איך לגמור לאט יותר

כ-30% מהגברים סובלים מבעיות בתפקוד המיני, 10% מתוכם סובלים משפיכה מוקדמת. זוהי אחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים שמובילה לתסכול, מבוכה, פגיעה בביטחון העצמי, קשיים בזוגיות ותחושת אשמה. בין אם אתם מהגברים שנוטים לשמור את הכל בבטן ובין אם אתם כאן כי כבר ניסיתם המון כדי להיפטר מהבעיה – הנה כל הדרכים שילמדו אתכם איך לגמור לאט יותר, בתהליך בטוח ובלתי מזיק.

 

 

איך לגמור לאט יותר: בעיה של שפיכה מהירה או מוקדמת

"הופס אני גומר, הופס היא לא הספיקה". התופעה הזו כנראה לא מדלגת על אף גבר: התלהטות מוגברת, "פור פליי" ארוך מהרגיל, מימוש פנטזיה, רצון להפגין ביצוע, תשוקה על סף פיצוץ חושים, מגע באיזור רגיש מאוד לגירוי ועוד אלף ואחת סיבות יכולות ליצור תופעה של שפיכה מוקדמת. חלק מהגברים יחוו אותה אחת לתקופה או אפילו פעם בחיים בסך הכל ואחרים יחוו אותה על פני מספר תקופות, עם מספר פרטנריות ואפילו באופן עקבי ומטריד. 

השפיכה המוקדמת היא בעיה בתפקוד המיני שמפריעה מאוד ליחסי המין התקינים ובמקביל פוגעת בשני בני הזוג, במערכת היחסים, בדימוי העצמי של הגבר וביכולת להגיע לסיפוק שלו ושלה. אז מה עושים ואיך אפשר להתגבר על זה? הרעיון הוא לפתח כלים ומיומנויות שיעזרו לכם להבין איך לגמור יותר לאט יותר הן במובן הפיזי והן במובן הנפשי. לפעמים תזדקקו לפיתרון רפואי או טבעי שיעזור לכם לעכב מבחינה גופנית את רגע האורגזמה או רגע השפיכה (הידעתם? חלק מהסובלים משפיכה מוקדמת אפילו לא מספיקים לחוות אורגזמה. מצב פוגע ומייסר כשלעצמו), או לתכשיר שיתרום לכם יותר מהבחינה המנטלית. השאלה היא למה אתם יותר זקוקים ותמיד כדאי להתחיל מהפיתרון שנוח לכם יותר ליישם ובמידה והוא לא יעיל או טוב רק לתקופה קצרה, להתקדם גם לפתרונות אחרים. 

לפני שנציג לכם את כל היתרונות שאנו מאמינים שיוכלו לעזור לכם להימנע משפיכה מוקדמת, חשוב להקדים ולומר שכדאי לשמור על ראש פתוח, להסיר מגננות ולהיות נכונים לתקוף את הבעיה ממספר זוויות ולטווח ארוך, כלומר למשך מספר משגלים ולא רק אחד בלבד. איש לא צריך לדעת שאתם קוראים את המאמר הזה והדברים יכולים להישאר בינינו מכאן והלאה. 

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

קודם כל תירגעו

זה לא אומר שאתם עצבניים, אבל אתם בטח חווים לא מעט מתח לפני יציאה להרפתקה המינית הקרובה, בייחוד במצב שבו הפרטנרית שלכם לא ממש מודעת לבעיה. הדבר יוצר מתחים ותגובות גוף לא רצוניות עוד הרבה לפני שהתחלתם ולפגוע גם במגע הפיזי לפני האקט או לחשוש ממנו ולדחות אותו. אתם רוצים להרשים את בת הזוג, לתת ביצוע ולגרוף מחמאות אבל אם תשנו את הגישה שלכם בפתאומיות כמו שינוי התנוחות, המגע וההתנהגות הטבעיים, לא בטוח שתצליחו לשפר משהו.

לכן זה צריך לקרות על פני שורה של טקסים שאתם מבצעים לבד, באופן עצמי ואישי. נסו לתרגל דימיון מודרך, נשימות עמוקות, טכניקת אוננות שתגרום לכם להחזיק יותר וכל "טריק" פסיכולוגי שנראה לכם שיוכל לעזור במפגש המיני הבא. כשאתם מתחילים להרגיש דפיקות לב מואצות ולנשום במהירות לאורך המשגל, זה הרגע הנכון ליישם את כל מה שתרגלתם קודם. 

 

איך לגמור לאט יותר – אפשר לשלוט בזה

נשים עם שלפוחית רגיזה לומדות איך לעצור את הזרימה של השתן באופן עקבי, כך שהן יצליחו להתאפק לטווח זמנים ארוך יותר. האמת היא שזה לא שונה כל כך מהאופן שבו אתם צריכים לתרגל את השליטה בשפיכה. באוננות סדירה, אפשר לנסות בדיוק את אותו הדבר כך שמפעם לפעם רף היכולת "להתאפק" עולה שלב ובכל פעם שמרגישים שהשפיכה עומדת להתרחש עוצרים ומאפשרים לזקפה מעט לרדת לפני שממשיכים הלאה.

בהתחלה זה ייקח מספר דקות של המתנה, אך ככל שתתרגלו יותר תוכלו להגיע למצב שבו ההתאפקות מתבצעת בצורה יותר רצופה, בלי שתצטרכו להתרחק ממגע באיבר. נסו להאט קצב, לעבור תנוחה ואם אתם מתרגלים זאת גם בסקס נסו אפילו להימנע מגירוי של הפין למשך כמה דקות ולענג את בת הזוג. 

כדאי לזכור שיש הרבה הבדל בין לאונן לבד לבין לקיים יחסי מין "על אמת" ולכן צריך לתרגל כמו הדבר האמיתי עם קרם, ג'ל או חומר סיכה כדי לדמות את התחושה באופן מדויק. רק כך תצליחו להבין איך לגמור לאט יותר גם עם בת זוגתכם.

 

איך לגמור לאט יותר – חיזוק רצפת האגן

ועוד תרגול שליטה ידוע שאפשר לבצע הוא חיזוק של רצפת האגן. היא יכולה להיחלש בצורה זהה אצל גברים ונשים וכדאי ללמוד איך לשלוט בה ולחזק את הרפלקסים שלה. אימונים ספורטיביים (בעיקר כפיפות בטן ותרגילים שפועלים על שרירי האגן והליבה), כמו גם תרגילי "קגל" באופן קבוע יעזרו לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. 

אחד התרגילים הנפוצים הוא בשכיבה על הגב בברכיים כפופות, תוך כיווץ של שרירי רצפת האגן למשך מספר שניות ושחרור מלא. רצוי לבצע 10 חזרות על התרגיל, על פני שלושה סטים ביום. ככל שתתרגלו יותר, תוכלו להעלות את משך זמן הכיווץ וההרפיה ולהתקדם לתרגול גם בישיבה ועמידה. שימו לב – הכיווץ הוא לא של שרירי הבטן, הירכיים או הישבן, אלא של רצפת האגן בלבד. זה יכול לקחת מספר חזרות עד שתלמדו להפעיל את השרירים הנכונים. 

 

תגידו ביי ביי לפור פליי

המשחק המקדים יכול לחבל לגברים שסובלים מבעיות של שפיכה מהירה או מוקדמת ואם מדלגים עליו, אפשר בדרך כלל להגביר את ההתארכות של האקט והסיפוק ממנו. זה לא אומר שאתם צריכים להזניח אותו לגמרי מכאן והלאה, אבל שווה לנסות לוותר עליו לתקופה מסוימת או אפילו לקצר אותו כדי לראות אם זה מייצר לכם התארכות של האקט עצמו. אפשר להתחיל מכך שאתם תגיעו לשפיכה ולאחר מכן לטפל באורגזמה של בת הזוג, או להביא אותה ראשונה לשם ורק אז להתחיל מגע גופני מוגבר וחדירה. 

באופן כללי ויתור על המשחק המקדים הוא לא הדבר המומלץ ביותר ולכן כדאי למצוא טקטיקות שישאירו אתכם "במשחק" למשך טווח זמנים ארוך יותר כמו שימוש באביזרי סקס לבת הזוג ופחות מגע בגופכם, אוננות בבית לפני המפגש עם בת הזוג והכוונה של הסקס לשעות מסוימות שבהם אתם יודעים שתחזיקו יותר מעמד, כמו למשל מוקדם בבוקר. 

תגידו ביי ביי לפור פליי

 

שימוש בקונדום

הוא לא פיתרון קבוע, אבל לרגעים ספונטניים או בלתי צפויים הוא יכול להיות יעיל ביותר. נסו להשתמש בסוג עבה כדי לנסות לעכב את השפיכה ואם יש לכם מערכת יחסים קבועה ובת זוג שנכונה לעזור בפיתרון, נסו להשתמש בו על פני תקופה ולעבור בהדרגה משם לקונדומים דקים ומסוככים יותר. אם לא תראו שיפור תוך זמן סביר, עברו לאמצעים נוספים. 

 

איך לגמור לאט יותר – שימוש במוצרי XtraSize

צמחים טבעיים שנמצאו כיעילים מאוד לריפוי בעיות בתפקוד המיני מיושמים כיום על פני תכשירים שונים שניתן לצרוך באופן בטוח ואפקטיבי ללא מרשם רופא. חברת אקסטרה סייז מייצרת בפיקוח מלא של משרד הבריאות ובאישורו שני תכשירים שנמצאו כיעילים במיוחד לטיפול בשפיכה מהירה:

 

Man Delay

תרסיס השהייה המכיל חומר מאלחש, כך שהגירוי המוגבר בפין יהיה מעט מעומעם ויקשה על השפיכה מלהתרחש במהירות. התרסיס הינו 100% מחומרים טבעיים ללא שום שימוש בכימיקלים והוא נועד לעמעם מעט את התחושה באופן ידידותי ומסייע לגוף, ללא תופעות לוואי מסוכנות וללא כל פגיעה בעור העדין באזור זה. Man Delay מכיל צמחי מרפא ותוספים יעילים במיוחד כמו ג'נסינג, למון גראס, מאקה, ענבר, אצות ים, קינמון, אגוז מוסקט, אבץ ומגנזיום. 

למוצר Man Delay לחצו כאן>>>

איך לגמור לאט יותר
איך לגמור לאט יותר

 

קרם אקסטרה סייז

קרם למריחה שנועד לעבות ולהגדיל את איבר המין, כך שהזקפה עצמה תתחזק. פיתרון זה מתאים לגברים שסובלים משפיכה מוקדמת כתוצאה מחוסר ביטחון או חרדות, איבר מין קטן ועוד. זקפה חזקה ועוצמתית יותר מסוגלת לסייע לעיכוב השפיכה ובכל מקרה מדובר במוצר אמין ואטרקטיבי מבחינת המחיר, כך ששווה מאוד לבדוק את היעילות שלו לגביכם. 

למוצר קרם אקסטרה סייז לחצו כאן>>>

איך לגמור לאט יותר

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר