תרגילי פין – איך זה עובד?

תרגילי הפין, הם סוג של מניפולציה ידנית שגברים רבים נשבעים שזו דרך שעוזרת ומגדילה את הפין, משפרת את בריאות הפין והביצועים המיניים. בעוד שרבים מהתרגילים הללו נועדו לחזק את שרירי הפין, אחרים מתמקדים בהגברת זרימת הדם לפין, מה שבהחלט יכול להוביל לשיפור זקפות, רגישות מוגברת ושיפור בביצועים המיניים.

 

איך הפין גדל בכלל?

לפני שנדון בתרגילים השונים שניתן להשתמש בהם כדי להגדיל את גודל הפין, חשוב להבין מדוע התרגילים הללו מועילים. ראשית, לפין יש 3 שכבות שונות. כל אחד מהשכבות הללו מלא ברקמה ספוגית המכילה מיליוני כלי דם זעירים. כאשר גבר נהיה מגורה, הכלים הללו מתמלאים בדם ומתרחבים, ויוצרים זקפה.

איך הפין גדל בכלל

 

האם זה יעיל?

תרגילי הפין פועלים על ידי חיזוק השרירים בפין, אשר בתורם מגדילים את גודל השכבות וכלי הדם. הגודל המוגבר והמוגדל הזה מאפשר למעשה ליותר דם למלא את החלל, וכתוצאה מכך גדל גודל הזקפה. בנוסף, גודל השריר המוגדל גם מגביר את הרגישות של הפין, מה שהופך אותו למהנה יותר במהלך קיום יחסי מין.

 

שתי קטגוריות עיקריות

ניתן לחלק את תרגילי הפין לשתי קטגוריות – מתיחה ותרגילי קיגל.

  • תרגילי מתיחה כוללים מתיחה ידנית של הפין לכיוונים שונים על מנת להגדיל את השכבות השונות. ניתן לעשות זאת גם עם הידיים וגם בעזרת משאבות ומכשירים שונים.
  • תרגילי קיגל נועדו לחזק את השרירים השולטים בזרימת השתן. כדי לבצע תרגיל קיגל, גבר צריך ללחוץ את השרירים סביב בסיס הפין כאילו הוא מנסה לעצור את זרימת השתן. יש לעשות זאת למשך כ-10 שניות, ולאחר מכן לשחרר למשך 10 שניות. יש לחזור על פעולה זו במשך כ-10 דקות בכל יום.

ניתן לשלב תרגילי הפין בשגרה היומיומית להגדלת הפין ולשיפור הביצועים המיניים. עם זאת, חשוב לזכור שהתוצאות עשויות להשתנות וייתכן שהתרגילים לא יהיו יעילים עבור כולם.

שתי קטגוריות עיקריות

 

דרך בטוחה להגדלה

אם אתם מחפשים דרך שתניב לכם תוצאות מובטחות, אין לנו ספק שאקסטרה סייז זה מה שאתם צריכים. אקסטרה סייז הוא מוצר חדשני להגדלת הפין, המכיל פורמולה ייחודית העשויה מחומרים טבעיים בלבד. ביכולתו של המוצר הנ״ל להגדיל את הפין ב-7.5 ס"מ לפחות. בנוסף, הוא אינו מכיל כימיקלים סינתטיים, כלומר השימוש במוצר בטוח ויעיל לחלוטין.

 

בואו נדבר מדעית

כאמור, הפין מורכב משתי שכבות רקמה הדומות לספוגים, הגורמות לזקפה (השם המקצועי של הרקמות: corpora cabernosa). כאשר האיבר זקוף, זה אומר שהרקמות התמלאו בדם. תרופת אקסטרה סייז פועלת על ידי הגדלת גודל הקורפוס הקברנוזה, מה שמאפשר להם להתמלא בעוד דם. זה יוצר זקפה גדולה ומוצקה יותר ומגדיל את גודל הפין.

בואו נדבר מדעית

 

מרכיבים טבעיים

אקסטרה סייז מכילה שילוב של מרכיבים טבעיים רבי עוצמה אשר הוכחו קלינית כמגבירים את זרימת הדם לפין. מרכיבים אלה פועלים יחד כדי להגדיל ביעילות את ה-corpora cabernosa ולספק תוצאות לאורך זמן. בין המרכיבים:

  • גינקו בילובה: עשב זה ידוע כמגביר את זרימת הדם לפין ומשמש לרוב לטיפול בהפרעות זיקפה.
  • קטב מצוי: עשב זה שימש במשך מאות שנים לשיפור הביצועים המיניים. הוא עוזר להעלות את רמות הטסטוסטרון, מה שמאפשר לגוף הקברנוזה להתמלא בעוד דם וליצור זקפה גדולה ומוצקה יותר.
  • שורש מאקה: עשב זה ידוע כמגביר את החשק המיני וסיבולת מינית. הוא גם עוזר להגביר את זרימת הדם לפין, כלומר, עוזר בהזדקפות הפין.

 

תרגילי פין - איך זה עובד?
תרגילי פין – איך זה עובד?

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך בטוחה ויעילה להגדיל את הפין שלכם, אקסטרה סייז הוא הפתרון המושלם. הוא מכיל מרכיבים טבעיים בלבד והוכח קלינית כמגדיל ביעילות את גודל הפין. נסו את אקסטרה סייז כבר היום ותחוו בעצמכם את התוצאות המדהימות!

אז מה היה לנו כאן

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר