אקסטרה סייז הוראות שימוש

מוצרי אקסטרה סייז הם מוצרים טבעיים לחלוטין שמטרתם היא להגדיל ולעבות את הפין, ולהביא להגשמה את שאיפתם של גברים רבים, ליהנות מזקפה גדולה יותר ומיחסי מין מספקים יותר. מאחר ומדובר במוצרים טבעיים, מוצרי אקסטרה סייז מאפשרים שימוש בטוח וללא תופעות לוואי מסכנות, שלא כמו שלל מוצרים אחרים בשוק שכוללים ניתוחים, הזרקות, ותופעות לוואי בעייתיות. לפניכם הכל על אקסטרה סייז הוראות שימוש.

 

אילו מוצרים ניתן לרכוש להגדלת הפין?

קרם אקסטרה סייז – קרם אקסטרה סייז, מאפשר הגדלה של הפין גם בטווח המידי והרגעי וגם בטווח הארוך ובעתיד, באופן טבעי לחלוטין. השימוש בקרם  אקסטרה סייז דורש מריחה מקומית של הקרם על אזור איבר המין. הקרם מצליח להשפיע הן ברמה המידית, תוך חצי שעה מהמריחה – ולכן מומלץ להשתמש בו לפני יחסי מין, כיד ליהנות במהלכם מהגדלה של הפין. מעבר לכך הקרם משפיעה עבור הטווח הרחוק, כמו גם כדורי האקסטרה סייז.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

כדורי אקסטרה סייז – כדורי אקסטרה סייז הם כדורים שניתם לרכוש עבור בליעה יומיומית, כאשר ההמלצה היא להשתמש בכדורים במשך חצי שנה כדי להגיע באמת לאפקטיביות של המוצר ולהגדיל את הפין בכ- 7.5 סנטימטרים. הכדורים הם טבעיים לחלוטין ומאושרים על ידי משרד הבריאות וכך מאפשרים חוויה נוחה ורגועה ,בראש שקט וללא חששות ותופעות לוואי מיותרות.

חבילות אקסטרה סייז – מעבר לרכישת כדורי אקסטרה סייז או קרם אקסטרה סייז באופן פרטני, ניתן לרכוש חבילות ייעודיות של אקסטרה סייז שכוללות את הכמות המתאימה למספר החודשים שתרצו להשתמש במוצר, וכוללות גם קרם אקסטרה סייז לייעול הטיפול ולמתן האפשרות לתוצאות מידיות לפני קיום יחסי מין, וספונטניות בחדר המיטות.

 

מה אופן השימוש של אקסטרה סייז?

אופן השימוש של אקסטרה סייז משתנה בין המשחה לבין הכדורים, וככלל ניתן ומומלץ להשתמש בהם במקביל כדי לייעל את האפקטיביות של אקסטרה סייז, ולהשיג גם הגדלה והארכה של הפין בטווח הזמן המידי ולא רק העתידי.

את קרם האקסטרה סייז יש למרוח כ- 3 פעמים בשבוע, ואת כדורי האקסטרה סייז, לקחת באופן קבוע. ניתן להשתמש בכדורים כמה חודשים שתרצו, כאשר שימוש של חצי שנה יבטיח את התוצאות הטובות ביותר ויוכל להשפיע יותר על הארכת הפין.

 

מדוע כדאי להשתמש באקסטרה סייז?

בחירה אישית – יתרון מעולה במוצרי אקסטרה סייז הוא שאין הכרח לכמות הזמן בה עליכם להשתמש במוצר כדי להשיג תוצאות, ובעצם מדובר בבחירה אישית בהתאם לשאיפת האורך והגודל שאתם מצפים לה. כך עבור הארכה של 3 סנטימטרים בלבד, תוכלו להשתמש במוצר רק חודש – חודשיים בהתאם לתוצאות ולסיפוק מהן. לעומת זאת ניתן להשתמש באקסטרה סייז גם חצי שנה ולקחת את הכדורים בקביעות כדי להגביר את האפקטיביות של ההארכה ולהגיע לתוצאות גדולות יותר.

אקסטרה סייז הוראות שימוש
אקסטרה סייז הוראות שימוש

 

חומרים טבעיים בלבד – מאחר ואקסטרה סייז מייצרים מוצרים טבעיים בלבד להגדלת הפין, החששות והלחצים שמלווים שימוש בכל תרופה שהיא, פוחתים ונעלמים. העובדה שהמוצר טבעי מאפשרת שימוש ללא תופעות לוואי וללא בדיקות רופא וסיבוכים וזה היתרון האדיר שלו לעומת שאר המוצרים כיום בשוק שעלולים למלא אותנו בכימיקלים מסכנים ולא מומלצים.

רכישה נוחה ומהירה – לעומת שלל המוצרים הניתנים כיום למכירה בבתי המרקחת והאתרים השונים, אקסטרה סייז מציעה הזמנה מהירה ודיסקרטית, ולא צורך במרשם רופא, שכן מדובר במוצרים טבעיים בלבד המאושרים על ידי משרד הבריאות. ההזמנה תגיע במשלוח לפתח ביתכם ללא צורך במרשם רופא, הליכה לרופא או סיבוכים מיותרים – וכך מאפשרת בעצם תחילת טיפול מהיר ונוח.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

 

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר