איך להגדיל את הפין – כל השיטות

האם בסופו של דבר הגודל כן קובע? אחת השאלות הכי מסקרנות שנשאלות בקרב גברים היא איך להגדיל את הפין, בייחוד כאשר המיתוס המרכזי סביב השיטות להגדלה מניח שהאפקטיביות בטיפול נמוכה ולכן לא כולם קוצרים הצלחה. אז מהן השיטות הקיימות, בכמה בדיוק אמור הפין לגדול וכמה זמן מחכים עד שזה קורה?

 

לפני הכל, בואו נדבר על הגודל

גודל הפין מתייחס לאורך כמובן, אבל גם לעובי – ההיקף. מחקרית, האורך העולמי בקרב גברים בוגרים נע בין 12-16 ס"מ בזקפה, כאשר הממוצע הכולל עומד על 13 ס"מ. במצב רפוי, הממוצע עומד על 9.3 ס"מ.

ומה לגבי העובי? באזור ה-10 ס"מ בממוצע, כאשר הסקאלה התחתונה נעה בין 8-9 ס"מ והעליונה תגיע ל-13 ס"מ.

אז איך יודעים אם הפין גדול או קטן? סטטיסטית, חמישה מכל מאה גברים הם בעלי פין גדול, כלומר 16 ס"מ ומעלה. פין קטן הוא זה שמגיע עד 7.5 ס"מ בזקפה ו-4 ס"מ או פחות ברפיון. מכיוון שמבחינה קלינית מדובר בגודל שאיננו מספיק כדי לספק אישה, ניתן לפעול במקרים כאלה דרך התערבות כירורגית או הגדלת הפין בדרכים אחרות, כולל שילוב מיומנויות מינית ודימוי עצמי חזק.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

איך להגדיל את הפין בשיטות רפואיות?

הודות לטכנולוגיה המפותחת, התפתחו כיום גם מגוון טכניקות ושיטות רפואיות המשמשות למגוון צרכים, חלקן שייכות לענף הרפואה האסתטית. כפי שציינו קודם, במובן הרפואי תחול התערבות בדרך כלל כאשר מדובר במיקרו-פין, שאורכו נמוך מ-7.5 ס"מ אם כי הדבר לעולם תלוי ברופא ובגישתו.

 

ניתוח הגדלת הפין

האפשרות המוכרת ביותר, במסגרתה מנתקים חלק מהרצועות שנמצאות בבסיס הפין במטרה להאריך אותו. התוצאה המתקבלת היא תוספת של 2-3 ס"מ ברפיון, אך חשוב לדעת שישנם סיבוכים לניתוח וגם תופעות לוואי אפשריות. בנוסף, הניתוח מטפל רק באורך ולא בעובי. אפשרות זו כפי שציינו לא תתאים לגברים שמחפשים איך להגדיל את הפין כאשר גודלו מגיע ל-8 ס"מ ויותר בזקפה.

 

משאבת פין

זהו מעין גליל שמלבישים על האיבר כך שסביבו נוצר ואקום, המעודד זרימת דם וניפוח מקומי שמדמים זקפה. משאבות אלה אינן כואבות או פולשניות והטיפול מתרחש באופן עצמאי בבית, בפרטיות מלאה. הן מטפלות גם במצבים של אין אונות, אך בשימוש למשך כחצי שנה, 3 פעמים בשבוע, ייתכן שגודל האיבר ישתפר.

הזרקת חומצה היאלורונית

היא לא רק לשפתיים וכיום משתמשים בה למגוון עצום של צרכים אסתטיים, ביניהם גם הפין. אל דאגה – ההזרקה תתרחש בהרדמה מקומית והחומצה תתפזר לכל אורך האיבר, מה שאמור לטפל בעיקר בעובי הפין במקום באורך. הבונוס הוא תוספת של 2-3 ס"מ הודות לשיפור בזרימת הדם כתוצאה ממשקלו הגדול יותר של האיבר, אך החיסרון הוא באפקט המתפוגג שצריך לחדש שוב ושוב.

 

מתיחה לפין

מדובר בפעולה מכשירנית שבה מושכים את עטרת הפין ע"י משקולות שנקשרות אליה, מה שאמור למתוח את הרקמות המקומיות ולהגדיל את האיבר בסופו של דבר. שימו לב שמשקולות מאולתרות והעדר פיקוח רפואי עלולים להסב נזק בלתי הפיך ולכן אל תנסו את זה לבד בבית.

איך להגדיל את הפין - כל השיטות
איך להגדיל את הפין – כל השיטות

 

שיטות טבעיות מוכחות להגדלת הפין

אין ספק שהתעסקות מכשירנית וחודרנית לתוך הפין היא עניין מלחיץ ומערער, לכן אפשר לנשום לרווחה ולנסות קודם כל את השיטה הטבעית שתגדיל לכם את האיבר ב-3-7 ס"מ ולצמיתות.

Xtrasize – התשובה הטבעית להגדלת הפין המכונה גם "הויאגרה של הטבע", מכילה בתוכה מרקחת של מספר מזונות "על" (בעלי תקן ובאישור משרד הבריאות – 100% רכיבים טבעיים), כולם ידועים כתוספים שמשפרים את גודל הרקמות, מה שמאפשר קיבולת גבוהה בהרבה של דם לפין ומכאן להשפעה טובה מאוד על העובי והאורך.

השימוש אינו כרוך במרשם רופא אלא במשלוח מהיר עד הבית, כך שאם אתה לא מרוצה מאיבר המין שלך, תוכל להתנסות בשיטה הטבעית בקלות ובפרטיות מוחלטת.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר