בדיקות לתפקוד מיני

תפקוד מיני מהווה נדבך חשוב ומרכזי בכל מערכת יחסית שהיא. החשיבות הרבה של התפקוד המיני באה לידי ביטוי במגוון אופנים- בין אם בהיבט המיני בין בני זוג ובין אם באינטימיות ובקרבה הפיזית בין בני הזוג. על מנת לאתר בעיות בתפקוד המיני של אחד מבני הזוג, ישנן מספר בדיקות שניתן לבצע.
את הבדיקות מבצעים על מנת להסיר ספקות וחששות בנושא. בעמוד הקרוב נסקור את סוגי הבעיות השונות בתחום יחסי המין והתפקוד המיני, ונבין כיצד בדיקות לתפקוד מיני יכולות לזהות ולאתר בעיות קיימות.

 

 

בדיקות לתפקוד מיני – מהן? אילו סוגי בדיקות ניתן לבצע על מנת לאבחן תופעות חריגות?

בדיקות לתפקוד מיני ניתן לבצע במגוון רחב של וריאציות. מטרת כל סוג בדיקה היא לבדוק האם קיימת בעיה בתפקוד המיני של הגבר או האישה- בהתייחס להיבטים השונים בנושא. סוגי הבדיקות השונות שניתן לבצע:

 

גבר, רוצה להגדיל בצורה טבעית?

המדע כבר הוכיח – הגדלת הפין בצורה טבעית באישור משרד הבריאות

 

בדיקות הזרקה

בסוג בדיקה זה, הרופא הבודק מזריק חומר מסוים לאיבר המין הגברי. מטרת החומר היא לעורר זיקפה. בהנחה ואין התעוררות של זיקפה- הבדיקה מוכיחה כי קיים תפקוד מיני לקוי (שנובע מזרימת דם בעייתית לאיבר המין) ויש לטפל בנושא.

 

בדיקת אולטרסאונד

בדיקה שדומה באופייה לבדיקת היריון. הבדיקה מתבצעת על ידי מריחת חומר על איבר המין ולאחר מכן מעבר עם כלי צילום מעל איבר המין. מטרת הבדיקה היא לראות האם קיימת בעיה בהולכת הדם האיבר המין הזכרי.

 

בדיקה נפשית

כאשר מדובר בתופעה שמבוססת על תסמינים נפשיים או רגשיים (דימוי עצמי נמוך, חשקים נמוכים כלפי בת הזוג, בגידות וכו'), הרופא המטפל יבצע תחקור ראשוני בנושא. ידוע כי מקרים של חרדה ודיכאון "מסייעים" לבעיות בעת קיום יחסי המין – ומופיעים בעיקר בצורת אימפוטנציה. טיפולים נפשיים יכולים להתבצע גם בצורה קבוצתית (בדומה למעגל תמיכה) או בליווי בת הזוג (במידה וקיימת כזאת).

 

בדיקת שינה

ידוע כי גברים החל מגיל מסוים חווים זיקפה במהלך הלילה, וליתר דיוק בין שלוש לחמש פעמים במהלך הלילה. אפשרות נוספת שעומדת בפני הגורמים הרפואיים כיום היא להצמיד למטופל מכשיר לאיבר המין, אותו הוא שם במהלך הלילה. מכשיר זה דואג לנטר את כמות הפעמים שהגבר הגיע לזיקפה לאורך הלילה ואת עוצמתן. בדיקה זו מבוצעת גם באופן עצמאי- על ידי הנחת טבעת פלסטיק סביב איבר המין. בהנחה והטבעת נשברה במהלך הלילה- ניתן להסיק כי הייתה זיקפה. בהנחה ולא – נדרש טיפול בנושא.

 

בדיקות לתפקוד מיני – בדיקה גופנית פיזית

ביצוע בדיקה פיזית על ידי רופא יכולה למצוא בעיות האיבר המין או בשק האשכים של הנבדק. פגם פיזי כזה או אחר יכול להעיד על בעיה מינית שטרם צצה. בדיקות פיזיות נוספות יתמקדו בזרימת הדם לאזורים מסוימים בגוף, על מנת למצוא האם יש בעיה בזרימת הדם וכתוצאה מכך בעיות מין שונות.

 

בדיקות לתפקוד מיני – בדיקות דם ובדיקות שתן

וכמובן איך לא. בדיקות הדם ובדיקות השתן הן בין הבדיקות היעילות והשימושיות ביותר שיש לאדם להציע כיום. ניתן לבדוק באמצעותן כל דבר- החל ממחלות זיהומיות, דלקות באזורים שונים תתפלאו לשמוע- גם לזהות בעיות תפקוד מיניות. אם יימצא כי קיימת סוכרת מכל סוג שהוא, הפרעה הורמונאלית הקשורה לתהליכי הזיקפה, מחלות כבד או מחלות לב שונות- ניתן לבדוק חשד לתפקוד מיני לקוי.

כלל הבדיקות המוזכרות כאן מאפשרות לזהות בעיות בתפקוד המיני של אדם מסוים. כעת לאחר שאנו מכירים את סוגי הבדיקות השונות לזיהוי בעיות בתפקוד המיני, נוכל להתמקד בסוגי הבעיות המיניות שבעקבותיהן ביצענו את הבדיקה.

 

מהן הבעיות המיניות השונות שניתן לאתר בתהליך של בדיקות לתפקוד מיני?

ישנו מגוון רחב של ליקויים שונים ביחסי המין. נרחיב על הבעיות הנפוצות והמוכרות ביותר כיום בהקשר של חיי המין. מעבר לכך,תוכלו להמשיך לגלוש באתר שלנו וליהנות ממגוון רחב של מידע בנושא- בדיקות שונות, סוגי טיפולים שונים, ומגוון תופעות שונות.

אימפוטנציה- אימפוטנציה או בשמה הרפואי "אין אונות" היא תופעה שבה יש בעיות זיקפה האיבר המין הגברי. בעיה זו יכולה לנבוע בגלל סיבות רבות: החל מסיבות פסיכולוגיות (תפיסה עצמית שלילית, פידבק שלילי מבן הזוג או לעיתים לאחר בגידה) סיבות פיזיות (ליקויים בתהליך הולכת האותות העצביים או בעת העברת הדם בורידים) או אחרות.

התופעה אינה אחידה בקרב כלל הדברים הסובלים מהתופעה ויכולה להתבטא בחוסר יכולת ליצור זיקפה באופן מוחלט, זיקפה זמנית לפרק זמן קצר או זיקפה חלשה שמונעת קיום תקני של יחסי המין.

שפיכה מהירה או שפיכה מוקדמת שפיכה מהירה מאפיינת גברים במצבים שונים. השפיכה המהירה יכולה להופיע זמן קצר לאחר החדירה או כאשר מדובר באירועים יותר קיצוניים- רק מקיום מגע מיני יבש (בטרם קיום המגע המיני). השפיכה המהירה יכולה לנבוע מסיבות זהות לאימפוטנציה וגם מסיבות תורשתיות (מקרים בהם הסבא או האבא חוו בעבר תופעות דומות) או בעקבות דפוס התנהגות שנרכש לאורך השנים (כאשר הגוף רגיל להגיע לגמירה מהירה לאחר אוננות).

בדיקות לתפקוד מיני
בדיקות לתפקוד מיני

 

הפתרונות שמציאים לאחר בדיקות לתפקוד מיני

בתום כול סוג בדיקה שהיא לטובת זיהוי תפקוד מיני לקוי ולאחר קבלת התוצאות, יקבל המטופל ייעוץ רפואי או ייעוץ ממומחה אודות הטיפול שהוא צריך לבצע. בעקבות המודעות הרבה שיש כיום לנושא זה, פותחו בשנים האחרונות עשרות פתרונות שונים לטיפול בתופעות השונות. בין סוגי הטיפולים השונים תוכלו למצוא: ויאגרה (תרופה שמטרתה לטפל "בהתנגדות הגוף" ליצור זיקפה תקינה, ומסייעת לגוף להגשים אותה.

בין היתר על ידי הרחבת כלי הדם באזור איבר המין ובמקרים מסוימים על ידי הגברת קליטת האותות החשמליים), קמגרה (תוסף תזונה שמיועד לטפל בתופעת השפיכה המהירה. הוא מונע מהמשתמש בו להגיע לשפיכה מהירה על ידי יצירת "אלחוש" מסוים באזורים הרגישים באיבר המין הגברי ומספק לגוף אפשרות להאריך את חיי השפיכה, כדורים ומשחות רפואיות אפשרות נוספת שמוענקת על ידי המגזר הרפואי בתחום.

לא הרבה אנשים משתמשים בשיטה זו מכיוון שהם מעדיפים לשמור על דיסקרטיות בנושא ולחשוף את הבעיה לכמה שפחות אנשים), אימונים גופניים (בשנים האחרונות עולה ממחקרים רבים כי פעילות גופנית יכולה לסייע ולהוריד את השפעת התופעה על הגוף.

כמו כן, ישנם טיפולים ספציפיים שמוענקים על ידי מומחים או רופאים בתחום בתום הליך הבדיקה הרפואית), ייעוץ פסיכולוגי (ייעוץ וליווי פסיכולוגי הוכח לאורך השנים כמודל שמסייע ומשפר את תחושת האדם. בין אם מדובר בתחושת דיכאון, חרדה, דימוי עצמי נמוך או תוצאות של בגידה או מקרי עבר- טיפול פסיכולוגי עשוי לסייע לאדם המטופל).

כמו בכל ענף אחר של אפורה או בכל ענף שמעניק טיפול כזה או אחר ללקוח- ישנם טיפולים שיהיו אפקטיביים יותר עבור אנשים מסוימים מאשר אנשים אחרים. ההמלצה שלנו מתוך ניסיון עשיר לאורך השנים ומתוך חשיפה לעשרות מקרים שונים של בעיות בחוויות המין- להתחיל מן הטיפול הקל ביותר אל הקשה. כיצד נגדיר טיפול קל וטיפול קשה? אם לצורך העניין מדובר באדם שידוע שהוא סובל מחרדות או דיכאונות כאלה ואחרים- היינו ממליצים לאותו אדם להתחיל מן הטיפול הרלוונטי ביותר עבורו- טיפול וייעוץ פסיכולוגי. על אותו משקל, ניתן לעשות את ההחלטה עבור כל אדם בהתאם לאופיו ולדפוס ההתנהגות שלו.

 

התשובה הפשוטה היא כן. XTRASIZE הוא מוצר שעשוי מחומריים טבעיים בלבד ומאפשר הגדלה של איבר המין לאורך זמן. שימוש קבוע במוצר החדשני שלנו יכול להוביל להגדלה של הפין לפחות מ7.5 ס"מ שזה הוא מספר אסטרונומי. כך תוכלו להגדיל את הבטחון העצמי שלכם ולגשת בבטחון לאקטים מיניים.

המוצר החדשני שלנו הוא תוסף טבעי שגורם לעיבוי הרקמות על הפין. הפין מורכב משתי שכבות של רקמות (הנקראות קורפורה קברנוסה) ומזכירות ספוגים. בזמן הזקפה, הרקמות מתמלאות בדם. שימוש ב XtraSizeמעלה את הקיבולת של רקמות אלה וכך גורם לזקפה גדולה יותר ועבה יותר. 

XtraSize כלל לא דורש מרשם ואפשר לקנות אותו בפשטות ובנחות דרך האתר שלנו. אנחנו עושים גם משלוחים ויודעים להגיע לכל מקום במהירות וביעילות. המוצר שלנו מומלץ על ידי רופאים. אתם מוזמנים לראות את ההמלצות באתר.

XtraSize עשוי 100% מחומרים טבעיים בלבד שנבחרו בקפידה, עשירים בכל טוב ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים. את ה XtraSize יצרו טובי הכימאים והתזונאים ומתחייבים לסטנדרט גבוהה בתהליך הייצור. בין הרכיבים תוכלו למאכלי סופר פוד כמו שורש מאקה, אפימדיום, סרפד ודקל ננסי. כל רכיב מגביר את יכולותה של הטבליה.

בכדי לראות תוצאות משמעותיות יש להשקיע ולהשתמש בטבליה בצורה ממושכת ועקבית. את התוצאה הראשונית תוכלו לראות כבר לאחר שבועיים והתוצאה הטובה ביותר תראה לאחר שימוש במוצר לאורך 6 חודשים.

החומר שלנו פותח ונוסה על בסיס עשרות מקרים וניסויים, לכן הוא אמור להשפיע על רוב רובם של הגברים. אם אתם לא רואים תוצאה כנראה שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן. אם עדיין לא ראיתם תוצאה פנו אלינו ונעזור לכם למצוא פתרון. 

כיום יש מגוון ניתוחים להגדלת איבר המין אך אנו ממליצים לכם בתוקף להימנע מהם בגלל הסיכון האדיר הכרוך בניתוחים אלו. ניתוחים אלו עלולים להוליד זיהומים או דלקות ולפעמים הם כרוכים בתקופות החלמה מהירות מאוד. הXtraSize לא נפגע מתופעות לוואי אלו בשל היותו 100% טבעי. 

דרך האתר שלנו תוכלו לבצע רכישה ולקבל את הטבליות שלנו בצורה הדיסקרטית והנוחה ביותר. אנחנו יודעים להגיע במהירות לכל מקום בארץ ועל החבילה לא יהיו שום סימנים מעדים על תוכנה. כך תוכלו להנות מהגדלת איבר המין שלכם מבלי לעורר מהומה.

למרות שנשים רבות לא יודו בזה בגלל שלא נעים להם להביך גברים מסויימים. לצערנו יש משמעות לגודל הפין בעת יחסי המין. מחקרים רבים מראים שבעיקר עובי איבר המין יוצר עונג רב יותר בקרב בת הזוג, מגרה אותה ומוביל לסיפוק מיני אצל האישה. 

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לחלק מההאנשים כמו מדע בדיוני או סתם פרסומת פרובוקטיבית אבל הXtraSize באמת עובד! בתקופה שלנו ממציאים כל כך הרבה דברים מטורפים, כך שגם הגדלת הפין הופכת להיות מציאותית יותר כשיש לנו חלליות שעפות לשמיים ומחשבים בכל כיס. בכל מקרה, אתם מוזמנים לבדוק את האישורים שלנו באתר.

אם אתם לאו מרוצים מאיבר המין שלכם, היום זה כבר לא בושה לטפל בנושא לגרום להגדלת איבר המין. קיימים בשוק לא מעט פתרונות איכותיים וטבעיים להגברת החשק המיני. הXtraSize הוא אחד הפתרונות האמינים ביותר והיעילים ביותר בשוק.

בלעדי באתר
5% הנחה לרוכשים באתר