אוננות בריאה או נמות? עובדות מעניינות בנושא שיפתיעו אתכם ואתכן

למה כולם סביבנו טוענים שפעולת אוננות בריאה היא לגיטימית ועם זאת כל כך פסולה? האם באמת מדובר בצורך ביולוגי או משהו שנבנה סביב מוסכמות חברתיות? מהו מקור המילה אוננות? ומה הקשר בינה לבין קורנפלקס? ליקטנו כמה עובדות מפתיעות בנושא.

רגע לפני כן, נחדד שאוננות היא אכן פעולה טבעית ונורמלית, גם לבנים וגם לבנות, בכל גיל. היא קשורה לחקירת הגוף וההנאה שאנו מפיקים ממנו. ככל שאנו מתבגרים, המגע עובר מיצר הסקרנות למגע ארוטי הנקשר לפנטזיות מיניות ואצל כל אחד ואחת זה קורה בשלב אחר. אין פסול בלגלות מה שעושה לנו טוב ובהחלט שווה לדעת עוד כמה דברים חשובים על אוננות, שיעזרו לכם להבין את זה.

 

 

הנה כמה עובדות מפתיעות, מסקרנות ומוזרות על אוננות

  • מקור המילה masturbation (באנגלית = אוננות) לקוח ממספר הטיות קודמות בצרפתית ולטינית. יש כמה השערות לפירוש האמיתי של המילה והעיקריות שביניהן מתייחסות לצירופים ומשחקים אפשריים בין מילים כמו turbare (להפריע/ לבלבל), manstuprare ו- stuprare היוצרות יחד (בפרשנות חופשית) את הביטוי "יד טמאה", stupere (המום) ואפילו stupid (לא באמת צריך בשבילה תרגום, נכון?)
  • באופן לא מפתיע, מילה טכנית קודמת למילה masturbation היא onanism. מתחיל להישמע מוכר? צודקים. מקורה של המילה אוננות בעברית הוא בסיפור התנ"כי של אונן (בראשית ל"ח, ח'-י'). אונן שחטא בכך ששפך את זרעו במקום להשתמש בו כדי לעבר את אשתו של אחיו שנפטר, נענש במותו. המילה כמובן נועדה כדי לתאר שפיכה מחוץ לנרתיק. תרגישו חופשי לעשות זאת ללא ההשלכות התנ"כיות…
  • היהדות והנצרות לא מסכימות ביניהן על הרבה מאוד דברים, אבל דווקא בנושא האוננות שתיהן מסכימות שיש לאסור עליה לחלוטין. היסטוריונים אפילו משערים שהאיסור הגיע כתוצאה מהרצון להגיע לשבט גדול יותר, מה שיהווה עוצמה גדולה יותר וחוזק גדול יותר וטריטוריה גדולה ו…היי, גם הרבה יותר צ'קים לחלק בבריתות.
  • בין המאות ה-17 וה-18, מעמדה של האוננות כבר היה בכי רע. נהגו להאמין שמי שמבצע אותה סובל ממחלה נפשית או פיזית (או שתיהן) וגרוע מכך, שהאוננות היא הגורמת להיווצרותן של מחלות נפשיות ובעיות פיזיולוגיות שונות. ואם כל זה לא הספיק לכם, מי שתמך בכך יותר מכל הם מדענים, רופאים, מחנכים ואנשי דת מאותה תקופה. מקסים.
  • אוננות מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית! חוקרים מאוסטרליה הרחוקה גילו שמאוננים בטווח הגילאים 20-50 הם אלו שקיים להם הסיכוי המופחת ביותר לחלות בסוג זה של סרטן. בנוסף, הסיכוי לסרטן הערמונית בקרב גברים המאוננים חמש פעמים בשבוע ומעלה קטן בשליש. המסקנות מהמחקר אגב, לא העלו ממצאים דומים גם ביחס ליחסי מין משום שבהן אפשר להידבק במחלות מין, שחלקן מעלות את הסיכוי לסרטן.
  • בשנת 2019 גולש תמים חיפש בגוגל את סיפור המצאתו של הקורנפלקס ומצא שמר קלוג, הפיזיקאי והממציא שמאחורי הקורנפלקס הראשון, תיאר אותו כ"ארוחת בוקר בריאה, מוכנה לאכילה ומדכאת אוננות". עוד על פי גוגל, קלוג האמין שתזונה תפלה עוזרת לדכא דחפים מיניים ולכן המציא את דגני הבוקר. הידיעה התגלגלה מהר כמעט כמו שתוצאות מתקבלות בגוגל, אבל מתברר שהיא לא הכי נכונה. קלוג אכן האמין שתזונה תפלה מרגיעה את החשק המיני, אבל הקורנפלקס הוא "ארוחת בוקר מוכנה, בריאה וקלה לעיכול" שפותחה בעיקר לטובת חולים בבתי חולים. כנראה שגולשים מסוימים (ולא מהימנים במיוחד) עשו אחד ועוד אחד…
  • אוננות מתחילה כבר ברחם. סריקות עוברים מוקדמות מסוגלות לקלוט עוברים המבצעים אוננות והדבר רק מוכיח שזו חלק מההתפתחות הבריאה והתקינה של האדם. 

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

 

כן, יש גם מיתוסים מפורסמים

ברור לנו שלא רק עובדות מתקיימות סביב נושא האוננות וכמו כל תחום אחר, גם היא סובלת מלא מעט מיתוסים. לחלק מההורים שלכם נאמר בילדותם שמי שמאונן יגרום לכך שבכף ידו יצמחו שערות ולחלק מכם נאמר שמי שמאונן הרבה, לא יוכל להוליד בעתיד ילדים משום שלא יישאר לו מספיק זרע. כשחושבים בהיגיון לרגע על הדברים הללו, מבינים שמדובר בבלוף. הרי המכשול סביב האוננות הוא פסיכולוגי בלבד וכידוע, הוא מגיע מהסביבה שלנו ואיך שהיא מתייחסת לנושא. אנחנו כאן כדי להבהיר שאין שום סיבה לפסול אוננות לפני שבודקים את כל העובדות בנושא ולכן אספנו מספר עובדות נוספות, שיעזרו לכם לראות בזה דבר טבעי, בריא ואפילו מלא ביתרונות.

 

כמה עובדות בונוס לגבי אוננות בריאה

אוננות היא הדרך ללמוד באופן אישי מה הכי נעים וטוב לכם בסקס. דרך המגע העצמי אפשר להבין מה מגרה אתכם, מה יותר "עושה" לכם את זה ומה פחות, איפה כדאי לגעת יותר, מתי ואיך, מה יביא אתכם לאורגזמה מטורפת ומה יביא אתכם לסיפוק טוב, אבל לא מפוצץ מידי. אתם אדונים לעצמכם וככאלה, אין מי שמכיר את גופכם טוב יותר. כתוצאה מכך, תוכלו להכיר את "האני" מלא התובנות שלכם לבני הזוג והפרטנרים, לכוון אותם למקומות המתאימים, להסביר איך לעשות ומה בדיוק לבצע ולגרום להם לענג אתכם בדיוק כמו שצריך. 

אוננות הדדית (כששני בני הזוג מבצעים אוננות זה לזו) היא דבר לגיטימי ונורמלי, אפילו מושך ומגביר את רמות החשק. היא יכולה להתבצע גם בלי יחסי מין מלאים או רק כחלק מהם. היא יכולה אפילו להחליף חדירה או מין אוראלי אם תרצו. וכן, היא בהחלט יכולה לספק את שני הצדדים. אין באמת סיבה שרק צד אחד יבוא בכל פעם על סיפוקו. 

אפשר ואפילו רצוי להשתמש בקרם או חומר סיכה כדי להימנע מגירוי עורי ומשפשופים שעלולים לפגוע באיברי המין. חשוב לבחור במוצרים העומדים באישור מכון התקנים הישראלי ושעברו את אישור משרד הבריאות, על מנת לוודא שהם אינם מסוכנים לכם. גם קרם ששורף יכול לעורר המון סבל ולדכא את הרצון המיני שלכם וחבל. באתר אקסטרה סייז תוכלו לראות את כל הפתרונות הבטוחים והיעילים (בתקן ובאישור משרד הבריאות) שיעזרו לכם לאונן בכיף ולהגביר את ההנאה. 

צעירים מאוננים הרבה יותר ממבוגרים. זה קורה כתוצאה משינויים הורמונליים שמתרחשים בגופם. לזה מתווספת הסקרנות הבריאה והצימאון לחוות מגע מיני בפעמים הראשונות והתוצאה היא אוננות שמתרחשת גם כמה פעמים ביום בשלב ההתחלתי. אם זה המצב אצלכם כרגע, אתם נורמליים לחלוטין ואין לכם שום בעיה. חשוב שתזכרו את זה. 

זה שיש לכם בני זוג, לא אומר שצריך להפסיק לאונן. זה נכון שכשאין פרטנרים האוננות היא הפיתרון האולטימטיבי, אבל גם אם אתם נמצאים כרגע בזוגיות, אין שום סיבה להפסיק איתה. להיפך – היא עוזרת להפיג לחצים ולהשתחרר ובכך שומרת גם על הדחפים והצרכים המיניים שלכם בזמנים קשים (למשל כשמגיעים הילדים ואתם מתקשים להיכנס לעניינים). אוננות במערכת יחסים זו כמובן לא בגידה, אבל זה כן יהיה שיתופי והוגן מצידכם לשתף שאתם מבצעים את זה מידי פעם. 

התופעה המכונה התמכרות לאוננות היא יחסית נדירה, אך כמו כל התמכרות קיימת, גם בה ניתן לטפל ביעילות. אם אתם מרגישים קושי להירדם בלילה מבלי לאונן, מאוננים בכל פעם שאתם חשים במתח, מצוקה או חרדה, מתכננים את סדר היום על פי זמני האוננות, מבטלים תוכניות או נמנעים מדברים שאהבתם לעשות כדי להישאר בחדר ולאונן, לצערנו ולצערכם, מדובר בהתמכרות. זהו הזמן לפנות לאיש מקצוע שיעזור לכם לאזן את הדחף לאונן ולבצע אותו תחת הנסיבות והתחושות הנכונות. המטרה של האוננות היא לשפר את איכות חייכם ואם היא לא עושה את זה, אל תהססו לבדוק מה השתבש.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

 

 

 

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר