בכל הכוח – מדריך מקיף לחיזוק האון הגברי

לכל אחד מאתנו יש נקודות חוזק ונקודות חולשה בכל תחום, תכונה ודבר בחיים – וכך למדנו לחיות ולקבל את עצמנו בדיוק כמו שאנחנו. ועם זאת – בכל הנוגע לאון הגברי, תחושת חולשה או חוסר סיפוק מעצמנו, עלולות להיות כואבות במיוחד, ובמקרים כאלה היינו רוצים לקבל איזה מדריך, שייתן לנו טיפים אפקטיביים ויעלה אותנו על דרך המלך לחיזוק האון הגברי. בדיוק בשביל זה, נמצא המדריך המקיף לחיזוק האון הגברי לפניכם.

 

און גברי – מה חשוב להכיר?

מה היא בדיוק אין אונות בקרב גברים?

אין אונות או און גברי חלש, הם תופעה שכיחה ביותר אצל גברים, במיוחד בגילאים מבוגרים ובאופן כללי, התופעה מתקדמת וסיכוייה עולים ככל שמתקרבים לזקנה. ביטוי התופעה הוא בחוסר יכולת להגיע לזקפה או לזקפה מלאה, וחוסר יכולת לשמור עליה לאורך זמן וכמו שהיינו רגילים בעבר. מעל גיל 65, רוב הגברים כבר יתמודדו עם התופעה הזו ברמה כזו או אחרת, ומתוך מגוון סיבות שונות.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

מה הגורמים האפשריים לאין אונות?

  • זקנה טבעית – עם הזקנה וההתבגרות, נפוצה זרימת דם חלשה יותר וכך נחלשת גם היכולת להגיע לזקפה מלאה ולהחזיק אותה לאורך זמן ממושך.
  • היבטים נפשיים – היבטים נפשיים עלולים לגרום לקשיים בהעמדת הזקפה או בשמירה עליה לאורך זמן. מתח, חרדה, עייפות ועומס, הם רק חלק מההיבטים הנפשיים שאנחנו נאלצים להתמודד איתם בעידן הקצבי של היום, ובהתאם רבים חווים קשיים בתפקוד המיני באופן טבעי, שכן זקפה קשורה גם בחשק מיני, וחשק מיני קשור כמובן גם בתחושות ובמצב הנפשי באותה העת.
  • ירידה ברמת ההורמונים – ירידה ברמת ההורמונים מאפיינת גם כן את הכניסה לעולם המבוגרים והזקנה, ובהתאם, גברים עלולים לחוות חוסר חשק מיני וקשיים בתפקוד המיני.
  • תזונה בעייתית – תזונה שאינה מספקת לגוף את הוויטמינים והמינרלים הנדרשים, עשויה להביא לא רק לעייפות ודיכאון אלא גם לירידה בחשק המיני ובתפקוד המיני בפרט.
  • בעיות רפואיות – מחלות ובעיות רפואיות שונות, משפיעות גם על התפקוד המיני ויכולות למנוע מאתנול הגיע לזקפה בהתאם, למשל בעיות כמו כולסטרול גבוה, טרשת עורקים באזור הפין ועוד.
  • תופעות לוואי – תרופות רבות אשר יוצאות כיום לשוק, כוללות לא פעם ולא פעמיים, תופעת לוואי שכוללת ירידה בחשק המיני. כתוצאה מכך – רבים באמת חשים ירידה בחשק המיני ובהתאם גם אין אונות במידה מסוימת.

 

איזה גורמים אחראיים על הזקפה ועל אין האונות בגוף?

זקפה, היא תוצאה של התרחבות כלי הדם בפין – וכך אין אונות, היא למעשה אי יכולת של הגוף ושל אחת המערכות בגוף הקשורות בזקפה, לתפקד כראוי ולהזרים את הדם בפין כדי להשלים תהליך מלא של הגעה לזקפה. לכן, אפשר להגיד שכאשר הסיבות אינן פסיכולוגיות וקשורות בגורמים ולחצים נפשיים – הסיבות לאין אונות יהיו קשורות באחת המערכות בגוף שקשורות בהעברת הדם לפין, והן: המערכת ההורמונלית, העצבית, וכלי הדם בגוף ובפין בפרט.

 

איזה גורמים מגבירים אין אונות ומחלישים את האון הגברי?

אין אונות הוא מצב שכפי שאמרנו הוא נפוץ מאד, ובגיל מסוים לרוב הגברים יהיו קשיים בהגעה לזקפה מלאה. בכל זאת, ישנן כמה גורמים מסכנים שעלולים להחליש את האון הגברי ולהגביר את הסיכויים לאין אונות וקשיי תפקוד מיני. חשוב להכיר את בגורמים הללו וכך לנסות ולהימנע מהם ככל הניתן כדי לחזק את האון הגברי:

  • השמנת יתר ועודף של שומנים בדם – אלה עלולים להחליש את מחזור הדם ולהקשות על התפקוד המיני.
  • עישון.
  • לחץ דם גבוה ורמת כולסטרול גבוהה בדם.
  • מחסור בפעילות גופנית מספקת ותדירה.

 

עד כמה אין אונות וקשיים בתפקוד המיני נפוצים?

אין אונות היא תוצאה נפוצה במיוחד אצל גברים מעל גיל 50 ומעלה, וככל שהגיל מתקדם, כך גם עולים הסיכויים לאין אונות ולקשיים בתפקוד המיני, וזה טבעי לגמרי וחשוב להכיר בזה ולא להיכנס ללחץ, שכן יש כיום הרבה לעשות בסיטואציות האלה ובהחלט לא מדובר במצב בעייתי או חריג.

בקרב גברים בגיל 30 ומעלה, קשיים בתפקוד המיני נפוצים גם כן ומופיעים אצל כשליש מכלל האוכלוסייה בגילאים אלה. מעל גיל 60 – קשיי תפקוד נפוצים עוד יותר ומופיעים אצל מרבית האוכלוסייה בחתך גילאים זה, בעוד ואי יכולת להגיע לזקפה כלל, תהיה נפוצה גם כן אצל כרבע מהאוכלוסייה בגילאים אלה.

 

מה ההיסטוריה של הפרעות בתפקוד המיני ואין אונות?

אין אונות והפרעות בתפקוד המיני כמובן תמיד היו קיימים. ותמיד החלו לצוץ ולבלוט לקראת הגילאים המבוגרים יותר. כבר בימי הביניים, הלו רופאים מסוימים לנסות לחקור ולטפל במצבים של אין אונות, ואכן רקחו מספר תרופות ומשחות שיסייעו במצב כזה.

מאז ועד היום, המדע והמחקר לא מפסיק להתעסק בתופעה הכה שכיחה וטבעית הזו כדי להקל עליה ולהעביר אותה בקלות ובהצלחה האפשרית, וכבר היום הטבליות הטבעיות הן כבר התקדמות מדהימה במדע שמאפשרת נטילה שלהן לשיפור התפקוד והחשק המיני, ללא סיכונים או ניתוחים מיותרים.

 

מדריך מקיף לחיזוק האון הגברי: איזה טיפים יעזרו לנו לחיזוק האון הגברי?

 

צריכת תוספי תזונה טבעיים וייעודיים

תוכלו למצוא כאן מגוון של תוספי תזונה טבעיים, שיסייעו בהגברת האון באופן טבעי וללא סכנות מיותרות. במקום כדורים כימיים כמו שהיו מוכרים ונפוצים בעבר, כאן מדובר בטבליות טבעיות לחלוטין שקיבלו את כל התקנים והאישורים ממשרד הבריאות, ומסייעים לגברים רבים לחזק את האון הגברי בכל יום כבר שנים.

בין תוספי התזונה תוכלו למצוא למשל קרם, כדורים, או ספריי – שיסייעו לשמור על הזקפה, לייצר אותה וליהנות מהאקט המיני כמו שמגיע לכם ולהגביר את החשק.

 

שיפור ושינוי תזונתי

מאחר ותזונה היא אחד האספקטים המרכזיים שעשויים להשפיע על אין אונות, ניתן בהתאם גם לשפר אותתה, ולכוון אל חומרים מסוימים שיסייעו לתפקוד המיני ויחזקו את האון הגברי. ההמלצות התזונתיות לשיפור האון הגברי הן רבות, וכדאי לכל אחד מאתנו לנסות ולהגביר את הצריכה של מוצרים כאלה:

  • אכילה כללית בריאה יותר – מחקרים שונים מצביעים על כך שאכילה של פירות וירקות, וכן חלבונים מסודרים ודגנים מלאים, תורמת לחיזוק תחושה הכללית ובפרט לחיזוק האון הגברי והתפקוד המיני הכללי.
  • תרד – תרד ידוע כמוצר שמאיץ את זרימת הדם הכללית של הגוף, דבר שהוא חלק משמעותי באין אונות וחוסר יכולת להגיע לזקפה. מעבר לכך תרד מכיל גם חומצה פולית, שתורמת גם כן לתפקוד המיני.
  • אבץ – אבץ הוא ויטמין חשוב, שלא פעם גברים רבים סובלים ממחסור ממנו ולא מודעים לכך. צריכה של אבץ יכולה לתרום אצל גברים רבים להעלאה של החשק המיני וגם של הורמון הטסטוסטרון שידוע כי חלה ירידה בו בעת זקנה או בעת תופעות נפשיות ורפואיות שונות.
  • שוקולד – שוקולד מריר במיוחד, בריא לזרימה מהירה של אדם ותורם כך ללחץ הדם הכללי של הגוף. מדובר במוצר שכדאי גם כן לנסות ולצרוך באופן משמעותי יותר בתזונה, כדי לשפר את זרימת הדם הכללית בגוף.

 

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא קריטית בכל הנוגע לאין אונות, והיא יכולה להפוך את הקערה על פיה בכל הקשור לתפקוד וחשק מיני אצל גברים. זאת מאחר וביצוע פעילות גופנית תוקף את תופעת אי האונות וזרימת הדם האיטית בגוף מכמה כיוונים, שמבטיחים שיפור מסוים בתחושה הכללית ובתפקוד המיני בפרט.

הפעילות הגופנית תורמת לזרימה מהירה יותר של הדם בגוף, ומשפרת את התחושה הכללית של הגבר וכך גם לעיתים, את החשק המיני. מעבר לכך מומלץ לעבוד על תרגילי רצפת אגן, שיתרמו לחיזוק האזור האחראי על מילוי איבר המין בדם עבור הזקפה.

 

הרגעה של הגוף והנפש

נקודה חשובה ונוספת שקריטית לחיזוק האון הגברי, היא באמת הורדה של כמות המתח והלחץ בחיים. במידה ואתם נמצאים תחת לחץ ומתח, הדרך הטובה לשחרר את כמות המתח והלחץ היא באמת דרך פעולות ספורטיביות, שינוי לוח הזמנים והשגרה או ייעוץ קבוע, כל מה שיסייע לכם לחוש טוב יותר באופן כללי, ובהתאם כמובן – גם ישפר את החשק המיני ורמת התפקוד המיני.

 

שחרור מיני

פעמים מסוימות, אין אונות מגיעה מתוך חרדה מתוך אין האונות, חרדת ביצוע אפשר להגיד, שמונעת מהגבר לתפקד באופן מיני מלא בגלל הלחץ מהציפייה, מהמבוכה וכדומה. במקרים האלה כל מה שצריך לעשות הוא באמת לנסות ולעבוד עם עצמכם על שחרור מיני והרפיה של הציפיות והמאמץ שאתם נמצאים בעמוק בתוכם. חשיבה מינית משוחררת ובריאה יותר, תסייע לתפקוד המיני ולחשק המיני ותשפיע באופן חיובי על שגרת חייכם והסיפוק.

 

כיצד אין אונות עשויה להשפיע עלינו?

אין אונות עשויה להשפיע על כל אדם שחווה אותה בכמה אופנים, במיוחד כשהוא אינו מודע לכמה מדובר בתופעה טבעית, שכיחה ולגיטימית שמרבית מהגברים באוכלוסיית העולם מתמודדים אתה בשלבים שונים בחייהם. אין אונות עלולה להוביל לכמה השלכות שכדאי לשים לב אליהם ולהתכונן אליהן מראש:

שגרת המיניות והסיפוק – כמובן שבראש ובראשונה אין אונות וקשיים בתפקוד המיני ישפיעו על הסיפוק המיני שלנו, ואכן עלולים להיות מאד מתסכלים במקרים בהם קיים חשק מיני או רצון לקיים שגרה מינית תדירה אך אין יכולת פיזית לבצע זאת, וכך השגרה המינית והסיפוק המיני עוברים טלטלה ושינוי מסוים.

השפעה על האינטראקציה בין בני הזוג – מדובר בנקודה שעלולה להיות כואבת במיוחד אצל זוגות מסוימים, ולכן חשוב להכיר בסיכון ובהשפעה הזו ולהתנהל אתה כראוי למען שלום בית ומניעת בעיות עתידיות. עקב התסכול של בני הזוג מהשינוי שנכנס לחייהם המיניים, בני הזוג עשויים לפתח תסכול או טינה על המצב, ולהוציא אותה זה על זה. חשוב להכיר שאין אונות היא סיטואציה טבעית לחלוטין ולשמר את היחסים והאהבה בתוך כל זה תוך ניסיון הדדי לשפר ולהתקדם.

דכדוך והשפעות נפשיות – אין אונות עשויה שלא בצדק לגרום לגבר לחוש שיש לו בעיה, להתבייש במצבו ולהסתיר ולהשתיק את המצב והדיכוי ממנו. אלה כמובן אינם בריאים ועשויים להוביל לדכדוך ולהיסגרות, ולכן חשוב לקרוא, לחקור, ולהבין שמדובר בתופעה טבעית שניתן לפתור ואתה בכמה צעדים פשוטים כפי שכבר ציינו במדריך.

בכל הכוח - מדריך מקיף לחיזוק האון הגברי
בכל הכוח – מדריך מקיף לחיזוק האון הגברי

 

איך תקשורת פתוחה וקריאה לעזרה יסייעו לנו בקשיים בתפקוד המיני?

במצב של אין אונות או קשיים מסוימים בתפקוד המיני, אנחנו נוטים להתכנס פנימה, להסתגר ולהתבייש בבעיה בלי קריאה לסיוע ולפתרון ותקשורת פתוחה עם בני הזוג והחברים. המצב הזה הוא בעייתי וללא תקשורת פתוחה והבנה שמדובר במצב כה טבעי שאין סיבה להתבייש בו –גם יעיבו על התחושות שלנו אבל גם יזיקו לזוגיות ובעיקר יתקעו אותנו באותו המקום וללא הגעה לפתרונות מספקים.

תקשורת עם הרופא, עם חברים שאולי עוברים דברים דומים, ועם בת ובן הזוג – בהחלט יתרמו לכם ויסייעו להתרגל למצב החדש וגם להתמודד אתו הכי טוב שאפשר ובהצלחה המרבית.

איך תקשורת פתוחה וקריאה לעזרה יסייעו לנו בקשיים בתפקוד המיני?

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר