האם זה בריא לאונן?

אם פעם אוננות נחשבה לחטא, לביטוי של מחלת נפש או לניצול עצמי מעוות, הרי שכיום כולנו יודעים שמדובר בפעולה מקובלת, טבעית לחלוטין ואפילו בריאה לגמרי. אז איך נוצר השינוי בתפיסה ומי באמת קבע שבריא לאונן? הבאנו את התשובות המלאות לשאלה האם לאונן זה בריא, כדי שתוכלו לשפוט את זה בעצמכם. 

 

 

האם לאונן זה בריא או פסול?

זה לא חשוב אם אתם גבר או אישה. אם אתם מאוננים ומרגישים אשמה על כך, כנראה שכך חינכו אתכם. רובנו נולדים לחשוב שאוננות היא מעשה פסול, גס, סוטה או לא לגיטימי, שעלול להחליש את הגוף או לפגוע בבריאות. מה שחמור בעניין הזה הוא שאף אחד מעולם לא אמר לנו אם אוננות היא פעולה טובה או רעה. בכלל, מעולם לא דיברו איתנו על הנושא הזה ולכן גדלנו לחשוב שהוא מעשה רע. הרי אף אחד לא מדבר עם ילדיו על החוקיות של מעשה גניבה או אלימות, נכון? מה שלא מדברים עליו, כנראה בכלל לא צריך להתקיים.

אבל יש אבל גדול. אוננות היא לא פעולה אלימה, בטח שלא פעולה בלתי מוסרית. היא אמורה להטיב איתנו ועם הגוף שלנו, לגרום לנו לחקור את עצמנו ולהסב אושר והנאה. אם הגעתם עד לכאן בגלגול עיניים, זה בסדר. תמשיכו להתעלם ולהימנע מלדבר עליה. אבל עד כמה פסול יכול להיות מעשה שהתוצאות שלו הן רק חיוביות ושכולם מבצעים אותו? כנראה שזה הזמן להתחיל לחשוב אחרת. 

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

המדע והמחקר קובעים: אוננות היא דבר בריא לגמרי

מאז ומעולם ניסו חוקרים לערוך מחקרים, סקרים וניסוים לגבי יחסים, זוגיות, אהבה וגם אוננות. הקביעה היא פה אחד: אם האוננות מתבצעת מתוך רצון אישי ובפרטיות, אין בה שום דבר רע. מדובר בסך הכל בהתנסות בהנאה, שבה כל אחד יכול ורשאי לגלות מה עושה לו טוב, מה נעים לו ומה גורם לו להרגיש טוב. אין שום דבר פסול באוננות כל עוד היא לא גורמת לפגיעה עצמית או מגיעה על חשבון דברים אחרים. המומחים בתחום אף קובעים שזה גם בסדר להימנע מאוננות, אם מישהו לא מעוניין בזה או מרגיש שאין לו בכך צורך.

אפילו משרד החינוך האמריקאי השכיל עם השנים והקים אתר שלם שבו אפשר למצוא מידע מקצועי וברור לגבי אוננות, מחקרים, טכניקות איך לאונן ותוצאות של ניסויים שקובעים שזה בסדר. אפילו תוך כדי הזוגיות, כשאין פרטנרים, כשיש לפעמים ובכלל, בלי שום תלות בגורמים חיצוניים חוץ מאתם ועצמכם – לאונן זה בריא!

 

כמה פעמים ביום זה בריא לאונן?

כיום רופאים קובעים שאוננות היא פעולה שאין בה שום גרימת נזק והיא לא פוגעת בשום דרך בגוף או בנפש, בפוריות, השרירים או קצב הגדילה. יתרה מכך, אין לה שום קשר לכישלון או הצלחה בתחומי החיים והיא לא מדכאת את החשיבה. אם כבר, ההיפך הוא הנכון: גברים ונשים שמצליחים לספק את עצמם ולחוש טוב, מלאים ביטחון, רגועים ונינוחים, מצליחים לטפח כישורים טובים יותר בחייהם, להתרכז, לשאוף להישגים ולהצליח גם בחיי הזוגיות. 

ועם זאת, אין שום טעם באוננות שנמשכת שעות רבות לאורך היום. בסופו של דבר, כל פעולה שנמשכת זמן רב מידי עלולה להיות בריחה מדברים אחרים. לכן הרופאים ממליצים על כמות של בין פעם לפעמיים ביום כדי לשמור על איזון, גיוון, תשוקה ולתרגם את כל אלו גם לסקס מוצלח עם בני הזוג. 

 

לאונן זה בריא יותר ממה שאתם חושבים

על פי מחקרים אחרונים, מתברר שישנו גם יתרון נוסף ומשמעותי לפעולת האוננות – היא מסוגלת למנוע מחלות ודלקות. מחקר שבוצע בשנת 2015 בקרב לא פחות מ-32,000 גברים, קבע שגברים שמאוננים, הם בעלי סיכון מופחת ללקות בסרטן הערמונית. במחקר רפואי מקביל, נקבע שנשים שמאוננות מפחיתות סיכון לסבול מדלקות נרתיקיות. גברים שלוקים בסרטן הערמונית חשופים אליו בכל הגילאים, כאשר כמעט ולא יהיה דבר לעשות נגד סרטן שאובחן מאוחר מידי.

מחקרים אף מצאו ש-80% מהגברים בני 80 ומעלה שמתו, היו חולים בסרטן הערמונית ולמעשה אובחנו רק לאחר מותם. מדובר בסרטן קשה מאוד לגילוי, שבדרך כלל האבחון שלו יאותר רק בשלב שבו הוא מסכן חיים. ולכן האוננות היא פעולת מנע יעילה במיוחד נגד סרטן הערמונית, שמפחיתה בכמעט 20% את הסיכוי לסבול ממנו. 

 

אנשים מאוננים מצליחים יותר? מתברר שכן!

ומה לגבי אותה הצלחה בחיים שהזכרנו קודם? כידוע, אוננות בהחלט מפחיתה מתחים וחרדות שרובצים לנו על הלב, אבל מתברר שהיא גם מייצרת אנשים מצליחים יותר. מחקר אמריקאי שבוצע בקרב למעלה מאלף גברים ונשים, מצא קשר ישיר בין אוננות לביטחון עצמי. על פי תוצאות המחקר, ככל שהאוננות הייתה שגרתית יותר בחיי הנבדקים, כך בטחונם האישי עלה ואיפשר להם להרוויח מעמד גבוה יותר במקום העבודה, או לכל הפחות לדרוש ולקבל העלאה יפה בשכר. 

המחקר גם בדק את תדירות האוננות בקרב הנבדקים: אלו שדיווחו שהם מאוננים פעם בשבוע לפחות, היו אלו שהחזיקו יותר במשרות ניהוליות ובשכר יותר גבוה. ולא מדובר בפער קטן בשכר, אלא בממוצע שנתי של 47 אלף דולר! לעומתו, עובדים שדיווחו על אוננות מועטה, נמצאו כמרוויחים בממוצע רק 44 אלף דולר בשנה. אז האם לאונן זה בריא? תשאלו אנשים מצליחים על הרגלי האוננות שלהם!

 

האם להפסיק לאונן זה בריא?

כמעט מאמר שלם כתבנו בשבחיה של האוננות והראינו עד כמה מדובר בפעולה מומלצת לגוף והנפש, להצלחות החיים ולעצמנו באופן אישי. אבל האם יש לה גם צדדים אחרים? ברשת תוכלו למצוא לא מעט קבוצות שתומכות בכך שהאוננות מזיקה לבריאות, אבל לא ממניעים דתיים או היסטוריים. חלק מהתנועות הללו, ביצעו מחקרים עצמיים ואחת מהן אף גילתה שאנשים שמפסיקים לאונן, מעלים באופן טבעי את רמות הטסטוסטרון בגוף שלהם בכ-45%. הטסטוסטרון נמצא בכמות מוגברת אצל גברים (ההורמון הגברי) ובמידה מועטה אצל נשים. יש לו תפקיד מרכזי בהגברת החשק המיני וגם התפקוד המיני. מאחר וההורמון פוחת עם הגיל באופן טבעי, גברים רבים סובלים מרמות נמוכות שמצריכות מהם תכשירים ותרופות שישיגו לפחות חלק מהרמה הטבעית שהייתה להם בצעירותם. 

אחת התנועות המוכרות שמתנגדות לאוננות היא תנועה אמריקאית עם מאות אלפי חברים בשם No Fap Movement. אפשר למצוא בה לא מעט דיווחים על גברים ש"נגמלו" מאוננות וכיצד זה שינה את חייהם. הנה לדוגמה, אדם בשם בריאן, דיווח על 471 ימים נקיים מאוננות ועל שיפור של 100% במגוון עצום של תחומים בחייו. בריאן מתאר שהרוויח בחזרה אנרגיה, חיוניות, מוטיבציה, אופטימיות וביטחון עצמי שנגזלו ממנו בשנות האוננות שלו. בריאן מעיד על עצמו שהיה מכור בעבר לפורנוגרפיה, שגרמה לו לאבד השראה, מיקוד ומטרות בחייו. כתוצאה מכך הוא בחר להימנע מאוננות, אבל ממשיך לתמוך ביחסי מין כחלק בלתי נפרד מכל זוגיות.

 

האם לאונן זה בריא? הכל במידה!

אי אפשר לנתק העובדה שבריאן מצטייר כמישהו שהיה מכור. כידוע, התמכרות לפורנו כוללת דיכאון, חרדה חברתית, קשיים בפיתוח זוגיות וכמובן כשלים רבים בתחומי החיים. אנשים אלו מבינים בדיעבד שיש להם בעיה במינונים ולכן מעדיפים מראש להיגמל. 

ככל שתאוננו במידה, בתדירות שעושה לכם טוב ובאופן לא מוגזם מידי, תשמרו על בריאותם, על החיוביות, מצב הרוח ואת כל אותם הדברים הנפלאים הנוספים שתוכלו להרוויח. 

אם אתם מחפשים דרכים יצירתיות היכנסו לחנות של אקסטרה סייז ותשיגו את מבוקשכם.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר