ניתוח להגדלת הפין

ניתוח להגדלת הפין נחשב לפתרון רפואי פולשני בקרב גברים שסובלים ממיקרו-פין, שגודלו 7.5 ס"מ ומטה. הניתוח מטפל באורך האיבר בלבד כך שהוא צפוי להתארך בכ-2-3 ס"מ בסופו של דבר ואיננו חף מסיבוכים ומתופעות לוואי. אז מה צריך לדעת על הניתוח והאם ישנן שיטות אלטרנטיביות שמעניקות גודל ועובי מוצלחים?

אין ספק שגודל הפין הוא אישיו אצל הרבה גברים, אבל גם מי שלא חווים ממנו תסביך באופן קבוע, לא היו מתנגדים לתוספת של כמה סנטימטרים. ואם בדיוק בזה התעניינתם, ברור שהדבר הראשון שעשיתם הוא לפתוח גוגל ולהקליד "ניתוח להגדלת הפין", כי זה מה שברור שצריך לעשות. אבל עד כמה אתם באמת יודעים על הניתוח הזה ועל התוצאות שלו? והאם ניתוח הוא באמת הדרך היחידה? זמן להבין בנושא קצת יותר לעומק:

 

כל מה שרציתם לדעת על ניתוח להגדלת הפין

הניתוח מתמקד בבסיס הפין, שם קיימות מספר רצועות המחברות את האיבר לעצם המפשעה – הפיוביס (Pubic). מטרת הניתוח תהיה לנתק כמה מהרצועות התומכות הללו, במטרה לתת לאיבר יותר אורך החוצה מהגוף וכך הוא יקבל תוספת של אורך ראוי יותר. לאחר ביצוע החתך, ניתוק הרצועה הרלוונטית ותפירה מקומית (נמסה), ייתכן שהרופא ישקול להלביש סוג של מתלה מקומי, כדי להאריך גם את העור ולמעשה "להרגיל" אותו לגודל החדש.

הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה כמובן, כאשר התוצאה בדרך כלל עומדת על תוספת לאורך שבין 2-3 ס"מ וישנן גם הצלחות של מעבר לכך (עד 5 ס"מ לכל היותר). השינוי מובחן בעיקר ברפיון ופחות במצב של זקפה.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

למי מתאים ניתוח הגדלת הפין?

אנטומית, נרתיק האישה הינו באורך שבין 8-11 ס"מ כך שבמובן הזה יספיקו 8 ס"מ כדי לחוש עונג. מהסיבה הזו, נקבע כי איבר מין גברי של 8 ס"מ ומעלה נחשב תקין מבחינה רפואית כאשר מתחת לכך מדובר בתופעה של מיקרו-פין שאפשר לתקן בניתוח. ניתוחים אלה משלבים גם פיתוח ולימוד של מיומנות מינית וטיפולים לחיזוק ושיפור הדימוי העצמי.

 

על הסיבוכים והסיכונים בניתוח להגדלת איבר המין

ככל ניתוח אחר, גם לניתוחים בפין יש סיכונים פוטנציאליים החל מביצוע ההרדמה וכלה במעקב אחר ההחלמה והמינון התרופתי המתאים. מלבד אלה, צריך להביא בחשבון עוד כמה סיבוכים ותופעות לוואי שעשויים להתלוות לניתוח או להופיע אחריו:

  • זיהומים ודימומים – אם מופיעים, יטופלו בחבישה ואנטיביוטיקה. במקרים קשים יהיה צורך לשוב לחדר הניתוח ולצרוב את כלי הדם המדמם.
  • צלקות – בדרך כלל הן מיטשטשות עם הזמן, אך אם הצלקת לא חולפת ניתן לטפל בה במתן סטרואידים.
  • סרומה – מדובר בסיבוך שגורם לנוזל מצטבר בתוך החלל הניתוחי, כלומר במיקום החתך. אם קרה הדבר, הוא יטופל בחבישות ותרופות או שינוקז בחדר ניתוח במופע קשה של הבעיה.
  • א-סימטריה – כמובן שכל גבר יעדיף לסבול מכל דבר אחר ורק לא עוד "פגם" במראה האיבר, אבל גם הבעיה הזו פתירה ואפשר להזריק שומן למקום כדי לתקן את הבעיה או להשתמש בחבישת לחץ לכמה ימים.
  • גבשושיות – טיפול בסטרואידים ולעתים גם בעיסוי.
ניתוח להגדלת הפין
ניתוח להגדלת הפין

 

ומה עושה מי שלא פונה לניתוח ורוצה פין גדול יותר?

אם הפין שלך באורך 8 ס"מ ומעלה ואתה חושש ובצדק מניתוח פולשני ומכאיב, כדאי לדעת כבר עכשיו שזו ממש לא התחנה האחרונה. כיום כמעט כל מי שמחפש להגדיל את הפין מגלה על נפלאות הטיפול הטבעי – כדורים ומשחות 100% חומרים טבעיים מבית אקסטרה סייז, ללא מרשם רופא ובאישור משרד הבריאות.

הטיפול מבוסס על עשבי מרפא סיניים ומערביים, שידועים בשיפור זרימת הדם ובתקינות התפקוד של דפנות העורקים, מה שיביא לקיבולת יעילה יותר של דם לפין ויגדיל אותו עד 7 ס"מ בטיפול קבוע! אקסטרה סייז המכונה "הויאגרה של הטבע" מהווה חלופה איכותית נטולת סיכון לניתוח המסורתי וניתן להתנסות בו בכל זמן בפרטיות מלאה, במשלוח מהיר עד הבית.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר