ויאגרה כנגד XtraSize – כל ההבדלים החשובים

ויאגרה כנגד Xtra-size – ענף מוצרי ותכשירי המין לשיפור התפקוד המיני, הכניס לעולם מגוון תכשירים, תוספי תזונה ותרופות לטיפול  בבעיות האין אונות ושיפור חיי המין בכלל. בעבר רוב המוצרים והתרופות כמו: הויאגרה, הסיאליס, קמגרה, לויטרה ועוד נתנו מענה חלקי לטיפול בבעיות האימפוטנציה, וסר הזקפה, שפיכה מוקדמת או זקפה חלשה. לאחרונה נכנסו לענף זה גם אפשרויות נוספות של טיפול טבעי באימפוטנציה כמו טבליות ה- Xtra-size שהביאו עימם בשורה מהפכנית וחדישה של טיפול טבעי יעיל ואפקטיבי אף יותר מהתרופות כמו הויאגרה.

 

 

ויאגרה כנגד Xtra-size – הטיפול המסורתי

כאמור, תרופת הויאגרה, הינה תרופה כימית המיוצרת מחומר כימי וניתנת לשימוש לאחר בדיקת רופא וקבלת מרשם רפואי במינון ובכמות התואמת למצבו הקליני של המטופל. לעומתו תוסף התזונה Xtra-size הינו מוצר טבעי ב- 100% המיוצר מחומרים טבעיים בלבד וצמחי מרפא בעלי סגולות לשיפור חיי המין. בשל היותו מוצר טבעי, הינו נחשב כתוסף תזונה, ואינו מצריך בדיקה ומרשם רופא.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

ויאגרה כנגד Xtra-size – החסרונות של ויאגרה

שימוש בתרופת הויאגרה אינו מתאים לכל אחד וגם המינון משתנה מאדם לאדם בשל המצבים הקליניים האינדיבידואלים של כל מטופל. יתרה מזו, גברים בעלי מחלות רקע כמו: לחץ דם, לב, סוכרת ועוד, השימוש בתרופה מוגבל ולעיתים אף אסור לשימוש בגלל תופעות הלוואי והנזק שהתרופה יכולה לגרום במצבים מסוימים. לעומתה, תוסף התזונה Xtra-size הינו מוצר טבעי ובשל היותו חסר תופעות לוואי ופועל ישירות על איבר המין, אין חשש ואין מגבלת שימוש לככל אחד כולל גברים בעלי מחלות רקע שונות.

נטילת ויאגרה לטיפול בבעיות אימפוטנציה הינה תרופה הפועלת ומשפיעה למשך כ-4 שעות בלבד והתוצאה תורגש רק בעת המגע והגירוי המיני על ידי בן/ת הזוג בלבד. משך ההשפעה הינו קצר יחסית ויש לתכנן זאת מראש. לעומתו תוסף ה- Xtra-size, הינו מוצר המגיע בטבליות לשימוש יומיומי וללא קשר וסמיכות לאקט המיני. בעת המגע המיני התוסף פועל באון ישיר ואין צורך בהכנה מוקדמת.

 

ויאגרה כנגד Xtra-size – הפתרון הטבעי

הויאגרה הינה תרופה כימית, הגורמת לעיתים לתופעות לוואי כמו: פגיעה בראייה, סחרחורות, בחילות, כאבי בטן ועוד. תופעה זו יכולה להשפיע במהלך האקט המיני ובכך גם להשפיע באופן שלילי על התפקוד המיני בזמן המשגל. תוסף התזונה Xtra-size לעומתו הינו מוצר טבעי לגמרי הפועל רק על איבר המין ועל כן אינו גורם לתופעות לוואי ו/או לאיבוד החשק והתפקוד המיני.

 

דיסקרטיות ונוחות

הבדל נוסף וחשוב לא פחות בין השימוש בויאגרה לבית השימוש בטבליות Xtra-size הוא הדיסקרטיות. הויאגרה ניתנת רק תחת מרשם רופא וחושפת אתכם בפניו. מצד שני ולנוכח העובדה שגברים רבים רוצים להימנע ממבוכה ולשמור על דיסקרטיות, רכישת תוסף התזונה Xtra-size באתר החברה, מבטיח לכם שמירה על דיסקרטיות מוחלטת  כולל משלוחים וקבלת המוצרים בדיסקרטיות מלאה.

אם גם אתם רוצים להנות מיתרונות תחליף הויאגרה Xtra-size? היכנסו לאתר החברה ותהנו ממבצעים חמים ומחירים אטרקטיביים לשביעות רצונכם.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

 

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר