בדיקות לתפקוד מיני בעקבות שפיכה מוקדמת

שפיכה מוקדמת מוגדרת כהגעה מהירה מידי לשפיכת הזרע, ממש עם תחילת המגע המיני ואפילו לפניו. על פי הסטטיסטיקה, כ-30% מהגברים בעולם סובלים מבעיה בכל קשת הגילאים, מה שהופך אותה לאחת הבעיות השכיחות ביותר בתפקוד המיני. אז איך מזהים בוודאות את הבעיה ואילו בדיקות צריך לעבור? הנה כל מה שחשוב לדעת בנושא.

 

 

מהי שפיכה מוקדמת?

אין חוויה מתסכלת יותר מלסיים את המגע המיני עוד לפני שהתחיל. הבעיה, בין אם התרחשה פעם אחת ובין אם מתרחשת כבר תקופה כדפוס קבוע, מאופיינת בגמירה של תוך כדקה מרגע החדירה (הזמן התקין בקרב הרופאים עומד על 2-10 דקות), או בחוסר יכולת מוחלטת לייצר עיכוב בשלב ההתחלתי יחסית של הגירוי המיני. הבעיה לא רק מביכה ומתסכלת עד כאב את הגבר, אלא גם גורמת לתחושת מועקה קשה ומתמשכת, פגיעה בביטחון ובדימוי העצמי, הימנעות מקיום יחסי מין או דחיית הזמנות למין וגם למצבים נפשיים קשים מחרדת ביצוע ועד סטרס ודיכאון.

 

סיבות רגשיות להיווצרות שפיכה מוקדמת

חלק מהגברים חווים שפיכה מוקדמת מאז הנעורים וחיו איתה במשך שנים רבות ללא טיפול או ללא הבנה כי משהו אצלם לא תקין (הרי אם הם כן מספקים את הפרטנרית ומגיעים בעצמם לסיפוק אין בדרך כלל צורך לבדוק את הנושא). חלק אחר מהגברים יחוו בשלב חיים מסוים שפיכה מהירה, בין אם באקט חד פעמי שעשוי גם הוא להשאיר חותם מאוד עמוק על התחושות והחרדות של הגבר ובין אם כדפוס חוזר במשך תקופה. אם אתם משתייכים לקבוצה השנייה, ייתכן שסבלתם מנסיבות כלשהן שהשפיעו על המצב הנפשי והולידו דפוס קבוע של שפיכה מוקדמת:

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

רגשות אשמה

תחושת אשמה עקבית ומתמשכת בדרך כלל מובילה למגע מיני מהיר מאוד.

אין אונות

אם גבר שסובל מאין אונות רוצה לגרום לזקפה מהירה ולשמור עליה כמה שיוכל לאורך הסקס, הוא עשוי לפתח דפוס של שפיכה מוקדמת.

זירוז

אם היה צורך לזרז כמה שיותר את הגמירה ולסיים את האקט כמה שיותר מהר (למשל במצב של פחד להיתפס).

חרדה –

אנשים שסובלים מחרדה ברמות שונות עשויים להתברר כסובלים משפיכה מוקדמת, כאשר ידוע שבין שתי התופעות קיים קשר ישיר בעקבות שורת נסיבות אפשרית.

קרע ביחסים עם בני הזוג

אם השפיכה בעבר הייתה תקינה וכעת מופיעה רק עם בת זוג חדשה, ייתכן שישנו קשר בין דפוסי הזוגיות הנוכחיים לבין היווצרות הבעיה.

 

סיבות פיזיולוגיות שגורמות לשפיכה מוקדמת

שפיכה נחשבת לשיא המגע המיני אצל הגבר ומביאה גם לאורגזמה, מה שגורם לרבים לקשר את השפיכה המוקדמת לבעיה רגשית או מוחית מסוימת מתוך הבנה כי "הכל בראש" וייתכן שישנם גורמים שמשפיעים עליו. הדבר כמובן נכון ואפשרי, אבל השפיכה המוקדמת עשויה להתברר גם כבעיה שמקורה בגורמים ביולוגיים ופיזיולוגיים שונים לחלוטין. שפיכה מוקדמת נגרמת גם במצבים הבאים:

  • חוסר איזון הורמונלי
  • בעיה בתקינות הרפלקסים של מערכת השפיכה
  • הפרעות בבלוטת התריס
  • הפרעות במערכת העצבים המרכזית (מתרחשות בעקבות תאונה, פציעה או טראומה)
  • הפרעות בשופכה או בבלוטת הערמונית
  • רמות לא תקינות של נוירוטרנסמיטורים
  • בעת גמילה מסמים

בעיות אלו מתבטאות בעיקר אצל גברים שמאז ומתמיד סבלו מהתופעה והיא לא התעוררה אצלם "סתם כך" באמצע החיים בעקבות משבר אישי או בעיות עם בת הזוג.

 

אילו בדיקות מבצעים כדי למצוא את מקור הבעיה?

רוב הגברים שמזהים בעיה בשפיכה שלהם ממהרים להסתגר ולהסתיר אותה, מה שכמובן מונע מהם את היכולת להתמודד עם הבעיה ולמצוא פתרון יעיל למצבם. וזה חבל, משום שאנחנו נמצאים בתקופה מתקדמת, פתוחה ועשירה במידע מקצועי בנושא וכבר אין שום חשש מלגשת לרופא ולקבל תשובות אמיתיות. הרופאים כבר ראו ושמעו הכל והם לא מגחיכים אף אדם שמגיע אליהם עם בעיה כלשהי. לכן מומלץ לאזור אומץ ולהיבדק, כדי לפתור את הבעיה וליהנות מחיי מין עשירים ומספקים לכם ולבני הזוג.

הבדיקות עשויות להיות מקיפות בנושא הזה, כאשר בשלב הראשון יהיה צורך לשלול גורמים פיזיולוגיים. בפנייה לרופא המשפחה ועל סמך ההיסטוריה הרפואית האישית שלכם, הרופא יוכל להפנות אתכם לגורם המתאים:

 

בדיקות מעבדה

לרוב תתבקשו לבדיקות דם, ספירת דם, בדיקת לחץ דם ובדיקת שתן שיספקו נתונים עדכניים למצבכם. בדיקות אלו מסוגלות להצביע על בעיות או חוסרים שייבדקו הלאה וייתכן שיש להם קשר. לפעמים הן גם יצאו תקינות ומשמחות, מה שמעיד על שלילת הקשר לבעיות מסוימות. אבחוני המעבדה לעתים יכללו הערכה של רמות הסוכר וההמוגלובין בדם, רמות הקראטינין וחלבון בשתן, שומנים, רמות טסטוסטרון ורמות פרולקטין.

 

אנדוקרינולוג

זהו רופא מומחה לבעיות מטאבוליות ולמחלות כמו סוכרת, השמנת יתר ובלוטת התריס, שעשויות לכלול קשר ישיר לבעיית השפיכה המוקדמת.

 

אורולוג

בבדיקה האורולוגית ייבדק הקשר לכליות, הערמונית, כיס הזרע, הפין והשופכה, כאשר תוצאות הבדיקות עשויות להפנות אתכם הלאה גם לרופאים מומחים בתחומי הנפרולוגיה, הגסטרואנטרולוגיה והאנדוקרינולוגיה.

הערכת התפקוד המיני המלאה תתרחש בכל בדיקה על מנת לספק אמנזה רפואית מתאימה, ששוללת מחלות או מצבים מסוימים ומבינה כיצד לטפל בבעיה שהמטופל סובל ממנה. האמנזה תקבע גם את תדירות ההופעה של השפיכה המוקדמת (לפעמים או תמיד), האם ישנן הפרעות אחרות בתפקוד המיני (ישנם שאלוני הערכה שייתכן ותתבקשו למלא), האם ישנו גורם שייתכן ומייצר את הבעיה, האם ישנו סיבוך רפואי כלשהו ועוד. הרופאים מחויבים לסקור את מצבכם בצורה מקיפה בכל כלי מקצועי שעומד לרשותם. שתפו פעולה ככל שתוכלו וכך יהיה ניתן להבין מה לעשות הלאה.

אם כל הבדיקות יהיו תקינות לחלוטין, הדבר יצביע על בעיה נפשית כלשהי. בשלב זה, תישלחו לסקסולוג, מטפל מתחומי הפסיכולוגיה או ליעוץ זוגי כדי להתחיל לפתור את הבעיה שככל הנראה רובצת על רכיבים רגשיים כלשהם. טיפולים אלו לא כוללים בדיקות מוקדמות, אלא בנויים בדרך כלל בצורה של מפגש היכרות ושאלון אופי, כך שגברים רבים מתחברים אליהם יותר מאשר בדיקות פולשניות שלרוב מוסרות נתונים בצורה של הערכה והתרשמות.

 

איך מטפלים בשפיכה מוקדמת?

הטיפול עשוי להיות פסיכולוגי או תרופתי, כאשר לפעמים נדרש טיפול המשלב ביניהם. במסגרת הטיפולים המיניים אפשר ללמד כיצד להאריך את המשגל ולפעול בטכניקות מסוימות כדי למנוע את השפיכה. הטיפול התרופתי יסייע בעיקר לתסמינים של השפיכה המוקדמת כמו נוגדי דיכאון או משחות הרדמה מקומיות שיכולים לעכב משמעותי את השפיכה.

האופציה המקובלת והפופולרית ביותר כיום היא להשתמש ברכיבים טבעיים כמו טבליות ויאגרה טבעית וקרם לעיכוב השפיכה, שמיוצרים מרכיבים 100% מן הטבע, ללא כימיקליים כלל. את המוצרים הללו תוכלו למצוא בחברת אקסטרה סייז הישראלית, הפועלת באישור ובתקן מטעם מכון התקנים ומשרד הבריאות. מוצרי האון של החברה כמו ויאגרה טבעית וקרם אקסטרה סייז מביאים לא רק להיווצרות זקפה תקינה בקרב גברים שסובלים מבעיות אין אונות שונות, אלא גם מביאים לעיכוב מקסימלי בשפיכה בדרכים שמשפיעות על הגוף הרמונית, ללא כפייה כימית.

המוצרים אינם מצריכים מרשם רופא, אינם כוללים תופעות לוואי והודות לפעילות הדיסקרטית, מצליחים להפוך לחביבי הגברים שחשים בושה במצבם ולספק להם מענה טבעי ויעיל ללא צורך בחשיפה בפני אחרים.

איך מטפלים בשפיכה מוקדמת

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר