איך להגדיל את איבר המין?

ממכשירים מכאניים, דרך זריקות וניתוחים ועד לקפסולות 100% טבעיות: אם שאלתם את עצמכם איך להגדיל את איבר המין כמה שיותר, עם כמה שפחות סיכונים או כאבים – במאמר הזה תמצאו את התשובות המלאות.

 

לפעמים הגודל כן קובע

הרבה גברים ונשים היו מעוניינים לשפר את מראה האף, להחליק קמטים או להשתיל שיער. אבל בעוד שחלקם מתמקדים במה שחיצוני, יש מי שהיו מעוניינים לשפר דווקא את גודל איבר המין, שלדעתם כדאי שיקבל עוד כמה סנטימטרים ובכך יגביר את הביטחון במהלך הסקס ויספק יותר את בני/ בנות הזוג.

כיום לא מפתיע לגלות על שיטות רבות ומגוונות להגדלת איבר המין, כל אחת מהן מוכוונת ליתרונות שונים, אך גם לחסרונות שצריך להכיר. איבר מין גדול יותר מסמל גבריות דומיננטית, יותר הישגים וכמובן הרבה יותר הצלחה זוגית ולכן מובן שכולם מעוניינים בו.

מי שמסתובב עם תחושה שאיבר המין שלו קטן, נתקל בתחושה הזו פעם אחר פעם בים והבריכה, חדר הכושר, המלתחות, השירותים הציבוריים וכמובן במיטה ולכן לא יהסס לבדוק את הפתרונות המוצעים ולהתנסות בהם.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

אז איך להגדיל את איבר המין? הנה כל השיטות שצריך להכיר:

ניתוח להגדלת איבר המין

הניתוחים הם כמובן הדרך המפורסמת וייתכן שגם המלחיצה מכולם, מה שגורם לגברים רבים להירתע מהרעיון. למעשה, האישור לניתוחים הללו ניתן רק למי שהוגדרו כבעלי micro penis, כלומר בעלי פין בגודל נמוך מ-8 ס"מ שמבחינה קלינית לא יספיק לסיפוק האישה. ניתוחים אלה כמובן כוללים כמו כל פעולה כירורגית אחרת סיבוכים ותופעות לוואי פוטנציאליות, כאשר התוצאה המתקבלת היא של תוספת לאורך שבין 2-3 ס"מ, לעתים מעט יותר.

 

זריקות להגדלת הפין

כיום הרפואה האסתטית מציעה מגוון רחב של טיפולים שניתן לבצע גם באיבר המין הזכרי וביניהם גם זריקות רפואיות. כאן יש שתי אפשרויות מרכזיות:

  • הזרקת שומן – נוטלים שומן מאזור אחר בגוף ומזריקים אותו לאיבר המין כדי לעבות ולהאריך אותו, פעולה שמתרחשת גם בתהליכי מילוי לאיברים נוספים (ישבן, חזה וכו').
  • חומצה היאלורונית – גם היא מיועדת למילוי ולניפוח, כך שתתאים גם למי שרוצה אורך ובעיקר עובי משמעותי יותר.

חשוב לציין ששתי השיטות מבוססות על מטען גופני-טבעי ומכאן גם מתכלה. המשמעות היא שהשפעת הזריקה תתפוגג כעבור תקופה ויהיה צורך בחדשה כדי לשמר בכל פעם את האפקט.

 

הגדלת איבר המין באמצעות מכשירים

משאבה להגדלת הפין היא אמצעי רפואי שמולבש על איבר המין כך שנוצר סביבו מעין וואקום. הדבר מדמה את זרימת הדם הנוצרת במצב של זקפה ומביא למקסום הזקפה תוך זמן קצר. בשימוש תדיר למשך 2-3 פעמים בשבוע, ניתן יהיה להשיג הגדלה מסוימת תוך כחצי שנה.

אפשרות נוספת היא משקולות שמגדילות את הפין, על ידי תלייתן על בסיס האיבר במטרה להאריך אותו ואת העור סביבו. צריך להיזהר מאוד ממשקולות שנמכרות חופשי ללא שום פיקוח ברשת ולהשתמש אך ורק במוצרים שעברו דרך הרופא שלכם ובפיקוחו.

איך להגדיל את איבר המין
איך להגדיל את איבר המין

 

הגדלת איבר המין באמצעות ויאגרה טבעית

השיטה הפופולרית וייתכן שגם המוצלחת מכולן, היא זו שכוללת קפסולות לשימוש אישי ובתוכן מרקחת של צמחי מרפא, המסייעים לשיפור זרימת הדם, תפקוד הרקמות ופעילות גופנית תקינה. התוסף הטבעי של אקסטרה סייז מבית טבע אונליין, מותאם לכל גבר ששואף לפין גדול יותר ושרוצה להימנע משיטות מכאיבות, פולשניות ושכרוכות במעורבות רפואית מביכה ומורכבת.

מארז הקפסולות וגם משחת ההגדלה של אקסטרה סייז הינם 100% טבעיים, מאושרים ממשרד הבריאות ולא מצריכים אישור רופא. אם אתם מעוניינים להגדיל את איבר המין בדרך בטוחה ודיסקרטית, אתם מוזמנים להתנסות וליהנות מתוצאה קבועה מכאן והלאה.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר