איך לטפל בשפיכה מוקדמת?

אז הגעתם לרגע שבו בת הזוג שלכם ואתם נכנסים לחלק הרציני והאינטימי יותר של מערכת היחסים. התקרבתם, התחבקתם, הרגשתם ונגעתם ולאחר מספר פעמים נתקלתם בבעיה קריטית. בעיית השפיכה המוקדמת היא לא דבר חדש בתחום הרפואה ולכן אתם יכולים לבחון את האופציות הקיימות בשוק שמסבירות איך לטפל בשפיכה מוקדמת.

 

 

מהי שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת היא תופעה של חוסר שליטה במועד השפיכה. בעבר היו מגדירים שפיכה מוקדמת כשהיא מגיעה לאחר כ-2 דקות מרגע החדירה, אולם בעידן המודרני לזמן כבר אין משמעות וההגדרה קובעת כי גבר סובל משפיכה מוקדמת אם אינו מסוגל לקיים יחסי מין במשך הזמן הרצוי לו והיה רוצה שהאקט המיני יימשך זמן רב יותר. ניתן לחלק את הסובלים משפיכה מוקדמת לאלה הסובלים מהפרעה ראשונית, כלומר מאז ומתמיד, ולאלה עם הפרעה משנית, הפרעה שהגיעה מתישהו במהלך החיים.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

איך אפשר לטפל בשפיכה מוקדמת?

כדי לטפל בשפיכה מוקדמת יש צורך להבין מהם הגורמים לכך. ישנם מצבים פסיכולוגיים שעלולים לגרום לשפיכה מוקדמת. למשל, לחץ נפשי, דיכאון, חוסר ביטחון עצמי וכו'. ברגע שהבעיה צצה פעם אחת, הלחץ בפעמים הבאות לפצות הוא רב, דבר שמגביר את הסיכוי שיקרה שוב. כמו שישנם גם השפעות פיזיולוגיות כמו: דלקת בערמונית, ליקויים במערכת העצבים, תרופות מסוימות, ואי-זיהוי של נקודת האל-חזור. כאשר הגבר פשוט אינו מצליח לזהות את נקודת הגירוי שלאחריה כבר לא ניתן למנוע את השפיכה.   

כיום דרכי הטיפול בתופעה מאפשרים למגר אותה בדרכים שונות. ראשית הטיפול הפסיכו סקסולוגי אשר מטרתו היא שיפור יכולת הזיהוי של הגבר את עצמת הגירוי המיני ושיפור השליטה בשפיכה. מדובר בטיפול ארוך, ולעיתים עוזר, אך כשרף ההתרגשות גובר בעת קיום יחסי המין קשה לבצע את מה שתורגל.

 

הדרך הטבעית לטיפול בשפיכה מוקדמת

דרכים נוספות לטפל בשפיכה מוקדמת הם תכשירי השהיה טבעיים. את תכשירי ההשהיה אפשר למרוח על החלק החיצוני של איבר המין והם מכילים חומר מאלחש במינון מאוד נמוך. החומר בעצם מאלחש את האזור המגורה, מפחית את עוצמת הרגישות ומסייע לגבר להיות בשליטה טובה יותר על השפיכה. עם זאת, ישנם פעמים שתכשירים אלו עלולים לאבד את הזקפה ולגרום לבעיית אין אונות.

 

תכשירי השהיה טבעיים

לאחרונה, פותחו תכשירים יותר מועילים אשר מסייעים לטיפול בשפיכה המוקדמת והמבוססים על חומרים טבעיים כמו של חברת XtraSize. XtraSize מוצר טבעי המיוצר מתרכובות צמחים בעלי תרכובת פעילה אשר תאפשר לך לקחת חזרה את השליטה בחיי המין שלך. שימוש ב-XtraSize באופן קבוע משפר את מצבו של הקורפורה קברנוסה. זהו תהליך של נטילת קפסולה אחת ליום במשך חודשיים ללא קשר למגע המיני ואשר מסדירה את התפקוד המיני בצורה הטובה ביותר. בנוסף, פיתחה חברת XtraSize קרם ייחודי המבוסס על אותם תרכובות טבעיות ומסייע לכם כחצי שעה לפני המגע המיני לשלוט בקצב ולמנוע את השפיכה המוקדמת לשיפור חיי המין ולהנאה מושלמת.

תכשירי XtraSize הנמרחים לפני האקט המיני נעימים למגע שקופים וללא ריח המאפשרים למשתמשים לדחות את השפיכה וליהנות ממשגל ארוך ומהנה יותר. התכשירים מורכבים מחומרים טבעיים בלבד המאושרים ע"י משרד הבריאות וניתן לרכוש אותם ללא מרשם רופא.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

 

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר