מאכלים שמגבירים את החשק המיני – מנה של תאווה

בננות, שוקולדים ואפילו פופקורן עם חמאה עושים ניסים ונפלאות בחדר המיטות. לצידם נמצאים גם שורה של מזונות מעולמות הבריאות שמשפרים חלק נכבד ממערכות הגוף כך שהם תורמים המון לחיי המין וכמובן לחשק המיני. אז מיהם המזונות הטובים ביותר שכדאי להתחיל לצרוך באופן קבוע? מיהם מאכלים שמגבירים את החשק המיני? מה רצוי לאכול לפני הסקס וממה להימנע? ומי מכל מזונות הפלא האלה יעזור לכם אפילו להגדלת הפין? בדקנו:

 

 

אוכל יכול לעשות הרבה פלאים בהקשר המיני, אבל אילו שלל מאכלים שמגבירים את החשק המיני?

מצד אחד טוענים כל מומחי הבריאות שככל שהתזונה בריאה יותר, כך היצרים מתעוררים ונמצאים במינון הנכון. הגיוני. מצד שני, זה כנראה עניין תרבותי: לא בטוח שאם מיליארד סינים אוכלים תולעי משי ומתברר שמקבלים מזה אחלה בוסט ליצירת הרפתקאות מיניות, זה בטוח מתאים גם לישראלים שיתפסו את המאכל כדוחה. מצד שלישי, אם יש אוכל שנהנה ממוניטין טוב ויש סביבו איזו אגדה אורבנית שהוא תורם לעוררות המינית או אפילו יוצר את הגדלת הפין בזקפה, הוא בדרך כלל יצליח לגרום לאנשים לחשוב שזה נכון. מצד רביעי, יש כזה דבר מזון סקסי: ריחות וטעמים מסויימים מעוררים בנו תאווה, תשוקות, זכרונות, גירויים מחוויות בעבר ועוד.

אז כן, בהחלט אפשר לומר שהאיבר הכי אירוטי בגופנו הוא המוח והוא תורם כמעט את כל הגירוי המיני שאנחנו חווים מהאוכל. סיבה טובה כדי לקפוץ לסופר ולבשל לעצמכם ארוחה גדושה בסקסיות.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

תכירו: אפרודיזיאק – קבוצת מאכלים שמגבירים את החשק המיני

בקהילה המדעית נחשבים מאכלים שמגבירים את החשק המיני כאפרודיזיאק – מה שמגרה את הפרשת הורמוני הסקס (כמו טסטוסטרון וקולגן למשל) ומספק אנרגיה מוצלחת כדי שנוכל להיכנס לחדר המיטות שבעים וגם במוד המתאים.

אז מה כדאי לאכול לפני הסקס כדי לעורר את החשק? על פי המדע, המחקר והרפואה באופן כללי: בננות, תאנים טריות, פלפל צ'ילי, בננות, אספרגוס, ג'ינג'ר, גזר, שוקולד, זיתים ירוקים, שום, תפוחי עץ ועגבניות שיעזרו לכם להשיג תחושות חיוביות יותר ולשפר לכם את מצב הרוח, עד כדי דחף מיני חזק.

ומה מושלם להגברת הביצועים? לעלייה ברמות הטסטוסטרון? זרימת דם מושלמת? הגדלת הפין הנחשקת? ידוע שזרימת הדם לפין גוברת ב-5% בזכות פיצה, ב-9% בזכות פופוקורן עם חמאה ו-40%(!) בזכות דלעת ולבנדר. עוד ידוע שפאי מצליח לעורר מינית את רוב הנשים בעולם וששילוב של ממתק ליקוריץ עם מלפפון מייצר ריח מסוים, שמגביר את זרימת הדם המושלמת לוואגינה.

 

מה לא כדאי לאכול לפני הסקס?

קודם כל, עדיף להימנע מארוחות כבדות שיכניסו אתכם לאנרגיות של כבדות ועייפות. ולכן גם אם אתם מבשלים ארוחה רומנטית שאמורה להוביל אחר כך לחדר המיטות בסערה, תדאגו שהיא תהיה דלת שומן וגם קצת פחות גדושה בכמויות. גם פסטה או תותים בקצפת יעשו את העבודה. ברשימת המזונות שיכולים לחבל בחוויה נמצאים קבוצת ה"מסריחים מהפה והזיעה" כמו בצל, חילבה, שום וחריף. מצד שני, לשניים האחרונים מסתבר שיש גם יתרונות ולא כדאי לוותר עליהם. פשוט אכלו אותם בשגרה ולא רק לפני הסקס.

ומה עוד נמצא ברשימת האסורים לפני הסקס? כל מאכל שנחשב לקשה לעיכול או מתכון לגזים כמו: ברוקולי, שעועית, כרוב, כרובית, חיטה, תירס, חלב ומוצריו, קטניות, מאפים ומאכלים עתירי שומן.

 

הרכבנו לכם תפריט: להלן מאכלים שמגבירים את החשק המיני

 

פלפל צ'ילי

חריף גורם להאצת הדופק וקצב הלב ומגביר הזעה וכך הוא ממש מחקה את התחושות המתקבלות בזמן ריגוש מיני. החריף מעודד את פירוק האנדורפינים מהמוח כך שגם ההנאה מהסקס תתגבר.

 

בננה

לבננות יש המון רכיבים חיוניים ובריאים לגוף, אבל בנוסף היא מכילה חומר שמאוד משפר את מצב הרוח ואפילו משפר את הביטחון העצמי! אם נאכל אותה, כך מסתבר, היא תעזור לנו להשתחרר, לחוש טוב ולשפר מהלכים. נסו אותה במקום עוד כוס אלכוהול וספרו לנו אם זה עבד.

 

שום

מתברר שאפשר להגביר זקפה באמצעות שום, הנחשב לעשיר בחומצת אמינו שמגבירה את זרימת הדם. כך אנשים שסובלים מבעיות בתפקוד המיני ומשלבים לפתרון הבעיה תכשיר להגדלת הפין וחיזוק הזקפה או עיכוב השפיכה יחד עם שום, יכולים להפוך לפנתרים אמיתיים. הוסיפו שום לתזונה הרגילה ואל תאכלו אותו רק כדי להיכנס למיטה. הריח הרע שלו עשוי לייצר לגמרי את ההיפך…

 

זרעי דלעת

גם הם עושים פלאים למצב הרוח בזכות חומצת האמינו המופלאה שנמצאת בהם ומגבירה את ייצור הסרוטונין. מתברר שזרעי דלעת פועלים בצורה מסוימת כמו נוגדי דיכאון ולכן הם מסוגלים גם לעזור לכל מי שצורך נוגדי דיכאון כתרופת מרשם.

 

תפוחים

קחי לך תפוחים. רק תפוחים. הם עשירים בקוורצטין (סוג של נוגד חמצון) שמסוגל להפחית כאבים במתן שתן ובשלפוחית השתן, שפעמים רבות גורמים לדעיכה הנשית בחשק המיני.

 

מאכלים שמגבירים את החשק המיני – שוקולד

נו, ברור. הוא מתוק, טעים, ממכר, עשיר בגלוקוז שמעורר לחיים את כמויות הדופאמין והסרוטונין, מפחית סטרס ומחולל אושר. גם הקקאו עצמו תורם לזרימת דם מוגברת לעורקים, כך שזרימת הדם לפין תגבר ותהפוך את הזקפה לחזקה ומעולה.

 

ג'ינג'ר

אם מאכלים היו נכנסים ליקום הקולנועי של "מארוול" או DC, הם היו הופכים לסופרהירוז בעצמם. ג'ינג'ר לא זקוק לגלימת הסופרמן או מסיכת הבאטמן כדי לתרום לניסים ונפלאות במיטה. הוא משפר את זרימת הדם, שומר על בריאות העורקים ובשל כך עוזר המון בצד הפיזיולוגי כדי לשפר ביצועים – לגברים ולנשים כאחד.

 

מאכלי ים

השורות הבאות נכתבו עבור אלה מכם שלא שומרי כשרות ומוכנים לעשות עוד צעד להשגת מין איכותי ומספק. צדפות וסקלופים עשירים באבץ שמעלה מאוד את רמות הטסטוסטרון והאסטרוגן בגוף ובכך מגבירים עוד ועוד את החשק למין. אם אכילת 50 צדפות ביום עזרו לקזנובה להפוך למאהב על, כמה מהן בטוח יעזרו גם לכם.

 

מאכלים שמגבירים את החשק המיני – תה ירוק

מתברר שתה ירוק הוא לא סתם בריא, אלא עושה פלאים לבריאות הגוף כולו. יש בו נוגדי חמצון וחשוב מכך – תרכובת הקרויה קטצ'ין שגם מעוררת את התיאבון המיני וגם יוצרת הגדלה של כלי הדם כך שהוא זורם טוב יותר, מחזק את איברי המין (הנשי והגברי) ואפילו תורם קצת לחיזוק וכן גם הגדלת הפין בזקפה.

 

דבש

בדבש יש חומר שנקרא בור, שמווסת את רמות ההורמונים. חומר נוסף בתוך הדבש כולל את תרכובת תחמוצת הפחמן התורמת לעוררות המינית.

מוצרי אומגה שלוש  – מאכלים שמגבירים את החשק המיני

סלמון, אגוזי מלך, זרעי פשתן וכל מה שמכיל אומגה שלוש מגביר את הפרשת הסרוטונין למוח, מרגיע מתחים, עושה פלאים לתחושת האושר וממלא בתשוקה.

 

חמוץ-מתוק

מתברר שזהו הטעם האולטימטיבי לריח הגוף הטוב במהלך הסקס ולכן כדאי לצרוך: תפוזים, מנגו, אננס ולימונים. על הדרך כדאי להימנע ממזונות חריפים או מתובלים.

 

מאכלים שמגבירים את החשק המיני – אבץ

כל מזון הכולל אבץ משפר מאוד את תפקוד מערכות הגוף ובראשן מערכת החיסון, כך שהטסטוסטרון מתגבר ואיברי המין נכנסים לפעולה עוצמתית יותר. האבץ מגדיל את ספירת הזרע הגברית ואת הסיכוך הנשי וכך שומר על ההנאה המינית של שני הצדדים. מזונות מועשרים באבץ לדוגמה הם: פטריות, אגוזים, דגים ופירות ים, גרעיני דלעת וחמניות ונבט חיטה.

 

מאכלים שמגבירים את החשק המיני – לסיכום

ישנם שלל מאכלים ודברים שניתן לעשות על מנת לשפר את החשק המיני שלכם – לעוד מידע שישפר לכם את חיי המין כנסו לדף הבית של XTRASIZE.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר