מה זה קונדום?

מה זה קונדום בעצם? קונדום הוא אמצעי המניעה הוותיק בעולם. הוא נועד לשימוש על ידי הגבר וזאת מאחר שהוא מותאם לאיבר המין הגברי. הקונדום יעיל מאוד במניעת הריון לא רצוי ובהגנה מפני מחלות מין מידבקות ומסוכנות. ברבות השנים הפך הקונדום למוצר המשווק בכמה צורות, צבעים ואפילו טעמים. 

 

 

קונדום – נעים להכיר

קונדום הוא אמצעי מניעה העשוי מחומר גמיש שנקרא לטקס. הוא מעוצב בצורה של גליל הפתוח בקצהו האחד וסגור בקצהו השני, על מנת להתאים למבנה האנטומי של איבר המין הגברי. בקצה הסגור של הקונדום, ישנה תוספת דמוית פיטמה שאליה אמור להישפך נוזל הזרע בעת קיום יחסי מין. את הקונדום ניתן לרכוש בבתי מרקחת ללא מרשם והוא מוצע למכירה על ידי מספר חברות. ישנם בתי מרקחת מקוונים המספקים תרופות ללא מרשם, כמו אקסטרה סייז.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

שימוש בקונדום למניעת היריון

השימוש המרכזי של קונדום הוא במניעת היריון בלתי רצוי כתוצאה ממגע מיני. על ידי כך שהקונדום שומר את פליטת הזרע בתוכו, הוא מונע מעבר של תאי זרע מהפין אל הנרתיק והשחלות. יחד עם זאת, מידת הגנתו של הקונדום במניעת הריון מוערכת בכ – 97%.

מדובר באחוז גבוה מאוד של הגנה, אשר נשמר בעת שימוש נכון בקונדום, אולם משמעותו היא כי קיים סיכוי של 3% למעבר זרע והיווצרות היריון בעת שימוש בקונדום בעת קיום יחסי מין בין גבר לאישה.

 

הגנה מפני מחלות מין

יתרונו הגדול של הקונדום הוא בכך שהוא מגן מפני הידבקות במחלות מין המועברות במגע מיני ישיר. מחלת האיידס היא הידועה ביותר מבין מחלות המין השונות והיא הייתה עד לפני מספר שנים, מחלה חשוכת מרפא שמשמעות ההידבקות בה הייתה מוות כמעט וודאי.

בשל כך, השימוש בקונדום נעשה לעיתים גם במסגרת יחסי מין בין גברים הומוסקסואליים אשר מעוניינים להישמר מפני מחלות מין. מחלות נוספות המועברות במגע מיני הן מחלת ההרפס ומחלת העגבת, הידועה גם בשם סיפיליס.

 

טיפול נכון בקונדום בעת הוצאתו מהאריזה

הקונדום משווק בחבילות הכוללות מספר קונדומים, כאשר כל קונדום מופרד ומאוחסן בעטיפה אטומה וסגורה בחום. את העטיפה יש לפתוח בעדינות על מנת לא לפגום בשלמות הקונדום, שכן גרימת קרע קטן ביותר עשויה להפוך אותו ללא יעיל.

מרגע קניית הקונדום ועד לעשיית השימוש בו, יש לאחסן אותו בצורה נאותה במקום קריר ויבש על מנת לשמור על איכותו. כמו כן, יש צורך לוודא כי על אריזת הקונדום מופיע תאריך התפוגה שלו וכי אין מדובר בקונדום פג תוקף.

 

לבישה נכונה של הקונדום

קונדום מאפשר הגנה כל עוד השימוש בו הוא נכון. לשם כך, יש להלביש אותו על איבר המין כאשר איבר המין מצוי במצב של זקפה. הקונדום ארוז כך שהוא מגולגל אל תוך עצמו. לאחר הוצאת הקונדום מהאריזה, יש לתפוס את החלק דמוי הפטמה, להצמיד אותו אל איבר המין המצוי בזקפה ולגלגל אותו לאורכו כאשר הוא צמוד אליו.

השימוש בקונדום צריך להתחיל טרם כל חדירה של הפין אל הנרתיק ומומלץ להלבישו עם הופעת הזקפה בתחילת המגע המיני. זאת משום שגם טרם שפיכה, תיתכן שפיכה מוקדמת של תאי זרע מן האשכים אל קצה הפין.

 

טיפול בקונדום לאחר השימוש

לאחר הגעה לפורקן מיני, חשוב מאוד לתפוס את הקונדום בקצהו טרם הוצאת הפין מהנרתיק, על מנת לוודא כי הוא יוצא בשלמותו וכי לא זלג ממנו שפיך אל תוך הנרתיק. הקונדום הוא אמצעי מניעה חד פעמי ולאחר סיום המגע המיני, אף במצב שבו הקונדום הוסר מאיבר המין ללא הגעה לפורקן, יש לזרוק את הקונדום לפח.

 

חסרונות השימוש בקונדום

הקונדום יעיל מאוד בהגנה מפני היריון בלי רצוי ומחלות מין, אולם אחד המחירים של השימוש בו, לפחות על פי חלק מהמשתמשים בו, הוא הפחתה במידת ההנאה במהלך המגע המיני. הסיבה לכך היא ככל הנראה בשל החיץ שהוא יוצר בין הפין לנרתיק, שכן ליבת ההנאה מיחסי מין היא בחיכוך הישיר ביניהם.

 

סכנות בשימוש בקונדום

הסכנה העיקרית אליה יש לתת את הדעת בעת שימוש בקונדום היא מצב של הישארות הקונדום בתוך הנרתיק לאחר הגעה לפורקן. זאת במקרה של אי תפיסת הקונדום כהלכה בעת הוצאת הפין מהנרתיק. במקרים מסוימים, הוצאת הקונדום מהנרתיק אפשרית רק במסגרת הליך רפואי.

 

מה זה קונדום רגיל וקונדומים בעלי מאפיינים מיוחדים

לצד הקונדום הרגיל, משווקים כיום קונדומים המכילים קוטלי זרע להגברת ההגנה מפני הריון לא רצוי. כמו כן, ניתן כיום לרכוש קונדומים העשויות מתחליף לטקס עבור מי שאלרגי ללטקס. בנוסף, ניתן לרכוש קונדומים מחוספסים, צבעוניים וקונדומים בטעמים.

 

אמצעי מניעה נוספים ויעילותם מול יעילות הקונדום

לצד הקונדום, קיימים אמצעי מניעה נוספים כאשר הדומיננטי שבהם הוא הגלולות למניעת הריון. בעוד הקונדום מונע זליגה של תאי זרע אל הנרתיק, גלולות נגד הריון משבשות את הליך יצירת הביצית בגוף האישה ובכך מונעות הפריה של ביצית שעשויה להתפתח להריון.

היתרון בשימוש בגלולות הוא בכך שהן אינן דורשות שימוש באמצעי חיצוני שעשוי לפגום בתחושת ההנאה שבמגע המיני. מנגד, השימוש בגלולות אינו מגן מפני הידבקות במחלות מין ועל השימוש בגלולות להיות באופן תכוף ויומיומי.

מה זה קונדום
מה זה קונדום

 

קונדום – לקיים יחסי מין ולהישאר מוגנים

הקונדום הוא אמצעי נהדר למניעת הריון ומבין כלל אמצעי המניעה, הוא בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר למנוע הידבקות במחלות מין. לצד זאת, חשוב לזכור כי מדובר במוצר חד פעמי וכי השימוש בו צריך להיעשות לפי ההוראות על מנת שלא לפגוע ביעילותו.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר