איך לשכנע את בן או בת הזוג לבקר בחנות סקס?

אם גם אתם מוצאים את עצמכם תוהים איך לשכנע את בן או בת הזוג לבקר בחנות סקס, הכתבה הזו בשבילכם. מה כדאי לעשות ואיך מדברים עם פרטנרים שמתנגדים לזה במיוחד? כל התשובות כאן לפניכם:

 

 

המפתח הוא הקשבה

החשק המיני וההעדפות המיניות של כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להיות שונים לגמרי. אז מה עושים כשאחד הצדדים מאוד רוצה לגוון בסקס והשני חושש או אפילו מתנגד? בני זוג שנמצאים יחד שנים לא תמיד מוצאים את התשובה הנכונה לשאלה הזו ולכן, כמו תמיד, המפתח הכי טוב שאפשר להציע הוא הקשבה. ועדיין, לא בטוח שאחרי שהקשיבו לכם בצד השני, יקבלו את דעתכם. אחת הדוגמאות הטובות לכך היא חנות סקס: היא מאוד רוצה למצוא איתו צעצועי מיטה, הוא נמנע מזה בלי לפרט מדוע. אז כיצד לשכנע את בן או בת הזוג לבקר בחנות סקס? 

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

איך משכנעים כאשר הסקס כבר לא זוהר ביניכם?

תקשורת זוגית שמבוססת על מערכת יחסים אינטימית היא בסיס נכון לסקס טוב. תקשורת הרבה פעמים לא תתעמק בחשק המיני שלכם באותו רגע, אלא גם במצבים הכי כמוסים ואינטימיים שלכם, בהעדפות ובתשוקות הכי מוגזמות, ברצון להתנסות בדברים חדשים במיטה וגם על הצרכים המיניים שיש לכל אחד מכם. 

בשלב מסוים בזוגיות, הסקס תופס איזשהו מקום של "נורמלי" מידי. הוא כבר לא מסעיר או מרגש אתכם כמו בהתחלה ולכן לפעמים התרופה היא למצוא עזרים חיצוניים שיעזרו. חלקכם בוודאי צופים בסרט כחול יחד כדי להצית ניצוצות או לקבל רעיונות, אחרים ינסו מסיבת חילופי זוגות וגברים מסוימים בחבורה יספרו שהם משתמשים בטבליות הטבעיות של אקסטרה סייז כדי להעצים את התפקוד של איבר המין ולהפנט את בת הזוג במיטה. אופציה נוספת היא כמובן חנות סקס, שבה תוכלו לרכוש צעצועי מיטה חדשים, לקבל רעיונות והשראה, אפילו להתנסות בחוויות מיניות חדשות זה עם זו שקודם לא חשבתם לנסות. 

אלא שבכל אחד מהרעיונות האלה, עלול להיווצר מצב שבו אחד מבני הזוג לא פתוח לרעיון ומתנגד אליו. מה עושים אז? האם תוכלו להשיב את חיי המין שלכם למסלול תקין ללא עזרה? בשלב זה, עליכם להשתמש במיומנות ההקשבה ולנהל ביניכם שיחה כנה ועמוקה, בדיוק כמו שאתם יודעים. בשיחה יעלו כל הטענות לגבי היתרונות של חנות הסקס או למה כדאי לבקר בחנות סקס, אך עליכם לקחת בחשבון גם את הטענות או החסמים של הצד השני. אם תהיו קשובים מספיק, תוכלו לרדת לשורש הבעיה ולהבין איך לפתור אותו. 

 

עודדו את בני הזוג לגלוש איתכם בחנות סקס וירטואלית

חנות הסקס היא מקום שבו עולם המין והמיניות מקבל צורה, פנים וצבעים. תמצאו בחנות אביזרי עונג לנשים ולגברים מכל סוג, גודל וצורה. למעשה, עוד לא נולדו האחת או האחד שאין שום אביזר שיתאים להם מבחינת המבחר, כך שהמגבלה האמיתית היא השחרור וההתנסות שבמוצרים האלה. כיום כבר אין צורך לגשת לחנות סקס פיזית ולהיתקל בשאלות מביכות מצד המוכר, או חלילה בפרצופים של זוגות אחרים. הסבירו לבני זוגכם שרוב חנויות הסקס כיום הן וירטואליות. אפשרו להם לצאת איתכם לסיבוב ברשת ולראות יחד מה קיים. הגלישה המשותפת תביא בוודאי גם לשיחות משוחררות וכנות יותר, אולי אפילו להתרככות של הצד השני. 

 

גלו את הקשיים האמיתיים של בני הזוג

נסו לחשוב על הצורך האמיתי של בני הזוג שלכם: מה יכול להיות החסם האישי שלהם לביקור בחנות סקס פיזית או וירטואלית? האם הם חוששים שזה פתח למצב שבו צעצוע חדש יגרום לכם יותר עונג מהם עצמם? האם הם מפחדים שתרצו לקבל איתו זמן לבד כדי לענג את עצמכם? האם מדובר בקיבעון לאור תרבות או חינוך מבית, שבהם כל עיסוק מיני נחשב לחטא או לטאבו? שאלו את בני הזוג מה באמת מפריע או מגביל אותם מלנסות להגיע לחנות הסקס. אם מדובר על חסמים או בעיות פסיכולוגיות שהם מעלים, אפשר אפילו להגיע למפגש-שניים אצל סקסולוגית, או יועץ זוגי. 

 

צרו הסכמות ביניכם

אחד הכלים המוצלחים ביותר לתקשורת מינית עם הפרטנרים שלנו, הוא הסכמות בין הצדדים. בכל סקס ביניכם אתם יוצרים הסכמה (גם אם לא מפורשת) של גבולות האסור והמותר, מה מסב עונג ומה מסב כאב, מה אפשר לנסות ומה לא מקובל עליכם אף פעם. אלא שהפעם, כדאי לקחת את נושא הסיכומים אל מחוץ לחדר המיטות ולהסכים עם בני הזוג שלכם דבר או שניים לגבי אופן הביקור בחנות הסקס. נסו להגיע איתם להסכמה שעל פיה הביקור בחנות איננו מחייב, כלומר שלא חייבים להגיע כדי לרכוש משהו ושמדובר רק ב"סיור התרשמות" קצר. החליטו ביניכם על טווח הזמנים שבו תשהו בחנות, כדי לא ליצור לאחר מכן מצב של מתח או תסכול אצל הצד המהסס. חשוב שתשדרו ביטחון לבני הזוג שלכם ותבהירו להם שוב ושוב, שהביקור נועד רק ליצר הסקרנות ומתוך רצון להטיב יותר עם שניכם ותו לא. כמובן שלא תהיה בו שום פעולה שלא מקובלת עליכם, כמו רכישה של דבר מה. 

 

נסו להציע שתבקרו בחנות סקס לבדכם

אם בני הזוג שלכם מתנגדים למרות הכל ומסיבותיהם להיכנס לחנות סקס, תוכלו לנסות לשוחח איתם על מצב שבו אתם ניגשים לשם לבדכם. ייתכן שבני הזוג ישמחו שתפתיעו אותם עם אביזר חדש או רעיון, גם מבלי שתחייבו אותם להגיע לשם פיזית. שאלו אותם על הנושא ובדקו האם הם יעדיפו שתגיעו לחנות לבדכם ותצאו ממנה עם רכישות. אם בשלב הראשון הם מוכנים שתבקרו בחנות אך מבלי לרכוש דבר, אל תשכחו לפרט על הביקור שלכם שם ככל שתוכלו. ספרו על המראה, על התחושה, על הרעיונות והאפשרויות שהבחנתם בהם – כל נתון שיעורר אצלם את יצר העניין, הסקרנות והגירוי. 

 

ועוד כמה פרטים שאולי יפחיתו מרמת החששות: 

חנויות סקס נחשבות כיום לחנויות מוצרים לגיטימיות במיוחד והטאבו שהן סבלו ממנו בעבר, התפוגג כמעט לחלוטין. אם בעבר נאלצנו לדמיין חנויות חשוכות ואפלוליות בפינת הרחוב, כיום מדובר בחנויות מכובדות לכל דבר ועניין, המתייחסות ללקוחותיהן בכבוד ולנושא המיניות בצורה מכובדת מאוד, ללא בוטות מוגזמת. חלק גדול מתעשיית המין עברה למרחב הוירטואלי ולכן גם חנויות הסקס ברובן, נמצאות כיום ברשת. כשאתם בוחרים חנות מסוימת, בחנו את טיב מוצריה וודאו שהם מיוצרים מחומרים איכותיים ועברו תקן ישראלי, אירופאי או אמריקאי. 

אם אתם רוצים לנסות אקטים חדשים עם מוצר מסוים מבלי לחשוף את בני הזוג שלכם למרחב החנות שהם מעדיפים להימנע ממנו, תוכלו לשתף אותם רק במוצר עצמו ולשאול לדעתם עליו. ייתכן שזה יסיר מהם חלק גדול מהחששות כלפי תהליך הרכישה והנוכחות במקום פיזי. 

חנות סקס

 

איך לשכנע את בן או בת הזוג לבקר בחנות סקס
איך לשכנע את בן או בת הזוג לבקר בחנות סקס

 

איך לשכנע את בני הזוג לבקר בחנות סקס? הקשיבו, תמכו והציעו רעיונות

שיחה כנה על חנות הסקס תחשוף הרבה ממה שהפרטנרים שלכם חושבים על הנושא ובכלל, על התפיסות שלהם לגבי מין ומיניות. תיזמו איתם שיחה, הקשיבו להם ואל תנסו לשכנע אותם או להפעיל עליהם לחץ, כדי לא ליצור מריבות או כעסים מיותרים. ככל שתקפידו לברר מהם המניעים של בני הזוג לוותר על הביקור בחנות הסקס ולאחר מכן להציע פשרות, הסכמות או רעיונות אחרים מכל אלו שהעלינו כאן, סביר להניח שאחד מהם בכל זאת יאפשר להם לבדוק את הנושא. אחרי הכל, גם הם מעוניינים להמשיך ליהנות איתכם מסקס טוב ורוצים שתהיו מסופקים ומאושרים.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר