איך להשתמש בקונדום?

קונדום הוא אמצעי מניעה המיועד לשימוש על ידי גברים. אמצעי מניעה זה הוא בעל יעילות גבוהה מאוד במניעת הריון ובשל תכונותיו, הוא היעיל ביותר במניעת העברת מחלות מין במהלך קיום מגע מיני, הן במגע בין גבר לאישה והן במגע בין שני גברים. יחד עם זאת, חשוב להקפיד על שימוש נכון בקונדום וזאת על מנת שלא לפגוע ביעילותו. במאמר נלמד איך להשתמש בקונדום.

 

 

מהו קונדום

מה זה קונדום בעצם? קונדום הוא שמו של אמצעי מניעה, שפותח במאה ה – 19 ומהווה למעשה מחסום למניעת מעבר שפיך מהפין אל הנרתיק במהלך קיום יחסי מין. טרם פיתוחו במאה ה- 19, נהגו גברים לכסות את איבר מינם בצורות שונות ומגוונות ונקודת המפנה שהובילה לפיתוח הקונדום היא הצלחה בייצור לטקס אשר ממנו נהוג לייצר קונדומים מאז ועד היום.

הקונדום מזכיר בצורתו גרב גומי שקופה המותאמת לגודל הפין, כאשר בקצה שלו ישנה תוספת בעלת מראה בועתי אשר נועדה לאגור בתוכה את נוזל הזרע לאחר הגעה לפורקן במהלך המגע המיני. כיום, מופץ הקונדום בעיקר בבתי מרקחת וברשתות הפארם. יש לא מעט בתי מרקחת מקוונים כמו אקסטרה סייז.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

מטרות השימוש בקונדום

המטרה העיקרית שלשמה יוצר הקונדום היא מניעת הריון. לקונדום שני רכיבים ההופכים אותו ליעיל במימוש מטרה זו. האחד הוא מידת אטימותו ויכולתו להיצמד לאיבר המין תוך מניעת מעבר זרע מפי השופכה אל הנרתיק במהלך קיום מגע מיני. מטרה נוספת היא מניעת הידבקות במחלות מין.

מחלת המין המפורסמת ביותר היא איידס. עד לפני מספר שנים, טרם פיתוח תרופה המאפשרת לחולי איידס לחיות בצד המחלה, הייתה מחלה זו, קטלנית וחשוכת מרפא. קונדום הינו אמצעי המניעה היעיל ביותר במניעת הידבקות במחלת האיידס ובמחלות נוספות דוגמת עגבת והרפס.

 

מידת היעילות במניעת הריון

קונדום נחשב אמצעי יעיל מאוד במניעת הריון לא רצוי, כאשר מבחינה סטטיסטית, השימוש בו מספק הגנה בשיעור של כ- 97% מפני הריון לא רצוי. יחד עם זאת, נתון זה נוגע למצב של שימוש נכון בקונדום וביחס לקונדום בתוקף שאוחסן בתנאים ראויים.

 

מין לא בטוח מול שימוש בקונדום

אמצעי מניעה מדומה שניתן להגדירו טבעי, הוא קיום יחסי מין במשגל נסוג, כך שרגע לפני הגעה לפורקן, מוציא הגבר את איבר מינו מתוך הנרתיק. מדובר בשיטה שאינה בטוחה לשם מניעת הריון בשל העובדה כי כבר בתחילת המגע המיני, עשויה להיפלט כמות מזערית של זרע מהפין. מסיבה זו, שימוש נכון בקונדום הוא למן הרגע הראשון של הופעת הזקפה וטרם כל חדירה לנרתיק.

 

בחירת הקונדום ואחסונו

בשלב ראשון, מומלץ לרכוש קונדום המשווק על ידי חברה מוכרת. הקונדום משווק באריזות הכוללת בדרך כלל 12 יחידות כאשר כל יחידה ארוזה בנפרד באריזת וואקום. טרם השימוש בו, יש לבדוק כי הקונדום אינו פג תוקף. בנוסף, חשוב לאחסן את הקונדום במקום קריר ויבש על מנת שלא לפגום בו.

 

אופן השימוש בקונדום

בעת תחילת המגע המיני, יש להוציא את הקונדום מתוך אריזתו בצורה זהירה ולא על ידי שימוש בחפץ חד. זאת משום שכל חור, קטן ככל שיהיה, עשוי לאפשר זליגת זרע ולפגום ביעילות הקונדום. לאחר מכן, יש לאחוז בחלקו העליון ולהוציא ממנו את האוויר ואז להלביש את הקונדום על ידי גלגולו על איבר המין לכל אורכו.

ראוי לציין כי הקונדום הוא מוצר חד פעמי ואין לעשות בו שימוש חוזר. לאחר הגעה לפורקן, יש לאחוז בו ולדאוג כי הוא צמוד לאיבר המין עד ליציאתו המלאה מהנרתיק. משעה שהוסר הקונדום מאיבר המין, יש להשליכו לפח, אף אם המגע המיני בעת השימוש בו לא כלל שפיכת זרע בגלל שברוב המקרים יש שפיכה מוקדמת.

 

חשיבות לבישת הקונדום במצב של זקפה

יעילותו של הקונדום היא ביצירת חיץ מוחלט בין קצה הפין לנרתיק. על מנת למנוע פתח במפגש הקונדום עם הפין, אשר עשוי לזלוג ממנו זרע, יש צורך בלבישת הקונדום במצב של זקפה מלאה כאשר הוא מגורה ולפני כל חדירה שלו לנרתיק.

 

סוגי קונדומים

קונדום הלטקס משווק כיום במראה מסורתי, אולם לצדו על מדף אמצעי המניעה ניתן למצוא קונדומים צבעוניים, קונדומים בעלי מגע מחוספס וקונדומים בטעמי פירות. כמו כן, לטובת גברים ונשים באוכלוסייה אשר סובלים מאלרגיה ללטקס, יוצרו קונדומים מיוחדים שאינם מכילים לטקס.

סוגי קונדומים

 

חסרונותיו של הקונדום

בשל העובדה כי קונדום הוא מעין גוף זר המולבש על הפין, ישנם רבים המדווחים על ירידה בתחושת ההנאה בעת השימוש בו במהלך קיום יחסי מין. האלטרנטיבה העיקרית לקונדום המשמרת את תחושת החיכוך המקסימלית בעת מגע מיני היא נטילת גלולות נגד הריון, אולם חשוב לזכור שמדובר באמצעי שאינו מגן מפני מחלות מין ואשר מחייב נטילה קבועה לפרק זמן ארוך.

 

סכנות הנובעות משימוש בקונדום

הסכנה העיקרית בעת שימוש בקונדום היא הישארותו בנרתיק ללא אפשרות לשלוף אותו החוצה. מקרה של הישארות הקונדום בנרתיק עשוי לגרום לשפיכת זרע מתוכו אל הנרתיק ובמקרים מסוימים אף לחייב קבלת טיפול רפואי לשם הוצאתו בצורה בטוחה.

איך להשתמש בקונדום
איך להשתמש בקונדום

 

קונדום – קל לשימוש ויעיל במניעת הריון ומחלות מין

קונדום מאפשר קיום יחסי מין מוגנים ובטוחים. השימוש בו הוא נוח ואינו דורש מיומנות מיוחדת, הוא זמין לרכישה בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת והוא נמכר בווריאציות שונות ומגוונות. לשם שמירה על יעילותו, יש לעשות בו שימוש נכון, החל מרגע לבישתו ועד להוצאתו מהנרתיק בסוף המגע המיני.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר