אימפוטנציה: יש לנו את הפתרון המושלם בעבורכם!

כ-30% מהגברים בעולם סובלים מבעיות שונות הקשורות לאיכות הזקפה כמו אימפוטנציה. כמחציתם מעדיפים לשמור את הנתון הזה לעצמם ולמעשה נשאבים כבר מהאקט הראשון שבו הבעיה מתעוררת אל תוך עולם של חששות ופחדים הנוגעים לקיום יחסי מין. הדחקת המצב הבעייתי וגם הסתרת מידע רלוונטי מהפרטנרית המתוסכלת, שכלל לא מצליחה להבין מה קרה פה בכלל. גברים הסובלים מאימפוטנציה בעקבות נסיבות רפואיות או פסיכולוגיות שונות לרוב מתביישים בבעיה ומתקשים בשל כך להודות בה. מה שהם לא יודעים, הוא שקיימות היום שיטות טיפול יעילות במיוחד – מידיות, טבעיות, לטווח ארוך, ללא תופעות לוואי ובלי שום צורך במרשם רופא. הטיפול הוא דיסקרטי לחלוטין ואף אחד לא באמת צריך לדעת שקיימת בעיה. פשוט מפני שלאחר נטילת התכשיר הכל ייפתר כלא היה.

 

 

אז מה זה בכלל אימפוטנציה?

מדובר בתופעה פיזיולוגית שמתרחשת בזמן המשגל ולמעשה גורמת למצב שבו איכות הזקפה ירודה גם בעת גירוי.
רוב המומחים והסקסולוגים יאמרו לכם שהם בכלל מעדיפים לקרוא לזה "הפרעת זקפה" או "כשל זקפתי".
בגלל שמדובר במונחים מדויקים יותר וגם מפני שהמילה "אימפוטנט" כבר מזמן הפכה למילת גנאי שאף אחד לא היה רוצה שישתמשו בה כלפיו.
הבעיה בזקפה יכולה לנוע על פני איכויות שונות, החל מ"הרדמת" הפין שאיננו מגיב כלל לגירוי (הפרעה מלאה, שאיננה מאפשרת לקיים יחסי מין כלל) ועד זמנית או כזו המתרחשת לסירוגין, עד הגעה או אי הגעה של הגבר לאורגזמה (הפרעה חלקית, המאפשרת לקיים יחסים אך לרוב בלתי מספקים מהצד של האישה).אצל חלק מהגברים הסובלים, קיים מצב של זקפה מעולה עם נטייה לסבול מכך לעתים רחוקות – מצב שאיננו בהכרח מבטא בעיה פיזיולוגית ובדרך כלל יתברר שהוא קשור למרכיבים פסיכולוגיים מסוימים.

גם אימפוטנציה חלקית או מלאה יכולה להיות לאו דווקא ממניעים רפואיים אלא פסיכולוגיים: דמיינו מצב שבו הסקס הראשון היה כושל, פרטנרית מבטיחה הייתה דומיננטית מידי במיטה, פלרטוט מתמשך יצר ציפייה לא ריאלית ביחס לביצוע…
איך כל אלו עלולים להשפיע על הגבר בסקס? גרוע מאוד.
וכשמחשבות כמו "האם אצליח"/ "היא לא אוהבת"/ "איך עוד ארשים אותה עכשיו"/ "ממש קשה לי להביא אותה לאורגזמה" לוכדות את היצר הבסיסי וההתנהגות הטבעית של הגוף, הן מונעות מהסקס פעמים רבות להתממש בצורה ראויה ומספקת.
וכך למעשה נוצר מצב שבו לא "כשל גופני" כלשהו מחולל את הבעיה, אלא טריגר: אירוע חד פעמי בלתי מוצלח, שהיה כה גרוע עד כדי כך שהוא יצר מצב של הפנמה נפשית והתפרצות של הבעיה שוב ושוב, כמו במעגל קסמים אכזרי ואינסופי, שאין דרך לברוח ממנו.
גם גברים בעלי נטייה לחרדות, כאלה שסובלים מטראומות או פוסט טראומות וכל מצב נפשי קיים, עלולים לגלות כי הם חווים אימפוטנציה שנובעת מבעיות פסיכולוגיות שונות שמאפיינות אותם.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

רק מבוגרים סובלים. האמנם?

מומחים טוענים ששכיחות תופעות של אימפוטנציה ואין-אונות עולה ככל שמתבגרים והיא נמצאת בשיאה סביב גיל 50-60.
אך המצב בשנים האחרונות בשטח מעיד על אמת שונה לגמרי.
מאות ואלפי צעירים רבים סביב גילאי 20-30 מדווחים על אימפוטנציה בגיל צעיר.
למרות שהם נמצאים בטווח הורמונלי תקין ומאוזן ללא שום בעיה גופנית. איך זה ייתכן?

רשת האינטרנט הביאה איתה לעולם גם המון פתיחות ביחס לסוגיות שעד היום הוטמעו בחדרי חדרים.
אנשים משתפים, חולקים ונחשפים אל העולם מרצונם או בעקבות חשיפה של אדם אחר ששימש להם השראה והם מבינים כי סוגיות מיניות בעיקר, לא יגרמו עוד לחרם או נידוי חברתי כפי שהיה מקובל בעבר.
וכך לאט ובטוח צצים הצעירים מרחבי הרשת כפטריות אחרי הגשם ומדווחים על סיטואציות מיניות או קשיי ביצוע מבלי לחוש בושה בכך ונהנים מיצירת קשר עם בני גילם שחווים את אותן הבעיות ודנים בפתרונות אפשריים.
מעבר לכך – האנונימיות של הרשת יוצרת מצב שבו ניתן לשתף בבעיות שונות מבלי להזדהות וגם למצוא שלל פתרונות מוצלחים לבעיה מבלי שאף אחד אחר יהיה מעורב בתהליך.

נדמה שבעיות אימפוטנציה בגיל צעיר הן תופעה ותיקה שרק עכשיו נחשפת בהיקפה ומשום שהפתיחות לגביה גבוהה יותר.
גברים מבוגרים למשל, הם בעלי ניסיון חיים רב ולכן יכולים ליצור שיח פתוח יותר לגבי בעיות אינטימיות מאשר גברים צעירים.
אך גם סממנים מודרניים משפיעים על ההיווצרות של אימפוטנציה.
לדוגמא ישנה טענה נוספת לגבי אימפוטנציה בגילאים צעירים נוגעת לחשיפה לפורנו.
ידוע שבנים נוטים להיחשף לפורנו לראשונה כבר מגיל 9 (!)
ועל כן מתוודעים לנושא יחסי המין בדרך מופרזת, מוגזמת ובלתי ריאלית שלא תואמת את המציאות.
נכון להיום אין שום גורם מתווך שמבצע חינוך מיני יעיל לילדים ובני נוער וכתוצאה מהסקרנות והגירוי המיני שנחווים בגיל ההתבגרות, הם הופכים לצופים אדוקים (ויכולים לצפות גם מהנייד בסתר, בלי הפרעות) ומקבלים "בסיס עבודה" שגוי מהיסוד.
הם חשים שמצופה מהם "לתת ביצוע" ועל כן הם יבינו רק בסקס הראשון שלהם שהמציאות לא תואמת את המסך, להתאכזב, להתבלבל ולפתח רגשות אשם כלפי המסוגלות האישית שלהם, מה שמוביל כמובן לאימפוטנציה פסיכולוגית וחרדת ביצוע.
אפשרות נוספת לכך שהתופעה מתרחשת גם בגילאים צעירים היא בעקבות טראומות של לוחמים בשטח (חיילים קרביים פוסט-טראומטיים מתקשים ליצור משגל תקין כחלק ממכלול הבעיות היומיומי).
בנוסף לכך, אנשים שעברו זמן רב ללא קיום יחסים במהלך שירותם הצבאי, שמתקשים לעמוד בציפיות של הפרטנרית החדשה בחדר המיטות, לאחר שסיימו את השירות הצבאי ושבו לאזרחות.

 

בעיות רפואיות שגורמות לאימפוטנציה

אימפוטנציה כמצב רפואי, נובעת ממספר רב של אפשרויות קיימות.
בדרך כלל אם היא מאובחנת על ידי הרופא והוא קובע שאכן מדובר באימפוטנציה, ייבדקו שני הסוגים – פסיכולוגי ופיזיולוגי גם יחד ובמטרה לזהות את שורש הבעיה כדי לדעת איזה טיפול יש להגיש.
הטיפול הרפואי, הבדיקות והאבחונים מצריכים מהסובל להודות שקיימת בעיה, הוא נדרש שוב ושוב לפרט עליה בפני גורמים רפואיים שונים וגם להתמודד עם תיאורי מצבים כושלים מחדר המיטות שיכולים להציף חששות מחדש, ליצור הדחקה ופגיעות. מבחינה רפואית, אימפוטנציה נוצרת במצב שבו זרימת הדם לאיבר נפגעת מסיבה מסוימת וצריך לברר מהי.
זרימת דם בלתי תקינה לאיבר המין יכולה להופיע כתוצאה ממחלות שונות ובעיקר סוכרת או לחץ דם גבוה.
אפשרות נוספת היא בקרב גברים שנמצא אצלם שומן יתר בדם או כאלו שנוטים לצרוך סיגריות, סמים ואלכוהול באופן משמעותי.
אימפוטנציה תופיע גם כתוצאה מניתוח או תאונה שכללו פגיעה עצבית ובהקשר הזה מככב ניתוח להוצאת בלוטת הערמונית שמגביר את הסיכויים לסבול מ"כשל זקפתי" בעתיד.
בנוסף לכל אלה אפשר להחשיב גם את הירידה ברמת הטסטוסטורון בגילאים מבוגרים שמביאה לירידה בחשק המיני ומכאן להפרעות זקפה בדרגות חומרה שונות.

זה די מפתיע, אבל גם רוכבי אופניים חובבים ומקצועיים מדווחים על מקרים רבים של אימפוטנציה או בעיות בזקפה וכוח הגברא, מאחר והרכיבה כוללת שעות מרובות על מושב שמפעיל עצבית את אזור האגן.

 

הרופא אישר שיש בעיה. ועכשיו היא אפילו גדולה יותר.

אם שמתם לב שקיימת בעיה, קבועה או בתדירות משתנה, מומלץ לבצע בירור אצל אורולוג.
אל תצאו מנקודת הנחה שאם חוויתם אירוע בודד או מקרה של אין אונות שהתרחש כעבור מספר שנים אומר שיש לכם בעיה שצריך לפתור, אבל גם עבורכם קיים פתרון מעולה שמיד נרחיב לגביו.
האורולוג יוכל לשלוח אתכם לבדיקה פיזיולוגית שתבדוק את כמות הזקפות ועוצמתן, משך הזמן שלהן ולספק אבחנה לגבי האם הבעיה היא גופנית או נפשית.

מהרגע שלבעיה שלכם יש שם ונסיבות, היא הופכת לבעיה פי כמה וכמה. אם מדובר בבעיה גופנית שנובעת ממחלות כמו סוכרת, מובן שהדבר יטופל בהתאם למחלה או התסמינים המלווים את האימפוטנציה אך ברוב המקרים ירשום לכם הרופא כדורי וויאגרה, סיאליס או לוויטרה שאמורים "לעורר" את איבר המין לחיים ולהאריך משמעותית את משך הזקפה ולחזק אותה.
אלה הם כדורים המשפיעים כימית על זרימת האיבר בדם ולמרות שהם נחשבים לבטוחים לשימוש מבחינת הרופאים בארץ ובעולם, הם כוללים מגוון רחב ואפשרי של תופעות לוואי (סחרחורות למשל) ונאסרים לשימוש על ידי אנשים שנוטלים בקביעות ניטריטים (בדרך כלל חולי לב שכדור זה גורם להרחבת כלי הדם אצלם) או גברים הסובלים ממחלת רשתית.
נוסף על כך, צריכת כדורי וויאגרה באופן קבוע מחייבת אתכם לתאם תורים תכופים לרופא, לבצע אבחונים תקופתיים כדי לקבוע האם הבעיה פחתה ולפגוש שוב ושוב את הרוקח, מה שגברים רבים היו מעוניינים לבטח להימנע ממנו.

בתחום הרפואי נהוג להתייחס גם למצב שבו הבעיה לא נפתרת על ידי כדורי חיזוק הזקפה הקיימים.
במצב זה יומלץ לכם על זריקות תוך מחילתיות שבהן נדרש המטופל לבצע הזרקה עצמית של חומר המרחיב את כלי הדם ישירות לאיבר מינו.
מדובר אמנם בתרופה מקומית יעילה שאין לה כמעט תופעות לוואי, אך עצם המחשבה על זריקה באיבר המין מרתיעה מאוד ולא קשה להבין מדוע.
לכן פתרון קליני נוסף מתבסס על שאיבת וואקום ששומרת על הזקפה תוך שהיא "לוכדת" את הדם בתוך האיבר ומונעת ממנו לברוח. וכשכל המאמצים בטלים, עוברים הרופאים להמליץ על שתילת תותב.

מפוחדים? גם אנחנו…

 

הפתרון הטוב ביותר לאימפוטנציה: XtraSize

כדי להילחם בתופעת של אימפוטנציה ההולכת וגוברת ולמנוע מאלו שזקוקים לפתרון יעיל להתמודד עם הבירוקרטיה הרפואית והפולשנית וגם החשיפה שעלולה להחריף את התסמינים הפסיכולוגים והנפשיים, מוצעת כיום שיטת טיפול טבעית ובריאה שמתאימה לכלל הסובלים בכל הרמות ואיננה מצריכה שום בדיקה פולשנית, לא כרוכה בהזדהות על מנת לבצע רכישה ומבטלת כל התמודדות עם תופעות הלוואי.

הכירו את XtraSize – תוצר טבעי וחדשני שנועד לעיבוי איבר המין ושמירתו איתן לאורך קיום המשגל, עד למצב של סיפוק מלא עבור שני הצדדים.
מדובר בנוסחה ייחודית הנרקחת מן הצומח, שמעודדת בדרך טבעית ובלתי פולשנית את זרימת הדם לאיבר ושומרת על חוזק הזקפה ואורך הזקפה בכל פעם שיש צורך.
למעשה, הפין מורכב משתי רקמות שאליהן מתקבלת זרימת הדם (קורפורה וקברנוסה) ועל ידי השימוש ב- XtraSizeהן יכילו קיבולת דם מקסימלית שתשפיע על חוזק האיבר ותפקודו וגם על הגודל שלו – לפחות 7.5 ס"מ יותר!

התוצאה: משגל ארוך, מספק ומהנה לשני הצדדים עם אפשרות לדעיכה משמעותית של מגבלות פסיכולוגיות.
גבר שסובל מאימפוטנציה פסיכולוגית ומשתמש ב-Xtrasize, יכול להבחין כי לא קיימת בעיה והדבר יגרום לו להשיב אליו את הביטחון העצמי, את המודעות לכוח הגברא שעדיין טמון בו ואת היכולת שלו להתנהל בצורה טבעית ומשוחררת הרבה יותר מול הפרטנרית.
חשוב להדגיש שמאחר ומדובר במוצר טבעי ולא בכימיקל, השפעתו יכולה להשתנות מאדם לאדם אך לא קיים מצב שבו XtraSize לא יהיה אפקטיבי במיוחד.

מניעת אימפוטנציה

 

ריפוי ושיפור חיי המין באופן טבעי

מעבר לכך שמדובר באופציה שלא מצריכה שום בדיקה פולשנית או מרשם רפואי, הטבליות הטבעיות גם אינן מכילות תופעות לוואי גם לשימוש לטווח ארוך ולא ישפיעו על תפקוד המערכות השונות או על המטאבוליזם האישי.
אם כבר, מעודדים הכימאים, הרופאים והתזונאים את השימוש בטבליות XtraSize טבעיות כתוסף תזונה לכל דבר המשפיע על עוצמת הזקפה ולא כתרופה.
הן מכילות מספר צמחים טבעיים שנרקחו במיוחד לפיתוח האלטרנטיבה לכדורי הסיאליס, הוויאגרה והלוויטרה ועל כן מכונות וויאגרה טבעית ללא מרשם רופא, האוחזות בכל התנאים הדרושים על ידי משרד הבריאות לרבות אישורים הכרחיים ותו תקן לגבי תהליך הייצור.

ישנם מספר צמחים המרכיבים את XtraSize שידועים בהשפעותיהם על זרימת דם תקינה לאיבר המין ועלייה ברמת הטסטוסטרון:

מאקה – המאזן את ההורמון, שמטפל באופן יעיל במיוחד גם בעיות שונות הנוגעות לשפיכה מוקדמת ותופעות אין-אונות.

דקל ננסי – ממנו מופקת תמצית בעלת חומרים פעילים שמפחיתים את חומצות השומן ורמת הכולסטרול הרע.

סרפד – בעל יכולות לספק שתן רב ובכך למנוע דלקות שונות ומשומש למגוון צרכים רפואיים בעולם המערבי.

אמפידיום ("עשב עצים חרמן") – המעורר את יצר התשוקה והדחף המיני, כך שהזקפה הגברית מוגברת ומתחזקת בתהליך טבעי בזכות הפרשת טסטוסטורון במידה הרצויה.

ג'נסנג – המשמש כמקור אנרגיה מוחי שמגרה את החושים המיניים.

ליקריץ – בעל תכונות המפחיתות סטרס שבתוכו מצויים ויטמינים ומינרליים המסייעים לתפקודו התקין של הגוף. לא סתם אנשים רבים נהנים לצרוך אותו כחטיף.

 

במה עוד XtraSize יכול לסייע חוץ מבעיה של אימפוטנציה?

תופעות אין אונות וריפיון שכיחות במיוחד כאשר מדברים על בעיות אימפוטנציה.
הן נוגעות לבעיות בייצור והפרשת הטסטוסטרון ונפוצות בקרב אנשים שאינם מקפידים על תזונה נכונה. לכן מעודדים הרופאים גם שילוב של אורח חיים בריא בצמוד לשימוש, על מנת להגביר את האפקטיביות שלו ולהימנע ממחלות וחשיפה לזיהומים שונים.
השימוש ב- XtraSize שנחשב למרכיב תזונתי טבעי יכול להיות יעיל במיוחד לגברים שסובלים מזקפה חלשה, חוסר זקפה או שפיכה מוקדמת.
וככל שתשלבו אותו עם תזונה נכונה המכילה ויטמינים ומינרלים רבים, כך תפחת הבעיה עד להעלמתה לחלוטין.

ויאגרה טבעית היא מוצר שניתן להזמנה באמצעות האינטרנט בלבד ובאופן אנונימי.
אף אחד לא צריך לדעת מה באמת מצבכם הנוכחי בחדר המיטות ואין שום צורך לשתף בכך רופא אורולוג או פסיכולוג.
על סגולות הטבלייה המיוחדת תוכלו להמשיך ולקרוא באתר של XtraSize או לקבל מידע מהרשת בכלל וכן לבצע הזמנה מאובטחת במשלוח ישיר עד הבית, מבלי שייגרם נזק למוצר ומבלי שתאלצו לעבור למענו דרך סניפים ונקודות דואר, או שרשרת אספקה מייגעת.
כך אתם יכולים להיות בטוחים שבעייתכם תישמר באופן דיסקרטי וכל שתצטרכו לספק הוא את התשלום.

מה וכמה כדאי להזמין?

באפשרותכם להזמין בקבוקון המכיל 60 טבליות (= 60 משגלים ארוכים ומספקים), או לבצע הזמנה של שני בקבוקונים או שלושה, בהתאם לצורך וההעדפה שלכם.
אם אתם כבר מודעים ליכולות המדהימות של XtraSize, בוודאי תעדיפו להצטייד מראש במספר רב יותר של טבליות, אך אם אתם עדיין מעוניינים להתנסות ולבדוק את יכולות המוצר, מומלץ לבצע רכישה חד פעמית של בקבוקון עם 60 טבליות טבעיות ולהתרשם מיכולותיו לפני שתזמינו עוד.
בנוסף קיימת האפשרות להזמין את תרסיס Delay להתזה על איבר המין כרבע שעה עד מספר דקות לפני קיום המשגל, תרסיס שמעכב שפיכה ומהווה פיתרון מושלם לבעיות כמו שפיכה מוקדמת או שפיכה מהירה בכל דרגות החומרה.
עוד באתר לרשותכם אופציה לרכישת קרם XtraSize שתורם להגדלה ועיבוי איבר המין.
את הקרם יש למרוח כ-30 דקות לפני האקט והוא מועיל ליצירת גודל מרשים ומספק לבנות הזוג, שמטבע הדברים מחזק את הזקפה משמעותית.

 

זהירות – זיופים והבטחות שקריות

בעיית האימפוטנציה מדוברת רבות בשנים האחרונות וזוהי נקודה לזכותו של האינטרנט.
היכולת לספק פתרונות טבעיים לצד הימנעות מהגעה עצמית למדפי חנות התרופות משפרת כבר מעצם היותה את מצבם הרגשי הרעוע של הסובלים ומחזקת את הביטחון העצמי על ידי ההבנה כי עדיין לא אבדה תקוותם ולא כלו כל המאמצים לטפל בבעיה.
תוצאות הטיפול הטבעי מוכחות על ידי מאות רוכשים ומגשרות על הפער שבין רכישת כימיקל עם תופעות לוואי שעלולות להיות מסוכנות בעיקר לאנשים עם בעיות רפואיות אחרות לבין הרצון לטפל בבעיה בתחום המיני.
בהשוואה לוויאגרה, לוויטרה וסיאליס, מדווחת השפעתו של XtraSize כמשביעת רצון הרבה יותר.
זאת לצד מחקרים רבים שגילו לאחרונה כי מרבית נוטלי התרופות הכימיקליות "הרגילות" אינם שבעי רצון מהשימוש ותופעות הלוואי שהן גוררות ורובם עוברים היום לקבלת פתרונות טבעיים שפותחו על ידי ניצול כוחו האדיר של הטבע בשירות הרפואה האנושי.

בשוק קיימות מספר חברות המציעות פתרונות "טבעיים" לבעיות זקפה וזרע, כוח הגברא ועיבוי איבר המין. חלק מהן משתמשות בתכשירים פיקטיביים על מנת לעודד את מגמת הצריכה ולרמות את הגולשים המשלמים לפני שיחוו את השימוש במוצר מאכזב.
בכך חברות וספקים שרלטניים יוצרים חוסר אמינות מוחלט לתחום המרפא והרוקחות הטבעי ופוגעים באלו הזקוקים לפתרונות טובים ואיכותיים כדי לבטל את בעייתם.
מעבר לכך, חברות המזייפות את התכשירים האמיתיים על ידי הפקת גלולות ותכשירים "ריקים מתוכן" מסכנת אתכם מכל וכל ועלולה לגרום לטעויות בעת השימוש, לסיבוכים רפואיים, להיווצרות מקרי אלרגיה בשל חשיפה לחומרים בלתי ידועים או מוגדרים וכן עלולה להיות בלתי אפקטיבית במהלך האקט.
לא מעט אנשים שחוו שימוש בתוצרת מזויפת או פגומה, דיווחו למשל שכאשר לא חשו שהכדור או המשחה עוזרים, הם המשיכו ליטול עוד ועוד, מה שיצר תופעת לוואי בעייתית כמו כאב ראש ועד הרדמה מוחלטת של איבר המין, שאילצו אותם להפסיק את המשגל בסופו של דבר ורק הערימו קושי על הצורך להיחלץ ממצבם הפסיכולוגי הרגיש והפגיע.

השליטה שלכם בחיי המין חייבת להתבצע באופן טבעי ולא על בסיס זרזים כימיקליים.
אם כן, תחליפי ויאגרה טבעיים שיעודדו באופן ידידותי את היווצרות התהליך יהיו בריאים יותר לטווח ארוך, ימנעו מצב של צורך מוגבר בתרופות על מנת "להרגיש יותר" וישיבו לכם בטחון מלא בקיום יחסי המין – גם עד למצב שבו תשובו לתפקוד מלא וללא צורך נוסף ברכישות!

לטפל באימפוטנציה

 

רוצים לדעת איך לשפר את חוויית המין שלכם עם בנות הזוג?

אם בעבר ידעו הסקסולוגים והיועצים הזוגיים לטפל בבעיות בחדר המיטות רק על ידי שיחות, הרי שכיום הם ישלחו אתכם עם שיעורי בית הכוללים בין היתר התנסויות בתנוחות, צעצועים וכן, גם במוצרים הטבעיים שיטיבו עם התפקוד המיני.
הטיפול יגרום לכם לפתוח את הראש לגבי אינספור פתרונות קיימים ואם האמירה שהאדם הוא יצור מיני היא נכונה, הרי שלא צריכה להיות מניעה אישית לטפל בבעיה.
כאשר יש לכם בת זוג קבועה שמודעת לקושי או לבעיה שלכם, היא תהיה מסוגלת לתמוך בכם בצורה הרבה יותר טובה ונכונה ותשמח לשתף איתכם פעולה לגבי הבראת המצב והתנסות בכל סוגי הטיפול הקיימים.
כן, היא גם תזכיר לכם ותעודד אתכם ליטול את תוסף הוויאגרה הטבעי של XtraSize כשמתחשק לכם להיכנס למיטה ביחד.
לכן אל תהססו לשתף את בנות הזוג בבעיה קיימת או בעיה שהתעוררה בזמן האחרון ובדקו יחד את המוצרים הטבעיים הקיימים באתר לצורך הזמנה מאובטחת ואנונימית.

בת זוג קבועה שמשתתפת בתהליך הטיפול שלכם תוכל גם לומר לכם עד כמה אפקטיבי הוא היה.
היא תוכל לחוות דעה לגבי החוזק, הגודל ומשך האקט וכך תדעו בצורה הטובה ביותר האם הטיפול הוא יעיל.
במצב שבו יש לכם פרטנרית מזדמנת, לא תמיד היא תחוש בנוח להעלות ריג'קטים ובדרך כלל תחמיא לתפקוד שלכם.
היא כמובן גם לא יודעת מה מסתתר מאחוריו וגם אין סיבה שתדע.
אך כאשר קיים שיקוף הדדי ביניכם, פרטנרית טובה תמיד תדע לפרגן במקומות הנכונים ולהעצים את הביטחון האישי שלכם בביצוע.
בשל כך, אפקטיביות הטיפול הטבעי תמשיך להתגבר כל העת.

 

גם אורח חיים בריא יכול לסייע למנוע אימפוטנציה

XtraSize מעודדת אורח חיים בריא ותזונה נכונה, כמרכיב חיוני להצלחתכם בתפקוד המיני בכל הזדמנות.
על ידי אכילה נכונה ניתן לאזן את המערכות ההורמונליות של הגוף ולאפשר להפרשת הטסטוסטרון להתבצע באופן אפקטיבי, לעודד זרימת דם תקינה לכל אברי הגוף ולהפחית את הגורמים הרפואיים לבעיות אימפוטנציה.
בנוסף, אכילה בריאה ואימונים ספורטיביים מוכחים כבעלי השפעה רבה על המוח וכאשר אנו מנהלים אורח חיים שכולל התעמלות או פעולות ספורטיביות לצד אכילה בריאה, משתחררים מן המוח רכיבים "חיוביים" שמסייעים לתחושות ביטחון עצמי, עוררות של האנרגיות, סיפוק אישי ושביעות רצון להתממש.
אנשים שאינם מתעמלים, צורכים מזון שומני או סוכרי ברמה גבוהה וצורכים אלכוהול וטבק עלולים לחסום או לעכב את שחרור הרכיבים החיוביים, מה שכמובן יתבטא בסקס.
שילוב בין בריאות לתוסף וויאגרה טבעי יעצים את כל יתרונות המוצר משמעותית!

 

עיבוי משמעותי של איבר המין

ומה לגבי גודל איבר המין, אתם שואלים?
האיבר הממוצע הינו באורך 13 ס"מ (במצב רגיל, ללא זקפה) ואילו האידיאל על פי כל המחקרים שבוצעו לאורך השנים בקרב גברים מצביע על גודל של בין 16-17 ס"מ לפחות.
אמנם חשוב להדגיש שלא תמיד הגודל קובע וגם פרטנר מיומן שיודע בדיוק כיצד לענג את זוגתו יוכל להסתפק בפחות, אך על מנת להביא לחוויה המינית הפנטסטית, אין ספק שיש צורך להעצים עוד ועוד את התענוג, בעיקר כשמדובר באנשים עם פרטנרית קבועה או שמקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה.
רקיחת מוצרים להגדלת הפין מן הטבע תורמת משמעותית לחוזק וגודל האיבר כך שהשפעת התוסף והתכשירים של XtraSize תתבצע לטווח זמנים ארוך ומספק במיוחד.
זוהי נוסחה עדכנית שפותחה בארה"ב המתבססת על תמציות צמחים טבעיות בלבד, ללא שום כימיקל שעלול להזיק במוקדם או במאוחר למשתמש והיא מסוגלת להוסיף לאיבר המין אפקט של 7.5 ס"מ נוספים מגודלו הרגיל.
הבונוס: אף אחד (ובעיקר אחת) לא צריך לדעת מה הגודל האמיתי, או להסיק ממנו על איכות הביצוע שלכם. כדי לראות שיפור מגמתי, יש צורך להיצמד להוראות השימוש המחייבות נטילת טבליה טבעית אחת ליום אחרי ארוחת הבוקר.
תוך מספר ימים תוכלו להבחין בשינוי ולהתרשם מהתוצאות בחדר המיטות.
את הטבליות יש להמשיך לקחת בקביעות כדי לייצר הגדלה הדרגתית ולטווח ארוך.
ונראה אתכם מכבים עכשיו את האור.

 

דרכים לטיפול בבעיית האימפוטנציה

כאשר אנחנו מדברים על בעיה בהגעה של איבר המין הגברי למצב קשיח אנו כמעט ולא נתקלים בגברים שלא חוו את זה לפחות פעם או פעמיים במהלך חייהם. הבעיה הזו שאנו נתקלים בה בקרב גברים, הינה לעיתים משהו זמני ולעיתים רחוקות יותר משהו קבועה בעל השפעה לאורך זמן רב. דבר זה יכול לגרום לאי נוחות בעיקר עבור גברים צעירים מתחת לגיל ה-40 עקב הסטטוס החברתי שהם נמצאים בו: רווקים, נשואים, גרושים וכו'.

בעיות זקפה בתחום הצעיר של התפלגות הגברים מופיעות לרוב עקב בעיות נפשיות כגון: דיכאון, חרדה מביצוע או כללית, מתחים בחיי היום יום, לחץ נפשי ועוד. תסמינים אלה משפיעים באופן ישיר על מנגנון הזקפה של הגבר. עוד סיבות שכיחות להופעת התופעה בגיל צעיר הן: שימוש רב בסמים  בעבר או בהווה, צריכת כמויות אלכוהול, עישון קבוע של סיגריות, תרופות, פציעות, ודבר נוסף זה טראומות מן העבר ועוד.

 

הפתרון הכי טבעי שיש לאימפוטנציה

כאשר אנו מדברים על אימפוטנציה בגיל צעיר ישנם מספר רב של פתרונות רבים ואפשר בקלות להיות אופטימיים בנושא. ישנם אמצעים רפואיים שיכולים לעזור לבעיה זו כמו תרופות או ניתוחים שונים וישנם דברים פסיכולוגים שניתן לעבוד עליהם על מנת לפתור את הבעיה לעומק. קבוצות תמיכה, טיפול נפשי פרטני או זוגי, סדנאות הרפיה ועוד, כל אלה יתרמו ליציאה מהמצב האימפוטנטי אל עבר חיי מין איכותיים ובריאים יותר.

בשנים האחרונות פותחו גם תכשירים כמו xtrasize ותוספי תזונה אשר מהווים פתרונות מאוד טובים ויעילים לבעיה הזו. כך למשל, תכשיר הקפסולות Xstrasize. הודות ל-Xtrasize נוסחה אמריקאית חדשה של כדורים המבוססים תוספים טבעיים מהצומח משמשים אותנו על מנת שמאות גברים יוכלו להתחיל להינות מהגדלת איבר המיועד תוספת של 7 סנטימטרים, ובנוסף תקבלו זקפה טובה ומכובדת. בעזרת השימוש בתוסף התזונה תראו את ההשפעות האמיתיות של זקפות חזקות ואיכותיות יותר אחרי מספר ימים מועט לאחר תחילת נטילת התוסף. כמובן שיש להמשיך בטיפול ובנטילת הכדור במהלך כל הימים על פי הרשום בהוראות השימוש.

הפתרון הגדול שניתן להשתמש בו כיום בעיקר בגילאים הצעירים הינו שימוש נכון בתוסף של Xtrasize שיוכל לתת לכם מרחב תמרון רחב יותר ולשפר את מערכת היחסים שלכם בעיקר בתחום המיני וכתוצאה מכך גם בתחום הנפשי. היתרון הנוסף שקיים בנטילת כדורי Xtrasize שניתן לרכוש אותם בעלות קטנה יחסית ולא צריך להשתמש מרשם רופא. דבר המוכיח בוודאות שנטילת הכדורים לא מעוררת תופעות לוואי.

תוסף המזון שהוכן מחומרים טבעיים של Xtrasize, מגיע במארז בקבוקון המכיל 60 קפסולות טבעיות המספיקות לשימוש של חודשיים כל יום כדור אחד בבוקר ואתם מסודרים. מומלץ לרכוש כמה מארזים לטיפול עד חצי שנה כדי שתוכלו להבין לעומק את התוצאות שאתם מקבלים כאשר אתם משתמשים בתוסף זה. בואו תפתרו את הבעיה בצורה הכי טבעית שניתנת כיום.

 

אימפוטנציה וכל הבעיות בתפקוד שלכם במיטה

אם אתם מעוניינים לשדרג את הייצר המיני שלכם? ולנצח את בעיות הקיימות לכם במיטה כמו חוסר זקפה אז תכשיר ה- Xtrasize הוא הפתרון הכי טבעי ומושלם שיעזור לכם להגביר את הרצון המיני שלכם ועל הדרך גם את התשוקה המינית כלפי בני הזוג שלכם בזמן  שאתם מקיימים יחסי המין.

הדברים שיוכלים לגרום לאימפוטנציה וכן גם תפקוד מיני לקוי נובעות מבעיות פיזיולוגיות וגם ממצבים נפשיים כמו חרדת ביצוע, מתח, לחץ ועוד. כאשר גבר חש גירוי מיני, מופרשים בגופו מספר הורמונים  שגורמים לשינוי בזרימת הדם אל הפין. זרימת הדם אל תוך הפין מואצת והזרימה של הדם החוצה ממנו מואטת. כתוצאה מכך, רקמה ספוגית באיבר המין מתמלאת בדם, מה שהופך אותו לנוקשה, אדום וזקוף. בזמן יחסי מין מועברים שדרים למוח המביאים להפרשה נוספת של הורמונים הגורמת לאורגזמה ושפיכה. רוב הבעיות מתמקדות בנושא הזקפה. בעיה זו יכולה להיות זמנית או ממושכת והסיבה נעוצה בפגיעה בכלי הדם של איבר המין והחוצה ממנו.

אימפוטנציה יש לנו את הפתרון המושלם בעבורכם!
אימפוטנציה יש לנו את הפתרון המושלם בעבורכם!

 

טיפול באימפוטנציה

בכדי לטפל בבעיות תפקוד מיני ואימפוטנציה, חשוב לאתר את הבעיה ולטפל בה. אם בעיית הזקפה אינה נפתרת, ניתן להשתמש בתרופות המגבירות את הזקפה כמו ויאגרה. את התרופה לוקחים על קיבה ריקה, לפחות שעתיים מהארוחה האחרונה. אך כמו כל התרופות הקיימות גם לתרופות אלו יש תופעות לוואי, הן ניתנות רק על ידי מרשם רופא ולא תמיד מתאימות לכל אחד.

בעקבות התפתחות הטכנולוגיות בתחום אימפוטנציה ובעיות נוספות שקשורות בתפקוד מיני והידע הרב שנצבר עם השנים נמצאו פתרונות אפקטיביים המבוססים על תכשירים ותוספי תזונה על בסיס טבעי הפועלים באותה הדרך ועוזרים לפתור באון ישיר את בעיות האימפוטנציה והתפקוד המיני.

המוצר המהפכני Xtrasize, מיוצר מחומרים טבעיים ולכן לא צריך לחשוש כלל מתופעות לוואי שונות הקיימות אצל חומרים אחרים בשוק. כמוצר מוביל המיוצר כולו מחומרים טבעיים בלבד, הוא יכול גם לעזור לכם בבעיות קיום יחסי המין שיש לכם. טיפול יום יומי הכרוך בנטילת קפסולה אחת ביום באופן קבוע לתקופה של עד חצי שנה תשיג עבורכם את המטרה. ראשית, החומר שאתם שמים עובר ספיגה לזקם הדם ובכך עוזר לפין הגברי להגיע לזקפה חזקה ומלאה שתימשך כל זמן קיום יחסי המין. כמו כן התכשיר משפיע על גודל איבר המין וניתן להגיע לתוספת של עד 7.5 ס"מ.

XtraSize הינו מוצר יחיד במינו, שנותן לכם את האפשרות להינות בצורה הכי מלאה שאפשר מקיום יחסי המין עם הפרטנר/ית שלכם תוך השגת השליטה מחדש.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר