איך לעשות סקס

מין ומגדר, מתירנות כנגד שמרנות, לצורכי רבייה או להנאה רגשית וגופנית – סקס הוא פעילות אינטגרלית וחשובה מאין כמוה, וכמו שהיא חשובה להמשך קיום החיים על פני כדור הארץ, כך גם האופן שבה היא נעשית חשוב למרקם החברתי, הפסיכולוגי והאישי-אינטימי של האנושות כולה. סקס – איך באמת לעשות את זה נכון.

 

 

הכלל הראשון והחשוב ביותר בלעשות סקס

דבר ראשון – הסכמה ותקשורת בריאה. בטרם נכנס לעומק העניין עלינו להבין שאין סקס בטוח בלי הסכמה. לא משנה מה הנטייה המינית שלכם או שלכן ואיך אתם או אתן מגדירים או מגדירות את עצמכם או עצמכן, ואם בכלל, סקס הוא דבר שנעשה אך ורק כששני הצדדים במערכת היחסים המינית שנרקמת – בין אם היא מזדמנת או רומנטית, מרובת פרטנרים או זוגית קלאסית – מסכימים למגע האינטימי הרגיש ובנוסף להבנה שהרגשה טובה ונעימה של מי שנמצא בצד השני נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

חקר הסקס והמיניות

עד סוף המחצית הראשונה של המאה הקודמת לא נעשו כמעט בכלל מחקרים אודות מיניות וסקס ובכל זאת אנשים עשו זאת משחר ההיסטוריה. אז מה בעצם השתנה מאז החל חקר המיניות?

שני דברים צצו בתפיסתו של האדם לאחר שלראשונה קיבל תודעה והשתנו ללא היכר – אמונה ומין – שני נושאים שבמרכזם עומדות השאלות למה ואיך אנחנו חיים, מתקיימים וחדלים. אבל לא צריך ללכת כל כך רחוק עד עידן האבן בשביל לדעת שרוב השאלות בהקשרים אלו נחקרו ונענו על ידי גברים.

פרויד, אבי הפסיכואנליטיקה ואחד מחלוצי תורת הפסיכולוגיה של ימינו ערך מחקרים על האורגזמה הנשית, אך, בהקשרים שלאחר מכן נתפסו על ההיקש הלוגי השגוי שלהן. אלפרד קינסי הידוע בהקמת ענף הסקסולגיה בחקר מדעי האדם ועל דוחותיו הרבים שכתב בעקבות מחקר נרחב שביצע על הסטודנטים במחלקתו ערך אותם תוך שהוא חוקר בעיקר את התנהגותם המינית של גברים. בין אם אנחנו מסכימים או מסכימות עם המחקרים ההגמוניים או לא, בחובם הם טומנים את התמצית האמיתית דרכה יש לחקור מיניות שהיא בראש ובראשונה – תקשורת, הקשבה והנאה.

ובכל זאת, גם לפני המחצית הראשונה של המאה הקודמת ישנם תיעודים של ספרויות שלמות העוסקות בתנוחות הטובות ביותר לסקס מהנה יותר (כגון הקאמה סוטרה והסקס הטנטרי), פטישים שאינם נחלת הכלל (הסאדו-מזוכיזם הקרוי על שם שני רוזנים – הרוזן דה סאד ומזוך – שהרחיבו את גבולות ההנאה בסקס והגמישות הפסיכולוגית של המשתתפים בה) ועוד רבים. ההיבטים הביולוגיים והטכניים קיבלו תוקף וזמן מחקר רק אחרי מהפכות מדעיות מודרניות.

 

אז איך בכל זאת עושים את זה נכון

זכרו, סקס הוא נושא רגיש וככזה יש לפנות אליו בכנות, ברגישות ובעדינות המרבית בין אם אתם מכורי כאב מושבעים, פטישיסטים של כפות רגליים (שמסבר שאתם שכיחים נורא בקרב אוכלוסיית ישראל) או שאתם אוהבים את התנוחה המסיונרית הידועה והבטוחה. הניחו את כל הקלפים על השולחן, בטח ובטח אם זו הפעם הראשונה שלכם, והיו מקבלים ואדיבים. לכל תצורה של סקס יש את החוקים שלה, ולכל פרטנר יש את מה שהוא או היא אוהבים ולכן חשיפה של אותם הדברים בקצב הנכון לכם היא המפתח למערכת יחסים מינית בריאה ומתפקדת.

אם זו הפעם הראשונה שלכם, סביר להניח שאתם לחוצים מאוד. השקיעו כמה רגעים בלדבר בכנות על איך שאתם מרגישים ואל תמהרו להגיע לחלק המעשי, לחץ ומתח מסביב לנושא עלולים לגרור קצרים בתקשורת ומתוך כך לחוויה לא ברורה. כשהרגשות ברורים, והציפיות והחששות מדוברים כך אחד ידע איפה הוא ממוקם ביחס אל השני וכך יצומצמו הפערים ביניכם.

 

איך תעשו סקס טוב יותר

אם זו לא הפעם הראשונה שלכם ואתם מעוניינים להרחיב את האופקים על האופן שבו ניתן לעשות סקס טוב יותר ונכון יותר תוכלו לעשות זאת במספר דרכים:

כמו שאמרנו קודם – הסכמה

הסכמה והקשבה הם הכלל הראשון ליחסי מין ואין על זה עוררין. אם היא או הוא לא מעוניינים לעשות סקס, לא יהיה סקס – אין מקום לנסות לשכנע, אין מקום ללגעת במקומות שלא נעים לה או לו. ואם כן יש הסכמה ורצון לסקס, עשו זאת תוך כדי כך שאתם בטוחים בכל רגע נתון שאתם עושים דברים בצורה הנעימה ביותר לפרטנר שלכם או שלכן.

כמו שאמרנו קודם – הסכמה

 

דיבור במגע, מגע בדיבור

יש מגע שיכול להעיד על רצון, ויש אופן דיבור שיכול לגעת. מצאו את האיזון העדין והנעים שבלגעת בפרטנר שלכם בצורה שתגיד שאתם מעוניינים ושאתם חושקים ולחלופין דברו בצורה כזאת שתחמיא ותעביר את המשיכה המינית שלכם כלפי הפרטנר שלכם.

 

משחק מקדים

משחק מקדים זה חשוב מאין כמוהו – יש עולם שלם של סקס שכולל בתוכו משחקים נרחבים של תענוגות מיניות וכדאי וכיף לבחון אותו. זכרו, הפואנטה בסקס היא אינה בראש ובראשונה גמירה, בטח ובטח אם היא נעשית במטרה אנוכית לסיים עם זה, לחוות אורגזמה וללכת לישון. סקס הוא לא רק התענגות פיזית נטו, אלא גם ביטוי של אהבה וחיבה ובאופן פרקטי גם דרך לעשות ילדים.

 

פטיש

לכל אחד יש איזושהי פנטזיה – משחק תפקידים, קשירות, יחסי שליטה וכוח, מזמוז כפות רגליים, רימינג, כאב, נדנדות, קאמה סוטרה, סקס טנטרי ועוד. דברו על זה, התנסו, שימרו על ראש פתוח. אבל זכרו לשמור על הגבולות ועל ערנות בכל הנוגע לחוסר נעימות שיכול לצוץ במקרים כאלה. 

 

מקומות רגישים ונקודת הג'י

מבחינה ביולוגית ישנם מקומות רגישים בגוף שלנו, נשים וגברים. לנשים יש את הדגדגן שאחראי על גירוי המיני של האישה, הוא הנקודה הבולטת שנמצאת במעלה הווגינה. אצל הגבר, לחלופין, מדובר בכיפה, החלק העליון של הפין. באיזורים אלו יש את רוב העצבים המשדרים אותות עונג למוח, גירוי של אלו עלולים להביא לגמירה מהירה יותר.


נקודת הג'י היא נושא בפני עצמו, מחקרים רבים נעשו וגילו שנקודת הג'י אכן קיימת פשוט אינה מוגדרת כנקודה – זה לא כפתור שלוחצים עליו אלא איזור שבעת הגירוי שלו מסב עונג רב. אצל נשים ניתן למצוא את נקודת הג'י אם מכניסים שתי אצבעות ומחווים את תנועת ה-"בואי הנה". אצל גברים לעומת זאת (כן כן, גם לגברים יש נקודת ג'י) ניתן למצוא אותה אם מכניסים אצבע אל פי הטבעת, האמינו או לא, זה מגביר מאוד את הגמירה וזה שווה את זה.

איך לעשות סקס
איך לעשות סקס

 

לסיכום

תוכלו לקרוא מאמרים מפה עד מחרתיים ולחרוש את האינטרנט בדרכים הנכונות לעשות סקס, אבל כפי שגיל סקוט הרון נוהג לומר לילדיו "יש דברים שתצטרכו ללמוד שאינם נמצאים בספרים". בסופו של דבר, זה עניין של ניסוי ותהייה, זכרו לנהוג בעדינות וברגישות בפרטנר שלכם, הימנעו מחוויות שאתם לא מעוניינים לחוות וזכרו, הגוף שלכם הוא המקום הבטוח שלכם ולאף אחד אסור לפגוע או לקחת או לגעת בו ללא רשותכם. למוצרי אקסטרה סייז היכנסו לדף הבית, סקס נעים.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר