תרגילים להגדלת הפין

גברים רגילים להשוות את הגודל שלהם בכל דבר – זה נכון בקשר למשכורות, זה נכון בקשר לרכבים וזה נכון כמובן גם לגודל של איבר המין שלהם.

 

מגיל צעיר גברים נחשפים לעניין של גודל – בכל המשתנות הפתוחות, המקלחות בצבא וכן הלאה. כמעט ואין להם דרך להימלט מההשוואה וגם אם ממש נתעקש להסביר להם כבר מגיל ההתבגרות שגודל לא באמת קובע, הם יטענו אחרת. ואם בעבר לא היה הרבה מה לעשות עם פין קטן מהממוצע, כיום כבר יש – בין אם מדובר בתרגילים להגדלת הפין, ניתוחים או תכשירים ייחודיים שיכולים לפתור את הבעיה הקטנה. במאמר שלפניכם נציג שיטות שונות ונספר מה עובד ומה פחות.

 

הגודל לפעמים קובע

נתחיל מהודעה דרמטית – מה שאנחנו רגילים לראות בסרטי פורנו זה פנטזיה מעולה, אך לרוב רחוקה מהמציאות. כמו שנשים לא תמיד במוד, כך גם לגברים לא תמיד יש את הגדלים המוצגים באותם הסרטים. בסופו של דבר לכל גודל של פין, יש את הפרטנרית המתאים לו ובואו נודה על כך לטבע. אבל מה עם הביטחון העצמי?

 

ביטחון עצמי נכנס לתמונה

גודל הפין בראש ובראשונה משפיע על האופן בו גברים תופסים את עצמם. מספיק הערה אחת לא במקום מפרטנרית ליחסי מין – והטראומה יכולה להישאר למשך תקופה מאוד מאוד ארוכה. בנוסף, כפי שכבר ציינו, גברים נחשפים לעניין של גודל והשוואה כבר מגיל צעיר – לכן אי אפשר לזלזל בהרגשה שלהם ובביטחון העצמי שלהם בנוגע לאיבר המין שלהם. מה זה בכלל גודל?

 ביטחון עצמי נכנס לתמונה

 

כיצד מתרחשת זקפה?

זקפה היא תהליך מורכב בגופו של גבר וצריך להבין את האופן שבו זה עובד. זקפה מתרחשת לנוכח גירוי מיני וכאשר אנחנו אומרים גירוי מיני, אנחנו לאו דווקא מתכוונים לגירוי מיני ממשי מול העיניים – גם פנטזיה מספיקה לנו.על מנת להגיע לזקפה, כמות דם גדולה צריכה לעבור לאזור של איבר המין ובכך לגרום להזדקפותו. יכולת הקיבולת של כמות דם בפין, היא זו שתקבע בעצם את גודל האיבר במצב של זקפה.עד כאן פשוט, אז איך ניתן להגדיל פין?

כיצד מתרחשת זקפה?

 

מהן השיטות להגדלת הפין?

כיום קיימות מספר שיטות שנמצאות בשימוש להגדלת הפין ואנחנו נפרט עליהם אחד אחד:

שיטה ראשונה – תרגילים להגדלת הפין

אולי זה ישמע מאוד מוזר לרבים, אך איבר המין הגברי הוא בעצם סוג של שריר, שריר שניתן לאמן אותו. חשוב להבין, שמכיוון שמה שקובע את גודל האיבר במצב זקוף, זוהי יכולת הקיבולת שלו, ההבדלים יהיו מאוד קטנים וככל הנראה רק הגבר עצמו יוכל לראות אותם. עדיין, ישנם תרגילים שבאימון קבוע יכולים לאפשר הגדלה קטנה קטנה של איבר המין הגברי.

תרגילים המתמקדים בשיפור זרימת הדם וחיזוק שרירי רצפת האגן עשויים לשמור על תפקוד זיקפה בריאה ולשפר את הסיבולת המינית. הנה כמה תרגילים שגברים יכולים לשקול:

1. תרגילי קיגל: תרגילים אלו כוללים כיווץ והרפיית שרירי רצפת האגן. הם יכולים להיות מועילים לשיפור כוח הזקפה והשליטה. כדי לבצע Kegels, זהה את השרירים המשמשים להפסקת מתן שתן באמצע הזרם, כווץ אותם לכמה שניות, ואז הירגע. חזור על כך מספר פעמים ביום.

2. תרגילי לב וכלי דם: תרגילים קרדיווסקולריים רגילים, כמו ריצה, שחייה או רכיבה על אופניים, יכולים לשפר את זרימת הדם בכל הגוף, כולל אזור איברי המין. זרימת דם טובה חשובה לבריאות המינית הכללית.

3. תרגילי מתיחה: חלק מהגברים עשויים לבחור לעסוק בתרגילי מתיחה, המכונה לעתים קרובות "מתיחת הפין" ומתמקדים בהארכת רקמות הפין הגברי. Jelqing למשל, היא טכניקה הכוללת הפעלת לחץ יציב ועדין לאורך הפין חצי זקוף. תרגילי מתיחה נוספים כוללים מתיחה ידנית של הפין לכיוון קדימה ובאופן מעגלי. שתי הטכניקות, מטרתן להגביר את זרימת הדם ולהרחיב את רקמות הפין.

 שיטה ראשונה – תרגילים להגדלת הפין

 

שיטה שנייה – ניתוח

כיום, הרפואה מציע לנו ניתוח להגדלת הפין, כאשר בעצם מזריקים לתוכו רקמת שומן מגוף הפציינט. מדובר בניתוח עם המון תופעות לוואי, זמן החלמה ממושך וכואב והתוצאה, איך לומר זאת, לא תמיד מצדיקה את ההשקעה הכספית והפיזית של המטופל.

 

שיטה שלישית – הגדלת הפין באמצעות תרופה ייעודית

והנה, בשעה טובה, הגענו לשיטה מוכחת וכדאית הן מבחינת הבטיחות והן מבחינת התוצאות. תרופות שהן פרי פיתוחה של טכנולוגיה מתקדמת, מבוססת חומרים טבעיים בלבד להגדלת הפין, כמו צמח המאקה, דקל ננסי (כמה שזה נשמע מצחיק) ועוד, מאפשרים להגדיל את יכולת הקיבולת של הדם בפין – דבר המאפשר להגדיל את הפין בצורה הנראית לעין.

תרגילים להגדלת הפין
תרגילים להגדלת הפין

 

צריך להתמיד על מנת לראות תוצאות

נכון שנשמע לנו שמדובר בתרופת פלא ואכן מדובר באחת כזו, אך כמו בכל תרופה, יש צורך להתמיד בשימוש בה על מנת להגיע לתוצאות נראות לעין באמת. בשורה תחתונה – זה עובד. אז התמידו בתרגילים (היי זה חינם ובריא!) לשיפור זרימת הדם והתמידו בשימוש קבוע בכדורי הפלא הטבעיים Xtrasize.  מגדילים ונהנים.

 צריך להתמיד על מנת לראות תוצאות

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר