כמה דרכים יש להגדלת הפין

כיום יש יותר ויותר מודעות עבור מוצרים והליכים להגדלת הפין. כיום ניתן למצוא אונליין מספר עצום של משאבות, כדורים, משקולות, תרגילים וניתוחים מתיימרים להגדיל את אורך ורוחב הפין שלך. עם זאת, יש מעט תמיכה מדעית לשיטות לא ניתוחיות להגדלת הפין. ארגונים רפואיים אפילו לא מאשרים ניתוח פין מסיבות קוסמטיות בלבד. רוב הטכניקות שאתה רואה מפרסמות אינן עובדות. וחלקם עלולים להזיק לאיבר המין שלך. אז איזה שיטות כן עובדות? ומה כן ניתן לעשות אם המצב מאוד מפריע לך?

 

 גודל הפין: מה נורמלי, מה לא

הפחד שהפין שלך נראה קטן מדי או קטן מדי כדי לספק את בן / בת הזוג שלך במהלך יחסי מין. אבל לרוב הגברים שחושבים שהפין שלהם קטן מדי יש למעשה איבר מין שנחשב לגודל טיפוסי. באופן דומה, לגברים רבים יש מושג מוגזם לגבי מה שנחשב לפין "טיפוסי". אורך הפין שאינו זקוף אינו מנבא באופן עקבי את האורך כאשר הפין זקוף.

בשנים האחרונות גודל איבר הפין חולק לשתי קטגוריות נפרדות: ישנו פין שיהיה קטן מגודל 8 ס״מ בזקפה, שהוא בגודל מיקרו פין, זאת אומרת שמהבחינה הקלינית, הוא אינו מספיק על מנת לספק אישה. פין ״נורמלי״ מבחינה קלינית הוא פין שיהיה גדול מ-8 ס״מ. גברים שהם בעלי מיקרו פין, יכול להתאים טיפולים שונים המתאימים לגברים בעלי פין שנחשב ״תקין״, גם במקרה שהוא יותר קטן מהפין הממוצע. חשוב בין היתר לעבוד על מיומנות מינית, דימוי גוף וגם על הביטחון עצמי.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

ניתוח להגדלת פין

אחת האפשרויות המוכרות ביותר להגדלת הפין היא באמצעות ניתוח. הניתוח מנתקים חלק מהרצועה אשר מחוברת אל הפין אל עצם החיק וכך הפין יהיה בולט יותר מהגוף. בכדי לבצע ניתוח זה צריך להיות בעל מיקרו פין וזה אומר שגם בזמן זקפה, הפין יהיה קטן מ-8 ס״מ בזקפה.

ניתוח רלוונטי בעיקר לגברים שהפין שלהם עונה להגדרות לניתוח, כך שניתוח הופך להיות פחות רלוונטי עבורם. בזמן הניתוח הפין מתאריך בין 2-3 ס״מ בזמן רפיון. חשוב לדעת שהניתוח הזה נחשב לניתוח מסובך מאוד והוא מצריך הרדמה מלאה גם בתקופה של ההחלמה. גם לאחר הניתוח יכולות להופיע תופעות לוואי שיהיו לא נעימות במיוחד, כמו צלקות, זיהום פוסט ניתוחי, פגיעה ביציבות הפין בזמן הזקפה או בזמן הרפיון, או פגיעה במראה של הפין. מלבד זאת, לניתוח אין השפעה על עובי הפין רק על האורך שלו.

 

משאבת פין

משאבת פין היא מעין גליל שמולבש על פין ויוצר פעולת וקום סביבו. הפין מתמלא בדם וכך הוא מתנפח, ממש כמו שקורה בזמן זקפה. במקור שלהן, המשאבות הללו נועדו לטיפול באופן זמני באין אונות ושימשו ל-3 פעמים בשבוע במשך חצי שנה. לפי מחקרים, המשאבה יכולה להביא לשיפור במידה מועטה בגודל איבר המין. מדובר על טיפול לא פולשני שניתן לעשות בבית ולא לסבול מכאב, וניתן לעשות אותו באופן עצמאי.

אך עם זאת, לחץ גבוהה מידי עלול לפגוע גם בכלי דין הנמצאים בפין. הטיפול צריך להיות ממושך גם מבחינת טיפול וגם מבחינת התקופה כדי להגיע לתוצאה. עוד אופציה שקיימת בשוק, שמבטיחה להגדיל את איבר המין בעזרת משחה, כדור, או בצורת אבקה. יש מוצרים שאינם מזיקים, אך יש מוצרים שמיוצרים מרכיבים שאינם ידועים ולא נבדקו, לכן חשוב מאוד לדעת באיזה מוצרים אתם משתמשים.

כמה דרכים יש להגדלת הפין
כמה דרכים יש להגדלת הפין

 

לסיכום

גברים רבים מאמינים שהגדלת גודל הפין שלהם תהפוך אותם למאהבים טובים יותר או תהפוך אותם לאטרקטיביים יותר. אבל רוב הסיכויים שהפין שלך נמצא בטווח המידות הטיפוסי. ניתן לשפר ולהגדיל אותו, אך נסו לא להשליך את כל הביטחון עצמי שלכם, על זה.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר