הגדלת קוטר הפין

בעולם מושלם, לכל גבר הייתה יכולת לשנות את גודל איבר המין שלו כאוות נפשו. בעולם האמיתי, זה לא משהו שהיה אפשרי במשך תקופה ארוכה, אך כיום כבר קיימות שיטות שאכן עובדות. באילו שיטות מדובר ומה באמת יעזור לנו ויאפשר הגדלת קוטר הפין? במאמר שלפניכם.

 

 גודל איבר המין והגדלת קוטר הפין – סיפור בהמשכים

מניחים שכולם יודעים שגודל איבר המין זה דבר שנקבע באופן גנטי. ואם לאף אחד לא באמת אכפת מגודל איבר המין במצב רגיעה, לכולם אכפת מגודל איבר המין שלהם במצב של זקפה. כן, גברים רגילים להשוות את עצמם לגברים אחרים ומה שיותר חשוב מזה – לגודל איבר המין שלהם יש השלכות ברורות על הביטחון העצמי שלהם לא רק בחדר המיטות, אלא גם בחיי היום יום שלהם. הצלחתם להשתכנע כמה חשוב גודל איבר המין למין הגברי?

 

מה קובע את גודל איבר המין במצב זקפה?

זקפה מתרחשת כתגובת שרשרת לתהליך מורכב בגופו של גבר. גירוי מיני שמביא איתו הרחבת כלי הדם וקצב לב מהיר יותר – הכל על מנת לגרום לכמות דם גדולה לעבור אל איבר המין ובריכוזה שם, לגרום לו לזקפה. כן, איבר מין הוא סוג של שריר, שברגע שהרקמות שלו מתמלאות דם – הוא מזדקף וגדל משמעותית. אך מה לעשות שלפעמים ה"משמעותי" הזה לא מתקיים ומאוד היינו רוצתים לשפר את הזקפה שלנו.

 מה קובע את גודל איבר המין במצב זקפה

 

האם ניתן לעשות משהו בנוגע לגודל איבר המין – הגדלת קוטר הפין?

אם עוד לפני כמה שנים טובות היה מדובר בסוג של סיפור של מדע בדיוני, כיום כבר קיימות שיטות שיכולות לגרום לקוטר הפין להשתנות מעט. חשוב להבין שכל השיטות הקיימות נועדו לעשות הבדל אך ורק לאיבר מין במצב של זקפה, לכן כדאי מאוד לדעת זאת ולא לצפות לשינויים של איבר המין במצב של רפיון.

 

 מהן השיטות להגדלת קוטר הפין

 

מהן השיטות להגדלת קוטר הפין?

כיום קיימות מספר שיטות שנמצאות בשימוש להגדלת קוטר הפין ואנחנו נפרט עליהם:

השיטה הראשונה – השיטה הכואבת

השיטה הראשונה ואולי השיטה הכי מדוברת היא שיטת הניתוח להגדלת איבר המין. נקדים ונאמר שניתוח להגדלת קוטר הפין זהו ניתוח מאוד מורכב, שבו מזריקים רקמות שומן מגופו של הגבר המטופל לתוך איבר המין שלו וגורמים להיקף של איבר המין לגדול. בפועל, מדובר בניתוח שיש לו שלל סיכונים – עד כדי דחיית החומר המושתל, מדובר בהחלמה ארוכה מאוד ומאוד כואבת והתוצאה, איך לומר זאת בעדינות הנדרשת, לא תמיד גורמת לגברים להגיד "היה שווה את המאמץ".

 

השיטה השנייה – שיטת ההזרקה

כיום ניתן להזריק לתוך הפין חומרים מסוימים – כאלה שקיימים במקור בגוף האדם, אך מיוצרים בתנאי מעבדה סטריליים ויש ביכולתם לעשות הבדל בקוטר הפין. עדיין מדובר בשיטה שכרוכה בכאב, שיטה שיש לה תופעות לוואי אפשריות (תחשבו על נשים שהזריקו בוטוקס והתעוררו עם חצי פנים נפוחות ומשותקות). בקצרה, מדובר בשיטה שעובדת, אך רמת הבטיחות שלה היא לא הרמה הגבוהה ביותר.

 השיטה השנייה – שיטת ההזרקה

 

השיטה השלישית – שיטת הכדורים

והנה, בשעה טובה הגענו לשיטה הבטוחה ביותר להגדלת הפין – כדורים שמאפשרים להגדיל את קיבולת הדם של איבר המין ובכך מאפשרים הגדלת קוטר הפין במצב של זקפה. התרופה מבוססת חומרים טבעיים בלבד להגדלת האיבר שהוכחו כיעילים, דוגמת צמח המאקה, דקל ננסי, סרפד, ליקריץ וכדומה – דבר שמאפשר להשפיע על יכולת הקיבולת של איבר המין באופן טבעי באמת.

הגדלת קוטר הפין
הגדלת קוטר הפין

 

מה חשוב לדעת בטרם בוחרים את השיטה הנכונה לנו?

לקחת בחשבון את זמני ההחלמה ואת הסיכונים הכרוכים בכל אחת מהאופציות ולעשות חושבים אמיתי לפני קבלת ההחלטה. תמיד מומלץ לבחור בשיטות פחות כירורגיות ופולשניות, בטח כאלה שלא דורשות החלמה. לכן, כדאי להתחיל לפחות, בדרך של תוספי תזונה טבעיים להגדלת קוטר הפין כמו Xtrasize.

 מה חשוב לדעת בטרם בוחרים את השיטה הנכונה לנו

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר