שפיך – לא מילה גסה

בשיעורי חינוך מיני היה קשה להסיר את חיוכי המבוכה מהפנים. אבל כשהמורה לחינוך מיני הגיע/ה למילה "שפיך", הכיתה הייתה שואגת מצחוק. בצדק, הרי שפיך היא סלנג לאחד הנושאים המיניים הכי בוערים – הזרע הגברי. כמובן שהזרע נועד להתרבות ולהעמיד צאצאים, אבל הוא גם תחום מלא במיתוסים, אמונות, תחושות ומיתוג שלילי או חיובי, תלוי בסיטואציה. במאמר הזה תמצאו את כל האמת לגבי שפיך שאולי רציתם לדעת אבל מעולם לא העזתם לשאול:

 

 

מהו בעצם השפיך?

שפיך הוא למעשה נוזל הזרע והוא זה שמביא לעולם חיים. הנוזל מיוצר בתוך בלוטת הערמונית ונועד כדי לשאת את תאי הזרע מתוך האשכים אל מחוץ לאיבר המין של הזכר. השפיך למעשה קיים אצל כל בעלי החיים היונקים והחולייתנים ויש לו את אותו התפקיד ואותו המסע בכל אחת מצורות החיים הללו. הנוזל פורץ החוצה מאיבר המין בעוצמה, על מנת להפרות את הביציות אצל הנקבה. פעולה זו נקראת "שפיכה" וככל הנראה זהו המקור למילה עצמה.

אצל חלק מהחוקרים, שפיך וזרע הם בכלל מושגים שונים לגמרי – השפיך הוא כלל הנוזל המיוצר באיבר המין הזכרי, בעוד שזרע הוא רק החלק שנפלט דרך איבר המין החוצה מהגוף.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

זה בסך הכל זרע. אז זהו, שלא.

על השפיכה עצמה קיימות כמה וכמה עובדות מעניינות למדי. הראשון, הוא שתאי הזרע נמהלים בכמה חומרים נוספים כדי להפיק את השפיך עצמו: שמנים, חומרי סיכוך וחלבונים שונים הם למעשה 70% מנפח הנוזל כולו ולכל אחד מהם ייעוד שונה. כולם יחד נועדו כדי להפיק זרע איכותי מספיק לטובת ההפריה. עד כאן הכל טוב ויפה, אך זוהי הנקודה בה הדברים מעט מסתבכים. הנרתיק הנשי הוא מקום חומצי למדי, שבו הזרע מתבקש לשרוד כראוי וככל שאיכותו מופחתת, כך הוא פחות יצליח במשימתו. האיכות מורכבת ברובה מסגנון החיים האישי של הגבר ובעיקר מהתזונה היומית, אם כי במקרים מסוימים האיכות נוטה גם לגנטיקה או בעיות נקודתיות.

עובדה מעניינת נוספת קשורה דווקא לריח הזרע, שמזכיר את ריח החרוב בפריחת הפירות שלו. זה לא במקרה, משום שגם נוזל השפיך וגם עץ החרוב מכילים קדוורין – חומר שנועד להתמודד עם חומציות. ועוד עובדה שבוודאי תרצו להכיר, היא הספיגה של הזרע בנרתיק הנשי, שנמצא כמגביר מצב רוח ותורם למראה עורי חלק וקורן. מי שאוהבת לבלוע תקבל מזה גם ערכים תזונתיים מפתיעים כמו חלבון, אשלגן, מגנזיום ואבץ. אל דאגה, הקלוריות זניחות למדי, רק 0.7 קלוריות בכל שפיכה.

 

על ספירת זרע ופוריות תקינה

זרע איכותי מצביע על פוריות טובה ועליו להיות סמיך וגושי למדי כדי להעיד על כך. ככל שהנוזל מימי יותר, הוא עלול להצביע על פוריות ירודה ועל ספירה נמוכה של תאי הזרע. גם לתנועת הנוזל ישנה חשיבות, מאחר והזרימה תצביע על כושר תנועתיות טוב ועל פוריות תקינה. מחקרים מראים שספירת הזרע עולה באכילת רכיבים מסוימים כמו אגוזים או שקדים, פירות ומאכלים עשירים באבץ. בנוסף, ידוע שצריכה מוגברת של אלכוהול או סיגריות טבק ומריחואנה מפחיתה את ספירת הזרע. פעילות גופנית סדירה ושתיית מים תגביר אותו. בשורה התחתונה – אורח חיים בריא עשוי להעלות את ספירת הזרע ולהעמיד לגבר פוריות טובה ותקינה יותר.

 

להפרות ביצית זאת עבודה קשה

כדי לחולל הפריה, דרוש רק זרעון אחד שיצליח להגיע אל ביציות האישה ולהפרות אחת מהן. לא מדובר במלאכה קלה כלל וכלל, אחרת לא היינו יכולים להסביר את הצורך בזוג אשכים הפולט בעת הגמירה כ-1,500 זרעונים לשנייה! מעבר לכך, צריך להבין שזרעונים הם לא בעלי כושר שרידותי גבוה והם מתפוגגים במהירות רבה, כאשר האספקה בתוך איבר המין הזכרי מתחלפת באופן קבוע. בעת הגירוי המיני, משתחררים בסך הכל כמיליוני זרעונים, כאשר בגוף האישה בסופו של דבר יש רק מקום לאחד מהם.

וגם מיליוני הזרעונים הללו לא תמיד מספיקים: למעשה, המחקר בדק ומצא שקרוב ל-90% מכלל הזרעונים שנפלטים החוצה אינם תקינים. חלק מהזרעים נפגמים בראשם או זנבם, חלקם מעט מעוותים כמו זרע עם שני ראשים או זנב במבנה לא תקין, מה שיגרע מהם לשחות בהצלחה עד היעד וגם אם שחו והגיעו, לא יצליחו לחדור בסופו של דבר אל הביצית. ועם זאת, אל חשש – מדובר עדיין במצב תקין וטבעי, שכלל לא אומר שקיימת בעיית פוריות. ככה זה אצל כולם.

 

והנה עוד כמה עובדות מפתיעות על השפיך

 

הזרעים נשמרים בטמפרטורה קרה

אם חשבתם שרק מוצרי המזון שלכם במקרר נשמרים בטמפרטורה קרירה וחשוכה, דעו שגם הזרעים נשמרים בתנאי אחסנה אופטימליים למדי בתוך האשכים, לרוב בטמפרטורה של 14 מעלות מתחת למעלות הרגילות בשאר הגוף. האזור הקריר שומר על שלמות ותקינות הזרע, מבודד אותו מיתר הוורידים שמעלים את הטמפרטורה וגם לא במקרה, האשכים ממוקמים מחוץ לגוף ולא בתוכו, כדי לאפשר לכל הבידוד הזה להתחולל. במרפאות הפוריות, עניין הטמפרטורה הוא אחד הפרמטרים הראשונים שנבדקים.

 

זרעים נקביים יכולים יותר

הזרעים אינם מכילים רק כרומוזומים גבריים, כך שחלקם בעלי כרומוזום איקס וחלקם בעלי כרומוזום וואי. אבל זה לא הנתון הכי מפתיע עדיין – דווקא הזרעים הנקביים נחשבים לחזקים יותר מאלו הזכריים. במילים אחרות – זרע נקבי מגדיל את הסיכויים להיקלט להריון מאשר הסיכויים בזרע זכרי. אם הזרע הכיל את כרומוזום איקס, מין העובר יהיה נקבה. אם הוא הכיל את כורמוזום וואי, מין העובר יהיה זכר.

 

אשך אחד מעז

למעשה, אשך אחד מספיק כדי לשקף פיריון מעולה. במצב שבו רק אחד מתפקד, הגוף אפילו יגביר את ייצור השפיך, מה שימנע מהגבר לגרוע מפוריותו אפילו אם תיפגע באופן מסוים הכמות הסדירה.

 

ייצור הזרעים הוא טקס בן חודשיים

בכמה שניות של פליטה, הגבר נפרד ממיליוני זרעונים, שאותם הגוף ייצר במשך חודשיים שלמים לפחות. התחדשות מחזור הייצור נמשכת עד שלושה חודשים בדרך כלל, כאשר זרע תקין לא יוכל להפרות ביצית, כל עוד כלל "משלוח" הזרעונים הסתיים במלואו.

 

זרע מת ועדיין מתפקד

כאשר קיים קושי להיכנס להריון בדרך הרגילה, ניתן לבצע הפריה חוץ גופית (IVF). בהליך זה מתאפשר להשתמש בזרעים מתים כדי ליצור עובר תקין ובריא לגמרי. הטכניקה למעשה מאחדת בין ביצית וזרע על צלחת המעבדה ולאחר ההפריה ביניהם, הביצית תוחדר אל רחם האישה (הזרעה) על ידי צינור זכוכית עדין.

 

בשורה התחתונה

כפי שקראתם, שפיך הוא נוזל המייצר חיים, עשיר ביתרונות ובעל חשיבות גבוהה מאוד לכל צורות החיים. לכן אפשר להפסיק להתייחס אליו כמילה גסה או מעליבה ולהציב אותו סוף כל סוף במקומו הראוי. גברים שמעוניינים בפוריות תקינה וטובה יצטרכו לשמור על אורח חיים בריא ויציב ככל שיוכלו ולשם כך, ניתן להשתמש גם במגוון מוצרי Xtrasize להגדלת גודל ועובי איבר המין, המסייעים לשיפור הביטחון העצמי והתשוקה המינית – רכיבים לא פחות חיוניים מבחינה בריאותית עבור שני המינים.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר