סודות מדהימים על משיכה מינית שכל גבר וכל אישה ירצו לדעת

מה גורם לנו לבטא משיכה מינית? איך זה שגבר מזיע עושה את זה לנשים, אבל גבר מסוים לא בהכרח יימשך לאישה שאחרים חושבים שהיא נראית טוב? כדאי שתסתכלו עכשיו על מושאי המשיכה שלכם ובחזרה אלינו, כי בעוד כמה דקות תגלו שהמשיכה אליהם לא קרתה לכם במקרה:

 

 

על פרומונים וכוח המשיכה

הידעתם? בני אדם מסוגלים להריח משיכה מינית! איך זה קורה? על ידי תופעה כימית בשם "פרומונים". אותה התופעה שגורמת לאמהות להיקשר מיד לתינוקות שלהן, או לקבל יחד מחזור.

כולנו מנהלים תקשורת בין אישית עם אנשים אחרים. אנחנו משתמשים בשפה, מבע פנים ותנועות גוף כדי לתקשר וקולטים באותה הדרך מסרים שנאמרו לנו. אבל האם יכול להיות שאנחנו מתקשרים גם ברמות אחרות של מודעות? ובכן, בהחלט כן.

וכאן נכנס לתמונה אותו מחולל קסמים בשם משיכה מינית. מהי בעצם משיכה מינית? על פי ההגדרה "המילונית", מדובר בתשוקה למגע גופני, כולל ציפייה לעונג מהמגע. המשיכה המינית לא מגלמת בתוכה צרכים אחרים כמו אינטימיות או קרבה והיא מהירה וחזקה. את המשיכה המינית אנו חווים מתכונות חיצוניות כמו קול, ריח, מראה ותנועות, אבל גם מסממנים חברתיים כמו מעמד או אינטליגנציה. לפי ההגדרה, תחושות המשיכה המינית הן ביטוי לשינויים כימיים והורמונליים ובראשם פרומונים. אלו הן מולקולות המופרשות מאזורי גוף שונים ו"מתיישבות" במוחם של אנשים אחרים. אפשר להקביל זאת לפרומונים שמפרישות נמלים למשל, כדי לשדר לחברותיהן על מזון בסביבה או לדבורים, שמפרישות פרומונים כתוצאה מאיום שנמצא בסביבה.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

אמצעי תקשורת לכל דבר

עם השנים, גילו חוקרים שהפרומונים הם כלי תקשורתי לכל דבר ועניין. אצל בני האדם אמנם לא נפריש פרומונים כדי להתריע על סכנות, אך ידוע שגברים מפרישים פרומונים בזיעה ומשפיעים על המוחות הנשיים בסביבה. עוד ידוע, שפרומונים הן הדרך הגופנית הטובה ביותר שבה הגוף הנשי "משדר" (דרך השתן, אגב) לגוף נשי אחר את זמני הביוץ והמחזור האישיים. מחקר מאוניברסיטת שיקאגו אף הוכיח שזוהי הסיבה לכך שנשים שנמצאות יותר יחד, מקבלות יחד מחזור.

שלא תטעו, הפרומונים משפיעים על בני המין השני בהפרשתם, גם אם הם משדרים מסרים מסוימים בין היתר לבני מינם. בני הנוער שממילא חווים השתוללות הורמונלית מפרישים פרומונים באופן משמעותי בגיל ההתבגרות. פרומונים אפילו תורמים לרגש האימהי, מאחר וראשי תינוקות שנולדו מפרישים פרומונים ומייצרים את הריח האהוב והממכר שאמהות מסניפות שעות על גבי שעות. לא רק שהאם מתמוגגת מהריח, אלא שהפרומונים המופרשים מתינוקה מביאים גם להיקלטות במוחן של נשים אחרות וגורמות להן לרצות באותו הרגע תינוק משלהן.

 

הורמון משיכה מינית

אם חיפשתם קשר מדעי מוצק יותר בין פרומונים למשיכה מינית, בוודאי תמצאו אותו דרך הנתון הבא: לפרומון הגברי, אותו החומר שמופרש בזיעה קוראים אנדרוסטדיין (AND). חומר זה דומה מאוד בהרכב הכימי שלו להורמון הגברי טסטוסטרון. לפרומון הנשי שמופרש דרך השתן קוראים EST והוא דומה בהרכבו להורמון הנשי אסטרוגן. במחקר מפורסם בנושא, הוכיחה החוקרת איך הרחת הפרומונים גרמה לשני המינים עוררות באזורי המוח שקשורים למשיכה מינית והיא התרחשה רק כשנשים הריחו את אלו של הגברים ולהיפך. במחקר המשך אגב, נמצאו תוצאות דומות בקרב אנשים שמעדיפים מבחינה מינית את בני זוגם. מכאן שכל אדם "יריח" את הפרומונים של בני המין שהוא מעדיף להימצא איתם מבחינה מינית.

 

איך פועלים פרומונים?

פרומונים כפי שכבר ציינו, "מתיישבים" לנו על המוח לאחר שנקלטו. מה קורה בשלב זה? ובכן, גם הפעם לחוקרים יש תשובה: הרחת פרומונים מגדילה את המוח ומביאה ליצירת תאים חדשים. מעבר לכך, התגלה שזכרים דומיננטיים מפרישים פרומונים יותר דומיננטיים, מה שכנראה מביא לכך שהם "רצויים" יותר כבני זוג. ובעוד שמחקר זה בוצע על עכברי מעבדה, במחקר אחר שבוצע על מתנדבים אנושיים לחלוטין התגלה שחלה העדפה נשית בהרחת הפרומונים הגבריים: הנשים העדיפו את הגברים שהיו הכי שונים מהן גנטית, מה שהעלה השערה לגבי הניסיון האבולוציוני לגוון את הגנטיקה האנושית כדי למנוע מוטציות ומחלות.

 

משיכה מינית: זו אבולוציה או פקטור חברתי?

עד כה התעסקנו ברכיב הטבעי והבלתי נשלט בגופנו שמחולל משיכה מינית – פרומונים. אבל האם ישנן תכונות ספציפיות שרובנו מגדירים כמושכות? כמו חזה גדול, לסת שרירית או מבנה ישבן מסוים?

אזורי הגוף השונים שאליהם גברים ונשים מפתחים משיכה מינית, הם לא בהכרח כתוצאה מפרומונים. לפעמים אלו מוסכמות חברתיות שהתפתחו עם השנים, אלא שגם המקור שלהן נעוץ בסיבות אבולוציוניות.

והנה לדוגמה, איילים, טווסים ואפילו קופים: הזכרים תמיד ינסו להוכיח לנקבה מי חזק ובריא יותר, כדי שתבחר בהם להזדווגות. כשהטווס פורס את נוצותיו המרשימות או כשפלמינגו "רוקד" סביב מושא תשוקתו, הם מוכיחים כושר שרידותי ובריאותי. ככל שצבעם חזק ומרשים יותר, הם משקפים מערכת חיסונית טובה. האקטים של חשיפת גוף, נוצות או קרניים, מאפשרים לנקבה גם להבין האם יש לאותו זכר פציעה כלשהי או טפילים ולהבין עד כמה מדובר בבחור חזק ואיכותי.

 

האם משיכה מינית היא רק עניין גופני?

ובחזרה לאנושות – גם אצלנו, מתברר שקיימים הקשרים דומים. פרופורציות האגן הנשי לדוגמה מעידות על הנטייה לחלות במחלת לב, סוכרת או סוגים מסוימים של סרטן. לפיכך, רוב הגברים מביעים משיכה מינית לישבן גדול או מוצק יותר. בהתאמה, גם החזה הנשי מעיד כמובן על היכולת לטפל בצאצאים ועל הפיריון.

אלא שאצלנו להבדיל מעולם החי, הדברים מעט מפותחים יותר. אף גבר עם עור בוהק ושפתיים מפוסלות לא ירשים כל עוד אין לו תכונות אופי או כישורים חברתיים מסוימים. אישה או גבר לא אינטליגנטיים בדרך כלל מושכים אותנו פחות גם מהבחינה המינית, כך שהמוח מסתגל לשינויים ומתאים את עצמו לעולם שבו משיכה היא לא רק פיזית.

 

כשהמוח מסתגל, המשיכה משתנה

לא תאמינו עד כמה המוח שלנו מסתגל לשינויים הללו. למעשה, המוח האנושי הוא כל כך סתגלתן וגמיש, עד שגם דמות מסרט או סדרה תטמיע אצלנו נתונים שנחשבים למושכים. לדוגמה, דמות שיש לה גומות, עשויה לגרום לנו לראות בגומות דבר מושך ומפתה במיוחד. באותו האופן עולים וקורסים אידיאלי יופי בכל תרבויות העולם. האנושות לומדת מאפיינים חדשים ומתחלפים במראה האנושי, מחברת אותם לתכונות שאנחנו מעריכים וחושקים בהן ו…בינגו, קיבלנו אחלה משיכה מינית.

כמובן שגם להתנהגות של אחרים בסביבה שלנו יש השפעה רבה על המשיכה המינית. פרומונים, אבולוציה, או מעמד חברתי, אם הסביבה שלנו תשדר היעדר משיכה בולט לטיפוס מסוים, סביר שגם אנחנו נימנע מלתפוס את אותו הגבר או אותה האישה כמושכים. מעבר לכך, אנחנו משמשים הרבה פעמים בבעלי ניסיון, כדי להבין מי נחשבים לטיפוסים מושכים יותר ומי פחות. מה שגורם לכולנו לחשוב באופן אחיד על מראה של אנשים מסוימים.

 

בעיות במשיכה המינית? לנו הפתרון!

האם יכול להיות שיש לגבר או לאישה מסוימים קושי במשיכה המינית? בהחלט מדובר בעניין אפשרי. לאורך החיים אנחנו מגלים דברים חדשים על עצמנו ועל הסביבה ומוחנו לא מפסיק להתחדש ולהתפתח גם במהלך תקופה או שנה בסך הכל. לפעמים נגלה שאנחנו מתעוררים בבוקר עם אפס משיכה לבני הזוג, לעתים נסבול מקושי להימשך לדייטים ולאנשים בכלל. בדרך כלל, מדובר בחסם כלשהו שגורם לנו "לפלטר" את המשיכה ולבטא חוסר תשוקה מינית. אפשר תמיד להגביר את המשיכה באמצעים טבעיים ופשוטים שמחזירים את התהליך למסלול התקין, אותם תמצאו אצלנו באתר אקסטרה סייז.

משיכה מינית

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר