כמה פעמים מומלץ לעשות סקס בשבוע

כמה פעמים לעשות סקס בשבוע, פעם? פעמיים? ארבע? כל יום? תלוי את מי שואלים. אקסטרה סייז מציגים לכם את ההמלצה הטובה ביותר לכמות השבועית ואיך להשיג אותה: אם נבחן רגע את הרגלי המין האנושיים, נגלה שהאנושות אוהבת לעשות סקס, לדבר על סקס ולהתעניין בסקס. אבל האם אפשר לקבוע לנו את מסגרת הפעמים השבועית? ועל בסיס מה? וכאן בדיוק אנחנו נכנסים להיכל הסיבתיות. או מה שאוניברסיטת טקסס קוראת לו בפשטות רבה יותר – "237 הסיבות למין". שמעתם טוב. יש 237 סיבות לסקס ואתם יכולים להשתייך לאחת מהן או למאות מהן. הסיבות כך אומרים, הן אלה שיקבעו לכם כמה פעמים מומלץ לעשות סקס בשבוע. אז נתחיל:

 

 

סקס הוא דבר בריא – כמה פעמים לעשות סקס

סקס הוא עניין בריא פיזית ונפשית. הוא תורם לשמירה על תקינות הגוף, משחרר לחצים, תורם לתחושת הרוגע והחיוביות, שורף קלוריות ועל פי מחקרים אפילו משפר את מראה העור. אבל כשהוא מגיע מהסיבות הלא נכונות, הוא יכול בקלות לפגוע בבריאות הפיזית והנפשית. הנה לכם דוגמה של זוג שנמצא במערכת יחסים כבר שנה.

היא דורשת סקס כל יום והוא שעובר תקופה מורכבת מתקשה להיכנס לעניינים. בת הזוג ממשיכה ללחוץ וכתוצאה מכך הוא מוכן להיכנס למיטה, אבל לא עושה זאת בהרבה רצון. מהו גורלו של זוג כזה? עד כמה הוא יכול ליהנות ולהיות מסופק מהיחסים כשאחד הצדדים עושה זאת רק כדי לרצות את בן הזוג השני?

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

מה מחקרים מראים

על פי אותו מחקר סיבות מפורסם, יש שני סוגי אנשים בהקשר של קיום יחסי מין: אלה שמקיימים יחסים כתוצאה מרצון לחזק את הקשר ולהטיב עם הזוגיות ובן או בת הזוג וגם כמובן להעצים את עצמם. ואלה שמקיימים יחסים רק כדי לרצות או לספק את בני הזוג, כדי לסמן "וי" על הסיטואציה וכדי לצאת ידי חובה. הראשונים על פי המחקר עושים סקס מסיבות חיוביות והאחרונים כך מסתבר, עושים את זה כדי להימנע מתחושות של אשמה, מריבות או כעסים בקשר.

אם יש לכם יחסים מיניים שנולדו כתוצאה מגישה חיובית, הם משדרגים את הקשר באופן עקבי ושני הצדדים מרוויחים זוגיות מלאה, טובה ובריאה יותר. הם גם אלה שבדרך כלל יהיו יותר מרוצים מהקשר שלהם זה עם זו ומסופקים מאוד מחיי המין.

וכדי שזה ימשיך לקרות גם בתקופות קשות, יש לשמור על תקשורת פתוחה ברמה גבוהה מאוד ולעבוד קשה כדי לשמר את מה שטוב וחיובי. המסקנה היא שזוגיות מתחילה עוד הרבה לפני שהיא עוברת למיטה. ואם אתם רוצים שכמות הסקס השבועית שלכם תהיה ממקום נוח וטבעי שמקובל על שני הצדדים ונכון לשניכם, צריך לעבוד בשבילה. והרבה.

 

אחד הצדדים רוצה יותר פעמים בשבוע: האם מדובר בבעיה?

אז מה קורה כשאחד מכם רוצה יותר והשני פחות? איך מגשרים על הפער הזה שבין רצוי למצוי? הסקסולוגים ויועצי הזוגיות מציעים כמה שיטות פשרה, אבל לפני כן הם ישלחו אתכם למצוא בעצמכם כמה תובנות:

 

אם אתם הצד שרוצה יותר

עליכם לזכור שכל עוד בני הזוג שלכם פחות צמאים לסקס הם גם סובלים מאוד מתחושות אשמה וביקורתיים כלפי עצמם. הם נוטים לחשוב שכל בעיה בקשר נובעת מהם ומההתנהגות שלהם וכשאתם לא מרוצים מהם, גם אם הם מאוד משתדלים, הם כל הזמן חוששים.

יש המון פחד מסיטואציה שבה הצד השני כל הזמן מצפה למין ובכל פעם שאתם דוחפים אותם לשם ממקום שלא טבעי ונוח להם, רומזים להם, גוערים בהם ואפילו קובעים איתם מראש, הם משתתקים. וגם עושים. אבל לא מתוך גישה טובה.

 

אם אתם בצד של אלה שמעדיפים פחות סקס

תזכרו שלפעמים הצד השני בסך הכל רוצה בקרבתכם ולהרגיש אינטימיים. לפעמים רק חיבוק ונשיקות יענו על הצורך הזה ולפעמים הצרכים הפיזיולוגיים שלהם דורשים יותר.

הבינו שזה בסדר גמור שהם מרגישים כך. אף אחד לא מגיע עם הוראות הפעלה שמתוכנתים על פי מצב הרוח והחשק האישי שלכם ומעולם לא נקבע ששני בני זוג צריכים להיות באותה רמה של תשוקה. ככל שתבינו זאת יותר, תרגישו פחות ופחות אשמים. באותה נשימה גם בני הזוג יפסיקו לחשוב שהם דוחים אתכם.

בשורה התחתונה – שניכם רוצים בסקס, אבל בתדירות שונה. וזה בדיוק המקום שבו שניכם צריכים למצוא את עמק השווה, להחליט על כמות הפעמים ששניכם תהיו מאושרים ממנה וכן, לפעמים גם להתפשר. זכרו שלפעמים יש ירידה בתיאבון המיני בעקבות תקופה קשה, מצב בריאותי בעייתי, שיעמום, חוסר השראה ויצירה, תסכולים לגבי המימוש העצמי ועוד.

כל אלה הם תחושות נפשיות שבכלל לא קשורות לסקס באופן אישי ועשויות לגרום לכם להימצא בתוך תקופת יובש די ארוכה. ולכן אם תטפחו את הנפש שלכם ותמלאו אותה בדברים אהובים, נעימים ומסקרנים, הם יעזרו לכם להשיג מין הרבה יותר איכותי ובתדירות יותר גבוהה.

 

כמה סקס בשבוע אנשים נשואים עושים? וכמה רווקים?

והנה לכם עוד נתון מעניין למדי: על פי סקר ישראלי שנערך, כ-35% מהאוכלוסייה נכנסת למיטה יותר מפעמיים בשבוע, אבל יש אבל: רק 14% מכלל הרווקים בכלל מקיימים יחסי מין בתדירות הזו, לעומת 86% מהנשואים שמקיימים יחסים פעמיים בשבוע ומעלה. הנשואים שבעי רצון יותר מחיי המין שלהם (59%) לעומת הרווקים (26%) ומתברר שנשים נשואות מרוצות יותר מחיי המין שלהן (57%) לעומת גברים (49%).

 

אז איפה פה הבעיה?

שגם הפעם, לא מדובר בכמות כמו שמדובר באיכות. בני הזוג יכולים להיות חברים נפלאים זה לזה לאורך שנים, אבל האינטימיות ביניהם כמו גם התשוקה, עלולה לרדת משמעותית. ככל שהם יתעלמו מהבעיה ולא יטפלו בה הם יגרמו לכך שהזוגיות ביניהם תדעך: אחד מבני הזוג נמשך לפתע לאנשים אחרים, שני בני הזוג מפנטזים על דברים שהם היו רוצים לממש מחוץ לזוגיות ותדירות הסקס ממשיכה לרדת ולרדת…

ופה קובעים המומחים, שככל שהסיבות שלכם להיכנס יחד למיטה הם ממקום של ריצוי, סיפוק היצרים של בני הזוג, של יציאה מידי חובה – הם יגרמו לחיסול הנישואים. ככל שהסקס בין בני הזוג מפסיק להיות מספק ומהנה, גם אם התדירות שלו גבוהה, הוא יביא איתו בעיות בשלב הראשון ואת סיום הנישואים בשלב הבא. ככל ששני בני הזוג לא עובדים על הדברים ביחד ומחליטים על התדירות השבועית ממקום שבו שני הצדדים מרוצים, גם הפעם נשקפת סכנה להמשך החיים יחד.

לתוך הוואקום הזה נכנסים עוד פרמטרים כמו ההתאמה המינית שמראש הייתה בין שני בני הזוג והיכולת שלהם לשמור על זוגיות פתוחה כדי לצאת ממשברים.

 

אז כמה פעמים לעשות סקס בשבוע?

לאור כל מה שסיפרנו לכם כאן, התשובה היא – כמה שאתם רוצים! כל עוד שני הצדדים נהנים מזה, מקיימים סקס מהסיבות בצד החיובי של המשוואה ולא מהצד השלילי שלה, מספקים זה את זה, נהנים מזה ושומרים על טיב הקשר – כל כמות היא כמות מומלצת! כל עוד היחסים המיניים שלכם לא פוגעים בצד השני נפשית או בריאותית, כל עוד אתם לא סובלים תוך כדי האקט או נפגעים אישית מהתדירות והציפיות של בני הזוג זה מעולה ואתם רשאים להמשיך לתפקד כרגיל.

טוב לכם עם פעם בשבוע? נפלא.

אתם נהנים יחד שלוש פעמים בשבוע? מושלם.

לא מצליחים להוריד ידיים אחד מהשנייה 24/7? שאפו לכם.

עושים סקס כל יום ומרגישים שעדיף לרדת במינון? אל תרגישו רע להציע הצעה כזו. היא רק תחזק את הזוגיות ואת חיי המין שלכם.

ואגב – אם הגדרתם עד היום סקס כאקט של חדירה בלבד, אל תשכחו שגם מין אוראלי הוא סקס, אוננות היא סקס, התפשטות וארוטיקה היא סקס ובכלל, כל פעולה שבה איכשהו מעורבים אתם ואיברי המין שלכם נחשבת לחלק מהתדירות השבועית וצריכה להיספר בתוכה. למוצרים שיעזרו לכם בחדר המיטות היכנסו טבע פלז'ר.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר