אקסטרא סייז  – מי אנחנו?

אקסטרא סייז היא חברה שכל גבר וגבר חייב להכיר, כדי לשמור על תפקוד מיני מספק ולפתור בעיות וקשיים בתפקוד המיני, אך גם כדי להישאר בריאים ולבחור במוצרים טבעיים בלבד. אנחנו באקסטרא סייז, דואגים לתת לכם מענה מלא, יעיל וטבעי בלבד עבור סיוע בתפקוד המיני על כל סוגיו, כדי להחזיר לכם את ההנאה, האיכות והסיפוק בחדר המיטות. לפניכם הכל על אקסטרא סייז – מי אנחנו?

 

במה אנחנו מתמחים ומתמקדים?

אנחנו באקסטרא סייז, מייצרים תכשירי מין שונים עבור פתרון בעיות שכיחות ובעייתיות שכל גבר וגבר חווה במהלך חייו בתוך עולם התפקוד המיני. ההתמחות שלנו, היא בייצור מגוון מוצרים לשיפור התפקוד המיני והסיפוק וההנאה ממנו – באופן יעיל, טבעי ובטוח. הייצור וההפקה של המוצרים המיוצרים ונמכרים על ידינו, מגיעים מתוך מחשבה מלאה על הביטחון הבריאותי וההנאה שלכם, ואלו שני ערכים שנמצאים בראש סדר העדיפויות של הייצור שלנו.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

אקסטרא סייז – מי אנחנו ומה המטרות שלנו?

  • סיוע בבעיות שכיחות והעלאת איכות החיים – אקסטרא סייז הוקמה במטרה לסייע לגברים רבים לפתור בעיות שונות בתפקוד המיני, מתוך הבנה שבעיות וקשיים שונים בחדר המיטות משפיעים על איכות החיים, הזוגיות והביטחון שלנו. המטרה העיקרית שלנו היא להעניק לכם את הפתרון הבטוח, שיבטיח יציבות ואיכות חיים.
  • מענה על קשיים תפקודיים בחדר המיטות – מטרה נוספת שעומדת לנגד עיננו, היא לספק מגוון של מוצרים עבור כל צורך וקושי תפקודי שהוא. כך, ייצרנו עבורכם מוצרים שנועדו להגדיל את איבר המין וככלל לשפר את ההנאה במיטה והחשק המיני.
  • שמירה על הבריאות והביטחון של הלקוחות – אלמנט נוסף שמשמש כמטרה שלנו באקסטרא סייז, הוא השמירה על הביטחון הבריאותי של הלקוחות שלנו. לכן, אנחנו משתמשים במוצרים טבעיים בלבד, ודואגים שהמוצרים לא יכילו כלל כימיקלים וחומרים מסוכנים כפי שמציעות חברות אחרות ברחבי העולם. עם המוצרים של אקסטרא סייז תוכלו להיות יותר בטוחים ולדעת שמדובר בחומרים טבעיים בלבד.
  • שירות גבוה ונוחות רכישה – מטרה נוספת שמובילה את דרכינו באקסטרא סייז, היא לייצר פלטפורמת שירות איכותית, נוחה ומהירה. לכן, אצלנו תוכלו להזמין כל מוצר באינטרנט יחד עם משלוח מהיר, כמו גם להתייעץ, לשאול שאלות בחופשיות – וכל זאת ללא צורך במרשם רופא כלל.

 

אילו תכשירים פופולריים ואהודים אנחנו מציעים?

כדורי אקסטרא סייז

הקפסולות לבליעה של אקסטרא סייז, מעניקים לכם אפשרות טבעית ובטוחה להגדיל את איבר המין ולעבות אותו. לעומת מגוון כלים אחרים להגדלת הפין שמוצעים כיום בעולם, מדובר במוצר טבעי לחלוטין, ללא תופעות לוואי מסכנות חיים ועם הרבה חשיבה ודגש על בריאות וטבעיות.  נטילה יומיומית של הכדורים במשך כמה חודשים, תעניק לכם דרך יעילה ואפקטיבית להגדיל את הפין ולעבות את רקמותיו.

 

קרם אקסטרא סייז

קרם אקסטרא הוא מוצר פופולרי ואהוד כאן באקסטרא סייז. דרך מריחה מקומית על אזור איבר המין, הקרם מסייע בהגדלת הפין והזקפה, ומצליח ביעילות להרחיב את כלי הדם באזור איבר המין, כדי להגדיל את הסקפה ולשמור עליה לאורך זמן. היתרון האדיר כאן הוא שהקרם אפקטיבי גם ברמה המידית לפני יחסי מין, וגם בטווח הארוך לצורך שינוי קבוע.

אקסטרא סייז  - מי אנחנו
אקסטרא סייז  – מי אנחנו

 

תרסיס השהייה

תרסיס השהייה הוא מוצר אהוב במיוחד שמצליח בעזרת חומרים טבעיים בלבד, לפתור ושים סוף לבעיה שכיחה שגברים רבים מתקשים להתגבר עליה והיא – שפיכה מהירה. תרסיס השהיה זה מעניק לאזור איבר המין אלחוש עדין, שמשהה את השפיכה ומגביר את משך הזמן של האקט המיני וההגעה לפורקן – וכך משפר את שגרת חיי המין ומעניק סיפוק לשני הצדדים.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר