האם מותר לחצות כדור ויאגרה

ויאגרה הוא כדור שמיוצר על ידי חברת פייזר שמטרתו לטפל בתופעת אין-אונות, אימפוטנציה בקרב גברים אשר אינן מסוגלים להגיע לזקפה. התרופה פותחה בשנת 1996 ואושרה לשימוש בשנת 1968 והייתה התרופה הראשונה לבעיית האימפוטנציה שזכתה לאישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי. כיום, גברים רבים שסבלו או סובלים מהבעיה צורכים אותה, שאלה נפוצה שעולה בקרבם היא האם מותר לחצות כדור ויאגרה.

 

 

תופעות לוואי של ויאגרה

ויאגרה נתפסת כתרופה ללא תופעות לוואי משמעותיות אולם אסורה לצריכה לאנשים שמשתמשים בתרופות שמרחיבות את כלי הדם ואינה מומלצת לאנשים עם בעיות לב או לחץ דם גבוה. מבין תופעות הלוואי של התרופה ניתן למנות, כאבי ראש, הסמקה, סחרחורת, זקפה ממושכת מאוד (נדירה) ושלשולים (נדיר).

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

דרך הפעולה של ויאגרה

הויאגרה פותחה בטעות, כתרופה שמטרתה לטפל בלחץ דם גבוהה ותעוקת חזה, כאשר במהלך הניסויים הקליניים שבוצעו על ידי החברה על מספר נסיינים בווילס התגלתה תופעת לוואי, משעשעת משהו, כאשר הופיעה זקפה בקרב מספר משתתפים בניסוי.

התרופה פועלת על מנגנון שנשלט על יחיד חנקן חד חמצני בפין אשר נקלט לאנזים guanylate cyclase ומפעיל אותו, הדבר גורם להרפייה של שרירים ועורקים באזור הפין מה שמוביל לעלייה בזרימת לחץ הדם לאזור הפין ולכן לזקפה.

 

למה לחצות כדור ויאגרה

ישנם שני מניעים מרכזיים לחציית כדור ויאגרה, הראשון לחסוך בעלויות, מדובר בכדור יקר יחסית לכן חצייתו יכולה להוביל לחיסכון משמעותי בהוצאות של המשתמש. אפקטיביות פחותה, חלק מהצרכנים רוצים לקחת כמות קטנה יותר על מנת שהכדור ישפיע לאורך זמן קצר יותר מכדור שלם.

 

האם מותר לחצות כדור ויאגרה בבטחה

באופן כללי, ניתן לחצות תרופות המטפלות בבעיית האין אונות, ובפרט ניתן לחצות את הויאגרה עצמה. יחד עם זאת צריך לחצות את הכדור עם חוצה כדורים מקצועי, כלומר מספריים או סכין מטבח אינם ראויים לביצוע המלאכה. יחד עם האמור לעיל, חשוב לציין שלא בטוח לחצות את כל התרופות שבאות בצורת כדור, אפילו אלו שמעוצבות כך שיש מעין חריץ באמצע.

 

האם לחצות כדור ויאגרה פוגעת ביעילות

באופן כללי, הדבר תלוי בסוג הכדור אותו רוצים לחצות, כלל אצבע הוא שכדורים המגיעים בצורת ג'ל מצופה או קפסולות נפתחות לא אמורות להיחצות שכן מדובר בשכבת הגנה שאמורה למנוע מהכדור להיפתח בקיבה.

ויאגרה איננה כדור מהסוג האמור, לכן חצייתה לא אמורה לפגוע בתפקוד של התרופה, כלומר פרט לכך שהמינון יהיה נמוך יותר וההשפעה קצרה יותר האפקט של התרופה לא אמור להיות שונה מבעת צריכת כדור שלם.

 

לחצות כדור ויאגרה – מיתוסים על ויאגרה

קיימים מספר מיתוסים הנוגעים לשימוש בויאגרה, כאשר הנפוץ ביניהם הוא שהתרופה מעוררת מינית בפני עצמה ושהיא מובילה להנאה מוגברת מיחסי מין בקרב גברים שלא סובלים מבעיות אין אונות, רוב המחקרים שבוצעו בנושא הצביעו כי אין קשר בין הדברים ושהתרופה לא משפיעה על התפקוד המיני של אלו שאינם סובלים מאימפוטנציה.

כמו כן, קיים מיתוס לפיו ויאגרה פוגעת בראייה, המיתוס מבוסס על מחקר שבוצע על יד מנהל המזון והתרופות האמריקאי שבדק את הקשר בין הדברים אולם לא הצליח לבסס איזשהו קשר בין צריכת הכדור לבין עיוורון.

מיתוס נוסף הוא שצריכת ויאגרה מובילה לזקפה לא רצונית, ואכן מדובר במיתוס, ויאגרה לא גורמת לזקפה שאיננה נשלטת אלה מעודדת אותה במקרה של גירוי מיני, כלומר מי שצורך את התרופה לא צפוי לקבל זקפה מצריכת התרופה בלבד.

 

זיופים

ויאגרה היא אחת התרופות המזויפות ביותר בעולם, מחקרים מראים ששמונה מעשר תרופות מזויפות שנתפסות הן תרופות שנועדה לטפל באין-אונות, ויאגרה מזויפת היא תופעה מדאיגה ומטרידה מכיוון שאין לדעת מה יהיו תופעות הלוואי של צריכת תרופה מזויפת שלא קיבלה אישורי בטיחות ויעילות

לאור האמור לעיל, כאשר פונים לרכוש ויאגרה חשוב לקנות אותה ממקום אמין ובטוח, בנוסף חשוב לשים לב שצבע הכדור אחיד, לשים לב לאות f שמופיעה בלוג Pfizer ולהשוות אותה ללוגו המקורי.

כמו כן, כדאי לשים לב לצורה של הכדור ולמספר הכדורים בחבילה, ויאגרה מגיעה בחבילות של ארבעה כדורים או של כדור בודד. אם יש בחבילת ויאגרה מספר שונה של כדורים כדור לוודאי שהיא מזויפת.

הויאגרה היא תרופה שהובילה למהפכה של ממש בקרב גברים הסובלים מאין אונות, כאשר חלק לא קטן מהם שאל את עצמו האם מותר לחצות כדור ויאגרה. התשובה לכך היא שזה מותר אולם יש לשים לב לכך שההשפעה עלולה להיות פחותה מהרגיל.

 

הפתרונות הטבעיים שאנו מציעים ב XTRASIZE

ב-XTRASIZE אנו גאים להציע מגוון רחב של פתרונות טבעיים לבעיית הזקפה:

לחצות כדור ויאגרה

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר