האם ניתן לבצע הגדלת פין בבית

להרבה מאוד מהגברים כיום יש את מין אמונה, או אגו, שככל שהפין שלך גדול יותר, חיי המין שלך יהיו טובים יותר. האמת היא שיש נשים שאוהבות שלבן זוגן יש פין ארוך ועבה יותר. אז איך מגדילים את גודל הפין? מתיחת הפין היא תהליך של שימוש בידיים או מכשירים כדי להגדיל את אורך הפין? יש לא מעט שאלות לגביי הגדלה של איבר המין, אך מה מהן נכונות? האם ניתן לעשות זה עצמאית בבית?

 

עובדות על גודל הפין

רוב הגברים רוצים שיהיה להם איבר מין ארוך ומשאיר אותם עם אגו שמקביל את תהליך החשיבה שלהם שעות נוספות. האם ידעת שרוב הנשים לא ממש מוטרדות מהאורך של הפין שלך.

למעשה, רוב הנשים מרוצות מכל גודל הפין של בן זוגן, בעוד שגברים לא. עם זאת, עובי הפין משנה עבור נשים. למי שזה יותר קריטי חשוב, זה דווקא לגברים, כי למען האמת רוב הגברים מאמינים שיש להם פין קטן יותר. אורכו הממוצע של הפין שלך הוא 5.1 עד 6.3 ס"מ. העובי הממוצע של הפין הוא 4.7 ס"מ.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

מה היא מתיחת פין

מתיחת הפין היא תהליך של שימוש בגישות שונות להגדלת אורך הפין כגון שימוש בידיים או מכשירי הגדלה. האם זה באמת עובד? ובכן, בדרך כלל כן. עם זאת, רוב הסקסולוגים קובעים כי נשים מעדיפים פין רחב יותר מאשר פין ארוך. אם אתם לא רוצים לערב עזרים אחרים, תוכלו להשתמש בתרגילי מתיחת פין.

תרגילי מתיחת הפין יכולים לעזור לך להשיג זאת באופן טבעי. טיפ להגדלה ביתית פשוטה אחת היא עיסוי איבר המין שלך בעדינות באמצעות חומרי סיכה – בסוג זה של פעילות גופנית ידנית, מורחים חומר סיכה על הפין ומעסים אותו בעדינות. תרגיל זה נועד למתוח את עור הפין שלך ובכך יסייע בהגדלת הפין. צריך לעשות זאת שוב ושוב כדי להשיג תוצאות מהירות יותר.

 

משאבת פין ושגרת אימונים

מכשיר המתיחה הזה צריך להיות מחובר לפין והוא יצור זקפה מיידית. זה בדרך כלל נקבע לגברים הסובלים מבעיות זקפה. השימוש הוא די פשוט, ראשית, מרחו חומר סיכה על הפין כדי למנוע גירוי. הנח את הצינור על הפין שלך, ואז הפעל את המשאבה ויעברו כמה דקות עד שתתרחש זקפה.

דבר נוסף שנחשב פופולרי יחסית, הוא אימון לפין. כן כן, שמעתם נכון. מדובר על צורת האימון הנפוצה ביותר בקרב גברים. זה למעשה עוזר לעיבוי של הפין. על מנת להגדיל את גודל הפין, מומלץ לעשות זאת לפחות פעם ביום. זה גם עוזר לזקפה טובה יותר שיכולה להועיל לחיי מין בריאים יותר. אז איך מבצעים זאת? מניחים את שתי הידיים על הפין ומזיזים אותו בעדינות מלמעלה למטה. יש הממליצים גם לחמם מראש את הפין לפני שהוא יזדקף.

 

גלולות להגדלת הפין

האם גלולות הגדלה מגדילות את גודל הפין? יש הרבה כדורים בשוק המסייעים בהגדלת גודל הפין. גלולות אלו מכילות ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא שהם טבעיים ויכולים להשאיר אותך עם תחושה ארוכת טווח על המיטה וכן מסייעות לרקמות דקות של של הפין שלך, ובכך למתוח אותו ולהגדיל את אורכו.

האם ניתן לבצע הגדלת פין בבית
האם ניתן לבצע הגדלת פין בבית

 

לסיכום

ניתן להגדיל את הפין בבית באמצעות תרגילים, מתיחה, משאבה, שגרת אימונים וגם גלולות. למען האמת, נשים אפילו מעדיפות את עובי הפין מאשר אורכו, ואם אתם מתעקשים להגדיל אותו שלא לצורך, חישבו על כך שנית. לכל אחד מתאים משהו אחר ולא לכולם הכל עובד. אך ניתן לנסות מגוון שיטות את מציאת השיטה הנכונה ביותר עבורך.

לסיכום

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר