסיכולוגית (כניסה לחרדה או ללחץ עלולה לפגוע בתקינות הזרימה) – יש לא מעט פתרונות שיעלו אתכם במהירות על דרך המלך. בשיטת הטיפול "המסורתית" אתם קובעים תור לרופא, מופנים לאורולוג, מבצעים סדרת בדיקות, מאתרים האם הבעיה היא פיזית או נפשית, נשלחים לטיפול פסיכולוגי או המלצה לאחד כזה, מקבלים מרשם לוויאגרה/ לוויטרה/ סיאליס וזהו, כל שנותר לכם הוא לחדש שוב ושוב את המרשם, עד הבדיקה התקופתית הבאה שתבחן האם המצב השתפר. סובלים מבעיות בלחץ הדם או שקיים לכם סיכון מבחינת תופעות הלוואי של הוויאגרה? לא תוכלו להשתמש בה בשום מקרה.

האפשרות החדשנית המובילה כיום היא שימוש בכדורים טבעיים, עשויים מתמציות צמחים, ללא כימיקלים, תופעות לוואי או צורך במרשם רופא שמפיקות בדיוק את אותה התוצאה – וויאגרה טבעית. חברת XtraSize מזמינה אתכם לרכוש את התחליף הטבעי הרשמי לוויאגרה בצורה אנונימית מבלי להיחשף בפני שום גורם מקצועי או להמתין לתוצאות בדיקה כדי להתחיל לטפל בבעיה. תמציות הצמחים מהן מופקת הגלולה מעודדים את זרימת הדם התקינה לאיבר, מעשירים את הטסטוסטרון ומעוררים את הגירוי והתשוקה לפעולה. התוצאה – סקס עשיר ומהנה לטווח זמנים ראוי ומספק עם זקפה מלאה.

 

שפיכה מהירה / שפיכה מוקדמת

על מה מדובר: לפעמים, גירוי יתר, ריגוש או ציפייה מביאים למצב של גמירה מהירה ו"הופס, היא לא הספיקה" כדברי שירו המפורסם של אביתר בנאי. אבל לפעמים, מדובר גם במצב שממנו גברים רבים סובלים (ההנחה מדברת על קרוב ל-20%) ובו השפיכה מתרחשת ללא שום קשר לגירוי וללא שום תנאי "גלוי" שאפשר להניח עליו את האצבע.

מתי זה מופיע ובאיזו תדירות: יכול להתרחש אפילו לפני החדירה או תוך מס' שניות אחריה. הדבר נחשב לבעיה אם הגבר לא מחזיק מעבר ל-2 דקות במצב של זקפה ומעבר לדקה במצב של חדירה. וברור שזה יקרה לכם לפחות פעם בחיים ולכן גם הפעם מדובר בבעיה חוזרת, קבועה או תדירה.

מה עושים עם זה: גמירה מהירה היא מצב מביך ומתסכל לכם וגם לפרטנרית. לא מעט תרגילים ביתיים יעזרו לכם להתעכב (בדומה לתרגילים שמבצעים לשליטה בשלפוחית השתן) וכמובן שמדובר ברובם הכמעט מוחלט של המקרים בתופעה רגשית שקשורה לצורך להגיע לסיפוק מהיר, אך הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבורכם הוא לרכוש את התרסיס הטבעי Delay שיגרום לכם לעכב את השפיכה, עד למצב שבו שימוש חוזר בתכשיר יגרום לכם להבחין גם בשינוי הפיזי והפסיכולוגי הדורש מכם לגמור כאן ועכשיו.

 

איבר מין קטן או לא מספק

על מה מדובר:  הממוצע העולמי לאורך האיבר הזכרי עומד על 13 ס"מ בזקפה ועל 9 ס"מ ברפיון. מעודד, נכון? גברים שאיבר מינם קצר יותר סובלים מבעיית עבר בהפרשת הורמון הגדילה והטסטוסטרון וחווים סיטואציות מחדר המיטות באופן מורכב וברגשות מעורבים. "מיקרופינס" עלול לייצר שלל רתיעות ופחדים בקיום יחסים ומייצר פגיעה בדימוי העצמי במיטה ובכלל.

מתי זה מופיע ובאיזו תדירות: -0.6% מהגברים בעולם אכן סובלים ממיקרופינס, אבל כל אחד היה רוצה גדול יותר ממה שיש לו עכשיו כדי לטפוח לעצמו על האגו, כדי לייצר ביטחון מוגבר בכניסה למיטה עם הפרטנרית, כדי למשוך יותר נשים וכדי לגרום לבת הזוג ליהנות הרבה יותר.

מה עושים עם זה: טבליות אקסטרה סייז מגדילות ומעבות את הפין לאורך טווח השימוש הפעיל. העידוד הטבעי של האיבר הזכרי לתפוח ולהתפתח יגבר ככל שהשימוש בכדור יהיה עקבי ולהבדיל מפתרונות כואבים ומלחיצים כמו ניתוח או תותב, עם XtraSize לא תחושו שום קושי כבר מהשימוש הראשון.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר