מה לעשות כדי להגביר את התשוקה בזוגיות?

איבדתם כבר את הריגוש, הפרפרים האלה בבטן כאשר אתם נכנסים עם בן / בת זוגכם למיטה. המאמר מה לעשות כדי להגביר את התשוקה בזוגיות נוצר בדיוק בשבילכם. במאמר נציג שלל טיפים שיכולים לעזור לכם להצית מחדש את הריגוש וגרום לפרפרים בבטן להתעופף בשנית.

 

 

להגביר את התשוקה בזוגיות – הגורמים לשחיקה בזוגיות

זוגיות ארוכת טווח היא עניין מאתגר וחשוב שתדעו שאם נתקלתם בבעיות כאלו ואחרות במהלך חיי הנישואין או הזוגיות שלכם, אתם לא לבד. זוגות רבים חווים קשיים בזוגיות כגון ירידה בתשוקה ובחשק המיני, ריבים בנושאים כמו חלוקת המטלות בבית, חינוך הילדים ותפיסת חיים שונה. בזוגיות הנמשכת זמן רב, שלב החיזור הנלהב מפנה את עצמו לטובת התמודדות עם החיים האמיתיים ואלו עשויים להשפיע על המוטיבציה, המצב הרוח הכללי והיחס לבן הזוג. אלו הם מצבים שכיחים מאוד והחדשות הטובות הן, שלרובם יש פתרונות נגישים שיוכלו לסייע לכם לשפר את חיי המין והזוגיות שלכם, מבלי שתצטרכו להמשיך ולסבול ולחיות עם תחושות מעיקות. כאן תוכלו לבחון איך ניתן להגביר את התשוקה בזוגיות שלכם.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

טיפים להגביר את התשוקה בזוגיות

קיימות מגוון דרכים לעשות כדי להגביר את התשוקה בזוגיות. אתם יכולים להחליט כי אתם מנסים חלק מהן או משלבים בין כמה מהן, אך הדבר החשוב ביותר הוא לא להתייאש. גם לבנות את הזוגיות בשלביה ההתחלתיים הצריך זמן וסבלנות ולכן, גם לשקם אותה ולהחזיר עטרה ליושנה כרוך לעיתים בתהליך שאינו מידי. בכל מקרה, הנה כמה רעיונות שיכולים לתת לכם הזדמנות לשפר את הזוגיות ולהפוך אותה למה שתמיד איחלתם לעצמכם:

 

ניתוח להגדלת פין

אחד הגורמים לתסכול בחיי המין הוא אורך פין לא מספק. המצב הזה, שעלול לגרום מבוכה ותסכול לשני בני הזוג, ניתן כיום לפתרון פשוט יחסית, בצורת ניתוח פלסטי הכולל החדרת שתלי סיליקון אל שריר הפין. כמובן, שכמו בכל ניתוח, גם בהליך הזה ישנם סיכונים מסוימים ומי שחושש לאיבר מינו או בריאותו הכללית, רצוי שיחפש אלטרנטיבות אחרות.

 

הגדלת פין טבעית

השיטה הטבעית להגדלת הפין היא באמצעות שימוש בתוספי מזון משוכללים. תוסף ה- xtra Size למשל, מבוסס על חומרים טבעיים בלבד ואינו מצריך התערבות כירורגית פולשנית וכואבת שעלולה להסתבך. מדובר בתוסף תזונה המשפר את הקיבולת של הרקמות העדינות בפין לקלוט דם המוזרם אליהן וכך מסייע בסופו של דבר להשגת זקפה קשה לאורך זמן ולהאריך ולעבות את איבר המין הגברי.

 

פתיחת הזוגיות והשתתפות במסיבות חילופי זוגות

נכון, הרעיון הזה מצריך חשיבה עם ראש פתוח ובהחלט לגיטימי שלא יתאים לכל אחד, אך זוגות שהתנסו בחוויות מהסוג הזה מדווחים לעיתים קרובות גם על שיפור משמעותי בזוגיות שלהם עצמם, זו שנמשכת הרבה אחרי שחוזרים הביתה ורמות האופוריה יורדות. בזוגיות פתוחה ומאפשרת אין הכוונה לוויתור על חיי המין הזוגיים והזוגיות בכלל ולא מדובר בפרידה או הפרדת כוחות. מדובר במהלך שנועד בסופו של דבר לתרום לשני בני הזוג ומומלץ לערוך אותו עם ליווי מקצועי של מטפל המתמחה בתחום.

 

טיפול זוגי

בהמשך לסעיף הקודם, יש לציין כי טיפול זוגי עשוי לעשות פלאים בזוגיות ובמיניות שלכם, גם אם המצב נראה לכם נואש וחסר סיכוי. מעבר לענייני תקציב, חשוב לבחור מטפל או מטפלת שאתם באמת מתחברים אליו ויש אתו כימיה והבנה לאורך זמן. חשוב להיות פתוחים וכנים עם כל מטפל זוגי שתבחרו, כדי לממש את מלוא הפוטנציאל של הפגישות. אין לכם מה להתבייש, מטפלים זוגיים ומיניים כבר שמעו הכול במהלך הקריירה שלכם ובכל מקרה יש חיסיון על כל מה שנאמר בחדר, כך שאתם יכולים להיות משוחררים לחלוטין.

 

משחקים בחדר המיטות וצפייה משותפת בסרטים ארוטיים

לעיתים הפתרון הטוב ביותר להגביר את התשוקה בזוגיות היא קבלת השראה מאחרים. ההשראה הזו יכולה להיות בצורת סרטים ארוטיים המציגים תנוחות חדשות שלא הכרתם ובכלליות תורמים להגברת החשק המיני. גם קריאה משותפת של סיפורת ארוטית יכולה לתרום להתחממות האווירה ואפילו משחקי משימות או שאלות-תשובות שובבים שניתן כיום למצוא ללא קושי בחנויות מתנות ובחנויות לאביזרי מין. בהקשר לכך, גם שימוש בצעצועי מין יכול לסייע לשיפור משמעותי בחיי המין והגברת התשוקה. אלו יכולים להיות צעצועים שאתם כבר מכירים, או צעצועים חדשים שכיף להתנסות עליהם יחדיו ולגלות מחדש את הגוף, הצרכים והחשקים שלכם.

 

טיפוח עצמי

הסעיף הזה אולי נראה אלמנטרי, אך ההשפעה שלו על הירידה או העלייה בתשוקה משמעותית מאוד. בטיפוח הכוונה לכל אותן פעולות קטנות שמחמיאות לנראות החיצונית שלכם וגורמים לכם להיות אסתטיים ומושכים. גוף ושיער נקיים, ציפורניים גזוזות והיגיינת פה הן המובן מאליו. הוסיפו לכך גם התבשמות בניחוח מפתה, תספורת חדשה ואפילו בגד שלא משאיר הרבה מקום לדמיון ותוכלו להחזיר לבני הזוג את התשוקה האבודה והריגושים שאפיינו את תחילת הקשר.

 

חזרה לשלב החיזור

אותו שלב בתחילת הקשר המאופיין בתחושת התרוממות רוחנית, שמחה והתרגשות, בדרך כלל גם מאופיין במחוות קטנות המלבות את התחושות האלו. זה הזמן לחזור אל אותן מחוות ואף להעניק נוספות, כדי לחזור ולרגש את בני הזוג. במקום תחושה של בנאליות ושעמום, חשבו על דרכים יצירתיות להחמיא לבני הזוג, להראות את התלהבותכם מהם ולהלהיב גם אותם.

 

המשמעות של תשוקה לזוגיות כולה

גם כשהזוגיות טובה לכאורה והדבר היחיד שפגום בה הוא חיי המין השחוקים, לא תמיד זהו באמת המצב. שיפור חיי המין ולהגביר את התשוקה בזוגיות באמצעות שימוש באמצעים כמו הגדלת הפין עם תוספי מזון טבעיים, הכרת צעצועי מין חדשים, טיפול זוגי ועוד, יכולים להשפיע לחיוב על הזוגיות כולה. זהו למעשה מעגל המפרה את עצמו וכל אלמנט בו קשור באופן בלתי נפרד לאחר.

לכן, יש חשיבות ראשונה במעלה להחזרת התשוקה לזוגיות ויש מצב סביר שלרוב תגלו שיחד עם הפריחה המינית המחודשת גם הזוגיות שלכם נהנית מתקשורת טובה יותר, זמן איכות רב אחד עם השנייה, פתרון בעיות קליל והסכמות רבות יותר. יחד עם זאת, כמובן שאם הבעייתיות בזוגיות באה לידי ביטוי בעוד מישורים מלבד זה המיני, יש לטפל בכל אחד מהם עם מלוא תשומת הלב ולוודא כי אתם מלבנים את היחסים ביניכם במלואם. זכרו כי זוגיות לטווח ארוך נמשכת לעיתים חיים שלמים ואם אתם מעוניינים לחיות חיים אלו באושר וסיפוק, עליכם לוודא כי אתם מתקנים את כל מה שניתן, יחד עם האדם עמו אתם חולקים את הזוגיות.

 

פתיחות ותקשורת הן המפתח להכל

הגדולה היא להתייחס למשברים בזוגיות כנקודת פתיחה ולא כנקודת סיום. אם משכילים להתמודד עם האתגרים השונים בצורה בריאה, לדון על כל דבר בנועם ולהתפשר היכן שצריך, יש סיכוי טוב לעבור בשלום כל משבר המאיים על שלמות התא הזוגי. משברים כגון ריבים, ירידה בתשוקה וחוסר חשק יכולים להיות הזדמנות ללמידה ופריחה משותפת ולאו דווקא לפירוק החבילה. לכן, לא משנה איזה טיפ מיישמים: הגדלת הפין, פניה לטיפול זוגי, חזרה לשלב החיזור וכדומה, חשוב לעשות זאת עם פתיחות ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך, לתת לבני הזוג צוהר זה אל לבו ומחשבותיו של זו ולשתף אחד את השנייה בכל הקשיים והלבטים.

רכישת כלים לתקשורת מקרבת, בריאה ונעימה תוכל לשמש אתכם לא רק בהתגברות על המשבר הנוכחי אלא גם בהתמודדות עם אתגרים עתידיים. לרוב, תוכלו ליישם את אותם הכלים על מגוון סיטואציות וכל עוד יהיה סנכרון בין בני הזוג יש אפשרות סבירה שהמשבר יחלוף והזוגיות תמשיך ללבלב.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר