מיקרו פין – לא בעידן של היום

מיקרו פין הוא מצב המשפיע על מספר קטן של גברים, והוא מאופיין בגודל איבר קטן באופן חריג. המצב יכול להיות קשה לאבחון, שכן אין הגדרה מדויקת למה מהווה "מיקרו פין".  עם זאת, מקובל בדרך כלל כי הפין נחשב למיקרו כאשר אורכו פחות מ6.4 ס״מ כאשר הוא בזקפה. עם זאת, גברים רבים בעלי איבר מין קטן באופן נורמלי נוטים להחשיב את עצמם כבעלי מיקרו פין. אנחנו פה לספר לכם שיש מה לעשות עם זה.

 

בעייתי לא רק עבור גברים

גודל איבר מינו של גבר הוא כבר מזמן מקור לחרדה וחוסר ביטחון עבור חלק מהגברים, במיוחד בחברה ששמה דגש כל כך גדול על גבריות. למעשה, איבר מינו קטן יכול להוות מכשול משמעותי גם עבור נשים מסוימות. כשזה מגיע לגודל איבר מינו של גבר, חלק מהנשים עשויות להעדיף פין גדול יותר, בעוד שאחרות עשויות למצוא את הפין הקטן יותר מושך יותר. עם זאת, ישנן כמה סיבות כלליות לכך שפין קטן יכול להוות מכשול לנשים.

בעייתי לא רק עבור גברים

 

למה זה קורה?

דבר ראשון, איבר מין קטן יכול לגרום לגבר להרגיש שהוא לא מספיק מה שיגרום לו להיות מודע לעצמו בפאן השלילי כמובן. מה זה אומר? ובכן, כאשר גבר מרגיש חוסר ביטחון לגבי גודל הפין שלו, יכול להיות לו קשה להיות בטוח, כריזמטי ומושך בחדר השינה. מה שיכול להוביל לחוסר ביטחון עצמי ועל קושי בלהיות אסרטיבי בעת יחסי המין, הדבר הזה ללא ספק יכול להוות מכשול גדול לנשים.

 

תסכול הדדי

בנוסף, פין קטן יכול להקשות על גבר לספק אישה במהלך יחסי מין. ללא האורך או ההיקף הדרושים לו כדי להגיע לאזורים מסוימים, אין ספק שזה יכול להיות מאתגר עבור גבר עם איבר מין קצר לספק לאישה שאיתו הוא מבלה את סוג הגירוי שהיא רוצה. מה שיכול להשאיר אותה מאד מתוסכלת וגם אותו כמובן.

תסכול הדדי

 

למה אין מיקרו פין בימנו?

מיקרו פין אינו נפוץ בעידן של היום בגלל הזמינות של טיפולים ומוצרים שיכולים לעזור לגברים להגדיל את גודל הפין שלהם. כדורי אקסטרה סייז הם אחד המוצרים הפופולריים ביותר בשוק כיום והם הוכחו כעובדים במספר ניסויים קליניים. הכדורים המעולים הללו עשויים מתערובת של מרכיבים טבעיים, כולל עשבי תיבול, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, שהוכחו קלינית כמגדילים את גודל הפין בלפחות 7.5 ס"מ.

 

רוצים זקפה קשה? בבקשה!

קפסולות האקסטרה סייז נלקחות דרך הפה ומיועדות לנטילה על בסיס יומי. לאחר נטילת הכדורים למשך תקופה, אתם בהחלט יכולים לצפות לראות עלייה בגודל הפין של לפחות 7.5 ס"מ. הכדורים פועלים על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שמוביל לזקפה חזקה וקשה יותר ובסופו של דבר לגודל הפין גדול יותר. מעטים יןדעים אבל הכדורים מכילים גם תמציות צמחי מרפא שעוזרות לשפר את הביצועים המיניים ולהגביר את החשק המיני. כתוצאה מנטילת הכדורים הללו, גברים רבים דיווחו על סיבולת מוגברת, זקפות טובות יותר ושיפור כללי בחיי המין.

רוצים זקפה קשה_ בבקשה!

 

ממש כמו כל תוסף אחר

מאחר והכדורים הללו עשויים מחומרים טבעיים, הם נחשבים לבטוחים ויעילים בטיפול בהגדלת והרחבת איבר המין. לא היו דיווחים על תופעות לוואי כלשהן הקשורות לנטילת הכדורים, ולכן הם מהווים פתרון בטוח ויעיל לגברים המחפשים להגדיל את איבר המין שלהם בקלות, ביעילות וללא טיפת כאב ומאמץ.

מיקרו פין - לא בעידן של היום
מיקרו פין – לא בעידן של היום

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, גודל איבר המין אינו משקף בהכרח את יכולתו המינית או הגבריות. אבל אם יש לכם איבר מין קטן, אין ספק שזה יכול להוות דיל ברייקר מסויים עבור חלק מהנשים. מה שיכול לגרום לכם לתחושת תסכול, להרגיש שאתם לא מספיקים, לפגוע לכם בביטחון המיני, ולהקשות עליכם לספק את האישה שאיתכם. מסיבות אלו, איבר מינו קטן יכול להוות נקודת תורפה משמעותית עבור נשים מסוימות וגם גברים רבים. אך כפי שאמרנו – כדור קטן של אקסטרה סייז בנטילה קבועה וכל אלו יהיו נחלת העבר.

אז מה היה לנו כאן

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר